• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Siła nawyku

(Twarda)

Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Tytuł oryginalny: The Power of Habit

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Siła nawyku

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
· Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
· Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
· Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
· W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
· Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

· Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
· Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
· Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
· Tłumaczenie na 31 języków

O autorze:
Charles Duhigg jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times”, zdobywcą nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody imienia George’a Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377052730
  • EAN: 9788377052730
  • Liczba stron: 424
  • Wymiary: 15.0x21.0cm
  • Waga: 0.56kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Siła czasu

W swojej przełomowej książce Paradoks czasu, światowej sławy psycholog Philip Zimbardo pokazał, że możemy zmienić sposób, w jaki myślimy o naszej przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, by osiągać sukcesy w pracy i życiu osobistym. Książka Siła cza...
39,73 zł 52,50 zł
Do koszyka

Siła idei

W Sile idei autor pisze o swoich badaniach, przedstawia dzisiejszą ocenę dawniejszych prac, opowiada również o środowisku społecznym i politycznym, w którym pracował. Trudności, w obliczu których stawali krytycy centralnego planowa...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Dobry nawyk, zły nawyk

W codziennym życiu wyuczone, niemal automatyczne czynności i działania towarzyszą nam na każdym kroku: od kontaktów z ludźmi, przez sport, pracę, zakupy, aż po nawyki związane z jedzeniem i piciem. Ilekroć planujemy cokolwiek zmienić, polegamy wyłączni...
49,25 zł 60,00 zł
Do koszyka

Władysław Siła-Nowicki

Siła-Nowicki żył w kilku epokach: Polski międzywojennej, II wojny światowej, okresu komunizmu oraz ponownie wolnej Polski. Miał okazję poznać wielu ludzi, którzy odegrali kluczową rolę w historii Polski XX w. W zbiorowej pamięci Polaków z...
26,78 zł 39,99 zł
Do koszyka

Siła snów.

Skoro trzeba przespać jedną trzecią życia – a wszystko wskazuje, że tak jest – to czy chcecie również przespać swoje sny?Alice Robb to amerykańska dziennikarka zafascynowana snem. Szczególnie interesuje ją tzw. świadome ...
36,96 zł 42,00 zł
Do koszyka

Przekonania stereotypy nawyki

Każdy człowiek posiada swoje przekonania.Każdy człowiek posiada stereotypy.Każdy człowiek posiada nawyki. Przekonania i stereotypy mogą być źródłem nawyków. Nawyki mogą sprzyjać powstawaniu przekonań i stereotyp&oa...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.