0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
58,65 zł
Stan magazynowy:
Średnia liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 249 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 249 zł   od 249 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 249 zł   od 249 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL

Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania
na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy.
Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły. Aktualnie w OpenGL 4.5 dostępnych jest ich sześć, co jest znacznym wzrostem
w stosunku do dwóch, w nadal wszechobecnym, choć archaicznym już OpenGL 2.1. Są one wykorzystywane głównie do zadań związanych z odwzorowywaniem fizycznych własności świata w celu wyświetlania realistycznej grafiki trójwymiarowej, ale także coraz częściej
do rozwiązywania bardziej ogólnych problemów natury matematycznej i algorytmicznej.
Książka ta zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi ona niezbędnik dla każdego kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.
Dowiesz się
· Czym są shadery
· Jak wygląda architektura współczesnego GPU i jakie ma ona znaczenie od strony programistycznej
· Jak programować potok renderujący
· Na czym polega i jak działa teselacja
· Czym jest i jak programuje się shader obliczeniowy (ang. compute shader)
Powinieneś znać
· API OpenGL w stopniu przynajmniej podstawowym
Matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej

  • Kategorie:
    1. Edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301181994
  • EAN: 9788301181994
  • Liczba stron: 343
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.57kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

18,00 zł 29,90 zł
Do koszyka

Samouczek języka niemieckiego dla średnio zaawansowanych

Zestaw składający się z książki i 4 płyt CD AUDIO umożliwiający samodzielną, efektywną naukę niemieckiego na poziomie średnio zaawansowanym. Przedstawia autentyczne dialogi związane z różnymi sytuacjami codziennymi, wyrażenia i zwroty potoczne z...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Java Programowanie praktyczne od podstaw

Java jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Do głównych jego zalet należą : obiektowość (pogrupowanie danych i akcji w klasy), niezależność od architektury (kod niezależny od rodzaju procesora i systemu operacyjnego, wyk...
87,20 zł 110,00 zł
Do koszyka

Zaawansowana rachunkowość finansowa

Trzeci stopień wtajemniczenia w system rachunkowości finansowej. Jest kontynuacją treści zawartych w książkach:• Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktyki• Rachunkowość finansowa. Od teorii do praktykiW każdym rozd...
49,03 zł 67,00 zł
Do koszyka

Wstęp do programowania sterowników PLC

W książce zawarto ogólne informacje o budowie, działaniu i zastosowaniu sterowników PLC oraz opisano podstawowe polecenia i funkcje stosowane do ich programowania. Klarowne przykłady wykorzystania poszczególnych funkcji przedstawio...
47,21 zł 89,99 zł
Do koszyka

Programowanie Internetu rzeczy

Ten praktyczny przewodnik uczy, jak programować Internet rzeczy (Internet of Things – IoT). Autor i edukator Andy King dzieli złożone problemy programistyczne na instrukcje krok po kroku i pokazuje, jak zaprojektować i zbudować własny kompleksowy...
118,15 zł 139,00 zł
Do koszyka

Programowanie w języku C++

Wyjątkowy podręcznik omawiający podstawy nowoczesnego języka C++. Profesor Bogusław Cyganek, ceniony ekspert w dziedzinach widzenia komputerowego, sztucznej inteligencji oraz programowania systemów mikroprocesorowych, preze...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!