0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Hal Becker, Nancy Traum

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności

Praktyczne wskazówki od Mistrza Sprzedaży Hala Beckera!
Salesbook, jak sama nazwa wskazuje, to książka, z której się dowiesz, jak skutecznie sprzedawać. Autor w bezpretensjonalny sposób przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu. Cenne, praktyczne wskazówki poparte są nawiązaniami do najlepszych profesjonalnych publikacji dotyczących sprzedaży. Całość podzielona jest na kilkadziesiąt lekcji przerywanych zabawnymi quizami i komiksowymi scenkami rodzajowymi. Książkę czyta się z dużą przyjemnością, szybko przyswajając najcenniejsze rady pozwalające stać się prawdziwym mistrzem. Jak twierdzi sam Autor – po co zadowalać się byciem przeciętnym, gdy zawsze można stać się najlepszym!
Hal Becker jest powszechnie znanym w Stanach Zjednoczonych ekspertem sprzedaży oraz zagadnień związanych z obsługą klienta i negocjacji. Prowadzi wykłady oraz konsultacje dla ponad 140 firm i organizacji w ciągu roku. Na liście jego klientów znajdują się takie spółki, jak IBM, Disney, New York Life, United Airlines, Verizon, Terminix, AT&T, Perle Vision, Cintas oraz setki innych firm i stowarzyszeń.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-17788-1
  • ISBN druku: 978-83-01-17758-4
  • Liczba stron: 268
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Podziękowania                               13
Wprowadzenie                               16

Lekcja 1. Lekcja od mojego kuzyna Armana    21
Lekcja 2. Charakterystyka najlepszych sprzedawców                      24
Quiz 1                            27

Lekcja 3. Sześć zasad sprzedaży              31
Lekcja 4. Czego sprzedawca może się nauczyć od dzieci                         35
Lekcja 5. Historia Andy’ego                  38
Quiz 2                            41

Lekcja 6. Czy jesteś dobrym słuchaczem?      45
Lekcja 7. Zostań lepszym słuchaczem         48
Lekcja 8. Siła ciszy                          52
Quiz 3                            55

Lekcja 9. Dlaczego sprzedawcy zawodzą?      59
Lekcja 10. Jak przygotować się przed rozmową sprzedażową?                     62
Lekcja 11. Oferta                            68
Lekcja 12. Cechy kontra korzyści              72
Quiz 4                            75

Lekcja 13. Pytania są najważniejsze w sprzedaży                      79
Lekcja 14. Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość                       82
Lekcja 15. Jedno pytanie to wszystko, czego potrzebujesz                 86
Lekcja 16. Etap A i etap B sprzedaży           90
Lekcja 17. Magiczne pytanie                  93
Lekcja 18. Kwestionariusz                    96
Quiz 5                            102

Lekcja 19. Jak zwiększyć sprzedaż             107
Lekcja 20. Prawdziwe relacja buduje się długo    110
Lekcja 21. Sprzedaż z polecenia               114
Lekcja 22. Jak ominąć „zasłonę”               118
Lekcja 23. Jak sprzedawać jak profesjonalista, w dwie minuty                    121
Lekcja 24. Dlaczego od sprzedawców oczekuje się ściągania              124
Lekcja 25. Chodzenie na randki i sprzedaż. Czy jest jakaś różnica?              128
Quiz 6                            130

Lekcja 26. Niezapowiedziane spotkanie, rozmowa telefoniczna i e-mail        135
Lekcja 27. Dlaczego skrypty nie działają?        139
Lekcja 28. Zrób z tego grę                    142
Lekcja 29. Pomysł z video                    144
Lekcja 30. Sprzedaż od dołu do góry           147
Lekcja 31. Myśl perspektywicznie              150
Lekcja 32. Zadzwoń do mnie po pierwszym!     154
Quiz 7                            158

Lekcja 33. Plan 15 minutowy                  163
Lekcja 34. Planuj wszystko jak wycieczkę turystyczną                       166
Lekcja 35. Dzień z życia                      169
Quiz 8                            173

Lekcja 36. Radzenie sobie z trudnościami       177
Lekcja 37. Przeszkody jako przedmiot zazdrości                         180
Lekcja 38. Śnieżka i siedem wątpliwości        183
Lekcja 39. Odgrywanie ról i omijanie trudności                         185
Quiz 9                            187

Lekcja 40. Dlaczego cele są takie ważne        191
Lekcja 41. Ustalanie celów                    194
Quiz 10                           198

Lekcja 42. Nie jest tak, jak myślisz              201
Lekcja 43. Obserwowanie to połowa drogi do sukcesu                        204
Lekcja 44. Ojciec technik sprzedaży            206
Lekcja 45. Technika próby                    209
Quiz 11                           213

Lekcja 46. Karta gwarancyjna obsługi klienta    217
Lekcja 47. Dlaczego obsługa klienta jest tak ważna                        221
Lekcja 48. Joey                             224
Lekcja 49. Podlizywanie się                   227
Lekcja 50. Dlaczego CRAP jest taki ważny       230
Quiz 12                           233

Lekcja 51. Ćwiczenie odgrywania ról           237
Lekcja 52. Role w ćwiczeniu odgrywania ról     240
Quiz 13                           243

Lekcja bonusowa 1. Zalety używania PowerPointa                      247
Lekcja bonusowa 2. Sprzedaż rozmowy kwalifikacyjnej                    250
Lekcja bonusowa 3. Nowotwór i znaczenie pytań                            253
Lekcja bonusowa 4. Jak zacząłem Direct Opinions                    256
Quiz 14                           260

Odpowiedzi do Quizów                        262
O Autorze                                 264
O Nancy Traum                              266

Inni Klienci oglądali również

15,12 zł 16,80 zł
Do koszyka

Kapitał ludzki a wzrost gospodarczy w Polsce

Publikacja podejmuje bardzo istotny temat dla współczesnej teorii wzrostu gospodarczego ale i polityki ekonomicznej, to jest kwestię wpływu kapitału ludzkiego na wzrost gospodarczy. Wzrost gospodarczy, rozumiany jako dynamika PKB, zawsze był ist...
16,80 zł 24,00 zł
Do koszyka

Dług publiczny a wzrost gospodarczy

Problem długu publicznego i jego oddziaływania na długo- i krótkookresową równowagę makroekonomiczną stał się w ostatnich kilku latach jednym z częściej poruszanych w literaturze ekonomicznej. Mimo licznych badań wciąż pozostaje kwestią s...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Uwarunkowania efektywności zastosowania outsourcingu w ochronie zdrowia

Podmioty ochrony zdrowia mają więcej niż inne podmioty gospodarcze ograniczeń wynikających z natury prowadzonej działalności. Okazuje się, że wprowadzenie rozwiązań opartych na procesach outsourcingu pozwala na sprostanie statutowym celom w warunkach n...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Systemowe uwarunkowania wzrostu i rozwoju gospodarczego krajów Azji Południowo-Wschodniej

Niniejsze opracowanie poświęcone jest krajom Azji Południowo-Wschodniej. W pierwszej części naszego opracowania (rozdział 1) przedstawiono – na podstawie dostępnych danych statystycznych – wzrost i rozwój gospodarczy powyższych kraj&...
18,82 zł 20,91 zł
Do koszyka

Uwarunkowania efektywności struktur władzy publicznej

Praca jest efektem badań, prowadzonych w Instytucie Prawa, Ekonomii i Administracji Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Uwzględniono również dorobek naukowy innych specjalistów zajmujących się problematyką struktur administracji....
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka

Europejski lider wzrostu

Dlaczego niektóre kraje są bogate, a inne biedne? I dlaczego jedne kraje potrafią wydobyć się z gospodarczego zacofania, a inne tkwią w biedzie? Autor poszukuje i udziela odpowiedzi na te pytania na przykładzie Polski i jej bezprecedensowego suk...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!