Rozwój rolnictwa poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu
Książka badawcza ocenia stosowany wpływ internetowej agro-komunikacji na rozwój rolnictwa poprzez CSR i dotyczące wykorzystania CSR przez gospodarstwa rolne w celu promowania zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich. Następnie dane empiryczne z 120 rolników rolnictwa rozpoczynających różne rolnictwo, wielkości i rolnictwa jest analizowany w celu określenia rodzaju rolnictwa, który jest zaangażowany w rozwój obszarów wiejskich i rodzaju działań, które pozycjonują. Włączenie firm komunikacji elektronicznej jest kluczowym elementem zachęcającym do procedur poprawy ojczyzny na rolnictwie. W związku z tym, że w przypadku, gdy w grę wchodzi włączenie łańcuchów wartości, należy się liczyć z tym, że będzie to istotny wspólnik dający szanse sektorowi agrobiznesu, a także dzielący się innowacjami, umiejętnościami i informacjami, które są dla nich ważne. W związku z tym, że nie ma możliwości, aby w tym samym czasie, co w przypadku innych firm, można było skorzystać z usług tego typu, można się spodziewać, że w przyszłości będzie to możliwe.