0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Przedsiębiorczość strategiczna

(Miękka)

jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Przedsiębiorczość strategiczna



Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw.

„Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to interesujący, aktualny i ważny problem badawczy. PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA)”.
Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ

„Książkę oceniam bardzo wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich i studentów, jak również autorów publikacji naukowych. Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku oferty z tego zakresu”.
Z recenzji dr. hab. Jacka Pasiecznego, prof. UW

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323353188
  • EAN: 9788323353188
  • Liczba stron: 290
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.45kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

505,36 zł
Do koszyka

Corporate Finance i jego strategiczna realizacja

Tam, gdzie dostarczenie dokładnej wiedzy wszystkim uczniom jest wyzwaniem, książka ta będzie rozwijać umiejętności poprzez niezbędne modelowanie. Kwestie finansowe są głęboko wyartykułowane w spójnym systemie. Książka ta rozpoczęła się od podstawowych ...
331,64 zł
Do koszyka

Strategiczne praktyki biznesowe małych przedsiębiorstw

Indie działają dziś w ogromnej skali, co jest chyba największym programem dla małych przedsiębiorstw w każdym kraju rozwijającym się. Sektor SSI w Indiach stwarza największe możliwości zatrudnienia dla ludności Indii, obok rolnictwa. Badanie podzielone...
37,00 zł 49,35 zł
Do koszyka

Rocznik strategiczny 2015/2016 Tom 21

Przegląd sytuacji strategicznej – aspekty globalne i regionalne Obserwatorium bezpieczeństwaNATO 2015 – na wyboistej drodze z Newport do WarszawyWspólna Polityka Bezpieczeństwa i Obrony – gra pozor&oacut...
40,36 zł 48,00 zł
Do koszyka

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym

Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością kulturową, strategicznych uwarunkowań przywództwa, oraz pod...
320,64 zł
Do koszyka

Przedsiębiorczość i zarządzanie projektami

Przedsiębiorca to ktoś, kto podejmuje się przedsiębiorczego przedsięwzięcia, aby stworzyć coś nowego, co rozwiąże problem; własność małych firm i franczyza to także opcje dla przedsiębiorców. Przedsięwzięcie może mieć charakter zarobkowy lub nie, w zal...
287,09 zł
Do koszyka

PLANOWANIE STRATEGICZNE I WZROST

Książka ta próbuje sprawdzić, czy istnieje związek pomiędzy planowaniem strategicznym a wzrostem w małych firmach. Książka bada stopień, w jakim planowanie strategiczne jest związane ze wzrostem w małych przedsiębiorstwach przemysłowych. Z jednej stron...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!