0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - Outlet

(Miękka)

Stan prawny: 1.12.2007 r.

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - Outlet

Stan prawny na 1.12.2007 r.
Publikacja przybliża sposoby przeciwdziałania mobbingowi w realiach przedsiębiorstw i innych organizacji. Omówiono w niej zjawisko mobbingu w kontekście interesującym pracodawców; przedstawiono szczegółowe rozwiązania tego problemu - przede wszystkim formalne, organizacyjne i kadrowe. Istotna część książki poświęcona jest praktyce przeciwdziałania mobbingowi. Zamieszczono w niej przykłady regulacji antymobbingowych (od zapisów w regulaminach pracy po regulacje specyficzne). Wskazówki zawarte w publikacji nie ograniczają się jedynie do rozbudowanych rozwiązań formalnych - przedstawiono tutaj bowiem cały wachlarz działań, dzięki którym pracodawca i zatrudnieni mogą zminimalizować prawdopodobieństwo wystąpienia mobbingu i innych patologii związanych z obszarem zarządzania i relacji interpersonalnych w miejscu pracy.

Spis treści:


WYKAZ SKRÓTÓW
str. 7
WPROWADZENIE
str. 9

Rozdział 1
Przejawy mobbingu w zakładzie pracy
str. 15

1.1. Definicje mobbingu a praktyka
str. 15
1.2. Zjawisko mobbingu - próba uchwycenia kluczowych elementów
str. 20
1.3. Dyskryminacja w zatrudnieniu a mobbing
str. 24
1.4. Molestowanie seksualne a mobbing
str. 26
1.5. Tendencje w postrzeganiu zjawiska mobbingu
str. 38

Rozdział 2
Jak może dojść do mobbingu
str. 40

2.1. Konflikty podłożem mobbingu
str. 40
2.2. Ewolucja od konfliktu do mobbingu
str. 42
2.3. Nie zawsze musi być konflikt
str. 43
2.4. Etapy narastania zjawiska
str. 44
2.5. Kiedy na pewno mamy do czynienia z mobbingiem
str. 49

Rozdział 3
Czynniki sprzyjające powstawaniu zjawiska
str. 51

3.1. Organizacja i struktura
str. 51
3.2. Zarządzanie firmą
str. 53
3.3. P racownicy i zespoły - kto może być mobberem?
str. 54
3.4. C zynniki zewnętrzne
str. 58....

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Prawo
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375265897
  • EAN: 9788375265897
  • Liczba stron: 174
  • Wymiary: 14.0x18.0cm
  • Waga: 0.17kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!