0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok

(Miękka)

Rok X 2014 Nr 2 (25)

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok

Spis treści
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Leah O’Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich –
z doświadczeń i refl eksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Kategoria rodziny
w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa. Ujęcie diachroniczne . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process –
from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę
idei wyłaniającego się programu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRACJE I PRAKTYKI
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
SPRAWOZDANIA
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Informacje dla Autorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
Contents
STUDIES AND ARTICLES
Leah O’Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, In search of a model for teaching practice –
the experience and refl ection of an academic teacher (practice teacher) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska,
Family in the mental lexicon of preschool children. Diachronic view . . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process –
from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, The project approach as a strategy for the implementation
of the idea of an emergent curriculum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRATIONS AND PRACTICES
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
REPORTS
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Information for Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123

  • Kategorie:
    1. Pedagogika
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??,polski
  • ISBN: 9771734158206
  • EAN: 977173415820625
  • Liczba stron: 126
  • Wymiary: 16.8x24.0cm
  • Waga: 0.23kg
  • Tytuł oryginalny: Issues in early education
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

35,43 zł 47,25 zł
Do koszyka

Problem metafizyki

W niniejszej książce Ewa Borowska podjęła się rekonstrukcji Heideggerowskiej wykładni siedmiu podstawowych stanowisk filozoficznych. Rekonstrukcja dokonana została na podstawie wypowiedzi filozofa rozsianych w różnych pismach, także niedostępnyc...
63,64 zł 86,99 zł
Do koszyka

Skoda Fabia II od 04/2007 do 10/2014

Bogato ilustrowany poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Skoda Fabia drugiej generacji, produkowanych od kwietnia 2007 do października 2014, w wersjach kombilimuzyny i kombi, wyposażonych w silniki benzynowe:trzycylindrowe<...
64,02 zł 75,00 zł
Do koszyka

Edukacja i sfera publiczna

Jestem ogromnie zobowiązany i wdzięczny za to, że moje prace są czytane w Polsce, i głęboko doceniam – oraz jestem poruszony przez – naród polski za jego nieustającą siłę, odwagę i wytrwałość w walce o sprawiedliwość, wolność i godno...
32,27 zł 44,10 zł
Do koszyka

Edukacja obywatelska w działaniu

Autorzy omawiają doświadczenia klasycznej edukacji obywatelskiej, partycypacji uczniowskiej w szkole i samorządzie lokalnym, doświadczenia w animowaniu społeczności lokalnych i partycypacyjne podejście do pracy z młodzieżą. Adresatami publikacji ...
26,48 zł 42,00 zł
Niedostępny

Samobójstwo i autowiktymizacja jako problem interdyscyplinarny

Przedstawiony do recenzji tom stanowi przykład interdyscyplinarnego podejścia do zagadnienia zachowań samobójczych i autowiktymizacyjnych. Docenić należy zaangażowanie w przygotowanie książki tak teoretyków, jak i praktyków. R&oacu...
21,79 zł 28,00 zł
Do koszyka

Gdy dziecko ma problemy z czytaniem

Sprawny odbiór informacji przekazywanych za pomocą języka pisanego, czyli umiejętność czytania, jest najważniejszą umiejętnością, jaką powinni opanować uczniowie w młodszych klasach szkoły podstawowej. Jest to warunek co prawda nie wystarczający...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!