0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,90 zł
59,42 zł
Stan magazynowy:
Ostatnie sztuki
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod względem komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum czynników natury pragmalingwistycznej, co implikuje potrzebę kompleksowej analizy przekazów reklamowych pod kątem ich językowej warstwy oddziaływania na odbiorcę. Autorka, która jest doktorem nauk ekonomicznych oraz doktorem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, analizuje teksty reklamowe w szeroko rozumianej perspektywie społeczno-ekonomicznej, kulturowej i lingwistycznej, ukazując ogromną złożoność zjawiska, jakim jest współczesna reklama.

Praca Doktor Aleksandry Radziszewskiej jest cenną próbą systematyzacji dotychczasowego dorobku naukowego
dotyczącego nie tylko lingwistyki pragmatycznej w reklamie, lecz także w sensie ogólniejszym
– językowych aspektów przenikania się kultur w życiu gospodarczym. (…) Będzie ona miała wielu adresatów
– poczynając od badaczy, lingwistów i przekładoznawców, lecz także ekonomistów specjalizujących
się w marketingu, promocji i reklamie, aż po socjologów i kulturoznawców. Praca ma charakter interdyscyplinarny.
Jej lektura dowodzi wysokich kompetencji badawczych Autorki i Jej rozległej wiedzy
zarówno w dziedzinie lingwistyki, jak i ekonomii. Sama książka może być sytuowana zarówno w naukach ekonomicznych, jak i w lingwistyce, psychologii społecznej i szeroko pojętym kulturoznawstwie. Winni ją koniecznie czytać studenci kierunków lingwistycznych (ekonolingwistyka, lingwistyka stosowania, lingwistyka dla biznesu), ale także studenci zarządzania i ekonomii. Wiedząc, że Autorka jest pracownikiem uczelni politechnicznej prowadzącej zarówno studia ekonomiczne, jak i lingwistyczne, ufam, że Jej praca znajdzie szerokie grono czytelników w uczelni macierzystej, gdyż monografia ta doskonale wpisuje się w program i ramy kwalifikacyjne obydwu tych kierunków. Sam będę gorąco polecał lekturę monografii moim studentom i doktorantom. Jestem także przekonany, że praca Doktor Radziszewskiej spotka się z szerokim odzewem czytelników w całym kraju.
Jeżeli te nadzieje się spełnią będę sprzyjać inicjatywie przetłumaczenia tej pracy
na język angielski, celem udostępnienia szerszym kręgom czytelniczym. Z pełnym
przekonaniem r e k o m e n d u j ę publikację monografii w jednym z najbardziej
szacownych wydawnictw naukowych w naszym kraju.

Z recenzji prof. zw. dra hab. Juliana Maliszewskiego

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Filologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301182335
  • EAN: 9788301182335
  • Liczba stron: 414
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.66kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

40,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Webwriting Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu

Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autorOd czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede ws...
12,19 zł 19,99 zł
Do koszyka

Wychowanie komunikacyjne Egzamin nas szóstkę

Dziecko:• pozna zasady prawidłowego poruszania się po drogach • bawiąc się, przećwiczy rozpoznawanie oraz zastosowanie podstawowych znaków i sygnałów drogowych• przygotuje się do bezpiecznego zachowania w ...
36,69 zł 44,90 zł
Do koszyka

Technologie informacyjno-komunikacyjne w wojewódzkich bibliotekach pedagogicznych w Polsce

Wojewódzkie biblioteki pedagogiczne to regionalne biblioteki specjalne, które odgrywają istotną rolę w upowszechnianiu technologii informacyjno­komunikacyjnych w oświacie, inspirowaniu i organizowaniu edukacji czytelniczej i medialnej...
31,50 zł 43,05 zł
Do koszyka

Psychologiczne wyznaczniki i konsekwencje roszczeniowości w perspektywie (między)kulturowej

Magdalena Żemojtel-Piotrowska, PSYCHOLOGICZNE WYZNACZNIKI I KONSEKWENCJE ROSZCZENIOWOŚCI w perspektywie (między)kulturowejMonografia przedstawia wyniki badań nad roszczeniowością prowadzone przez autorkę i jej współpracowników w lat...
53,05 zł 66,00 zł
Do koszyka

Stosunki międzynarodowe Antologia tekstów źródłowych

Antologia tekstów źródłowych pochodzących z kluczowych dla stosunków międzynarodowych publikacji, które kształtowały tę dyscyplinę nauki do 1989 roku, w większości po raz pierwszy przetłumaczonych na język polski. Zbió...
40,98 zł 42,00 zł
Do koszyka

Ekologiczne obiekty gruntowo-powłokowe w budownictwie komunikacyjnym

Budowa i przebudowa szlaków komunikacyjnych nie powinna wpływać negatywnie na środowisko naturalne, a przede wszystkim szkodzić mu. Zatem inwestycje komunikacyjne powinny w miarę możliwości być w zgodzie z otaczającym środowiskiem przyrodniczym,...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!