Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
Fani polskich motocykli z pewnością się ucieszą z tej książki, choć wydaje się, że temat ten został dawno wyczerpany. Jednak wyjątkowość tej pozycji polega na tym, że autor stara się udowodnić, że decyzja o zaprzestaniu w PRL produkcji jednośladów zapadła z powodów politycznych, a nie gospodarczych.
Autor z wykształcenia jest politologiem, zatem nie dziwi jego podejście do tematu. Częściowo usprawiedliwia taką argumentację fakt, że Polska na przełomie lat 60./70. XX wieku była drugim co do wielkości producentem motocykli na świecie. Co się zatem stało, że produkcja kultowych Junaków lub WFM-ek została przerwana?
W książce zamieszczono wiele fotografii polskich motocykli zarówno przedwojennych (m.in. słynnego Lecha czy Sokoła), jak i powojennych (SHL czy Iskra).
Publikacja została wydana w całości na papierze kredowym, więc kolorowe fotografie prezentują się wyjątkowo pięknie.