0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Podstawy marketingu

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Podstawy marketingu

Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788372076632
  • EAN: 9788372076632
  • Liczba stron: 354
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.56kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

29,35 zł 42,00 zł
Do koszyka

Podstawy Systemów Wyszukiwania Informacji.

1. Wstęp2. Przegląd metod wyszukiwania informacji2.1. Metoda list prostych2.2. Metoda list inwersyjnych2.3. Metoda list łańcuchowych2.4. Metoda Saltona2.5. Metoda Ghosha2.6. Metoda Chowa2.7. Metoda ...
122,18 zł 149,00 zł
Do koszyka

Podstawy kosmetologii leczniczej

Publikacja Podstawy kosmetologii leczniczej została przygotowana przez zespół specjalistów pod kierunkiem dr hab. Dominiki Wcisło-Dziadeckiej, prof. SUM. Podręcznik w sposób szczegółowy opisuje wiedzę z zakresu kosmetologii leczniczej, z uw...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka

Podstawy fizyki atomu

Zarówno atomy różnych pierwiastków, jak i atomy różnych izotopów danego pierwiastka, a także atomy tego samego izotopu, ale będące w różnych stanach energetycznych (w różnych stanach wzbudzenia), r&oacut...
34,75 zł 50,00 zł
Do koszyka

Python od podstaw

Ta książka zacznie Twoją przygodę z programowaniem. Prezentuje wiedzę w praktyczny, przystępny i zrozumiały sposób. Pomaga zbudować solidne podwaliny pod naukę języka Python oraz wytyczyć dalszy kierunek. Jeśli chcesz nauczyć się programowania a...
92,65 zł 109,00 zł
Do koszyka

Podstawy wirusologii molekularnej

Kompendium współczesnej wiedzy o wirusach, ich biologii molekularnej, oparte na najnowszych badaniach. Autor bardzo przystępnie wprowadza w ten niewidzialny, lecz niezwykle różnorodny świat, prezentując m.in. klasyfikację wirusów, ich namnażanie, nowe ...
248,00 zł
Do koszyka

Marketing muzyczny w Danii

Ze względu na malejącą sprzedaż płyt CD i ekonomicznych konsumentów, przemysł muzyczny stoi obecnie przed wyzwaniem utrzymania strumieni przychodów. W związku z pojawieniem się digitalizacji i nowych technologii, przemysł muzyczny zmaga się ze zmianami...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!