0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Metoda projektów w nauczaniu języków obcych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków, 2011

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Małgorzata Niemiec-Knaś

  • Wydawca: Impuls

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 20,00 zł
18,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Metoda projektów w nauczaniu języków obcych

Bardzo istotne jest zwrócenie przez autorkę uwagi na to, że przestrzeń uczenia się powinna być tak ukształtowana, aby mogła odpowiadać rzeczywistości. Funkcja komunikatywna języka […] jawi się szczególnie wyraźnie, gdy staramy się opanować jakiś nieznany nam język. Wówczas musimy się nauczyć jego używania, tak jak musimy się nauczyć używania innych narzędzi. Trzeba wiedzieć, jak posługiwać się językiem jako systemem znaków w określonych sytuacjach poznawczych i życiowych związanych z komunikowaniem się […]. Działanie językowe obejmuje jednak nie tylko czynne używanie języka, czyli produkowanie tekstów fonicznych i graficznych, ale także rozumienie tych tekstów oraz refleksję nad językiem.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Krzysztofa Janikowskiego

  • Kategorie:
    1. Nauka języków obcych
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7587-697-0
  • ISBN druku: 978-83-7308-951-8
  • Liczba stron: 98
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Słowo wstępne ....... 7
1. Ogólna charakterystyka nauczania projektem ....... 9
1.1. Rys historyczny metody projektów ....... 9
1.2. Pedagogiczne, psychologiczne i filozoficzne podstawy metody projektów .... 16
1.3. Metoda projektów – koncepcje i definicje ...... 18
1.3.1. Projekt jako eksperyment pedagogiczny w konfrontacji z rzeczywistością ... 19
1.3.2. Metoda projektów – idealna droga ku kształceniu .... 20
1.3.3. Projekt jako otwarta, skierowana na działanie forma zajęć lekcyjnych .... 22
1.3.3.1. Otwartość i działanie na lekcji ...... 22
1.3.3.2. Cechy projektu jako otwartej formy skierowanej na działanie .... 23
1.3.4. Projekt jako działanie lekcyjne wspierające autonomię .... 26
1.3.4.1. Autonomia w procesie uczenia się i nauczania .... 26
1.3.4.2. Autonomia uczenia się w projekcie ..... 26
1.3.5. Nauczanie projektopodobne ...... 27
2. Zastosowanie metody projektów w praktyce ...... 29
2.1. Czas trwania i zakres projektów w szkole ...... 29
2.2. Ważne założenia lekcji projektowej ...... 30
2.2.1. Warsztatowy charakter przestrzeni projektowej ..... 31
2.2.2. Nauczyciel jako moderator ...... 31
2.2.3. Dynamika pracy w grupie ...... 32
2.3. Planowanie i przebieg projektu ....... 33
2.4. Ocenianie podczas działania projektowego ....... 36
2.5. Korzyści i granice metody projektów ...... 39
2.5.1. Inderdyscyplinarność a projekt ...... 39
2.5.2. Metoda projektów szansą dla nowej szkoły ...... 40
2.5.3. Granice metody projektów ...... 43
3. Metoda projektów w nauczaniu języków obcych ..... 45
3.1. Zasady psychologii kognitywnej i konstruktywizmu
w nauczaniu języków obcych ....... 45
3.2. Zasady autonomii w projekcie językowym ...... 47
3.3. Założenia akwizycji języka drugiego a nauczanie projektem .... 50
3.4. Cele i treści działania projektowego na lekcji języka obcego .... 56
3.5. Propozycja modelu projektu w nauczaniu języków obcych .... 59
4. Typologia zadań projektowych ....... 65
4.1. Charakterystyka zadań projektowych dla lekcji języka obcego ... 65
4.2. Zadania typu projektowego ....... 69
4.2.1. Małe projekty ....... 70
4.2.2. Praca projektowa z tekstem ....... 72
4.2.3. Pisanie kreatywne ....... 73
4.2.4. Kreatywne mówienie ....... 74
4.2.5. Lekcja gramatyki jako projekt ...... 75
4.2.6. Projekty zorientowane na rozwiązywanie problemu .... 76
4.2.7. Przedstawienia teatralne ....... 79
4.2.8. Projekty skierowane na rozwój kompetencji interkulturowej .... 83
4.2.8.1. Projekty-wywiady ...... 85
4.2.8.2. Autentyczne spotkanie z rodzimym użytkownikiem
języka docelowego ...... 86
4.2.8.3. Wymiana młodzieży jako projekt ...... 88
Bibliografia ....... 95

Inni Klienci oglądali również

38,43 zł 54,90 zł
Do koszyka

Terapia Bowena. Bezpieczna terapia powięzi jako skuteczna metoda eliminacji bólu

W tym kompleksowym poradniku znajdziesz praktyczną wiedzę na temat techniki Bowena. Delikatnej, bezpiecznej terapii powięziowej. Jest to holistyczna metoda manualna aktywująca w organizmie mechanizmy samoleczenia. Pomaga nie tylko w odzyskaniu pełnej s...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Metody analizy nowych systemów nagrzewania indukcyjnego

Nagrzewanie indukcyjne jest ciągle rozwijaną i przyszłościową metodą elektrotermiczną. Faktten wynika z możliwości kształtowania złożonych pól temperatury określonych wymaganiamitechnologicznymi oraz możliwością prowadzenia proces&oa...
34,30 zł 49,00 zł
Do koszyka

Słownik wyrazów obcych PWN

Nowe, zaktualizowane wydanie Słownika wyrazów obcych PWN. Autorka odnotowuje zmiany, które dokonały się w polskiej frazeologii w ciągu ostatniej dekady.Słownik zawiera ok. 10 500 haseł, głównie z dziedzin takich, jak: informa...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu

Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarz...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Angielski dla dzieci 3-7 lat. Najnowsza metoda nauki przez zabawę. Karty obrazkowe – czytanie globalne

„Angielski dla dzieci 3-7 lat” to zaproszenie do wspólnej zabawy edukacyjnej z językiem angielski dla dzieci i rodziców. Proponowana forma „czytania globalnego”, czyli rozpoznawania całych słów, sprzyja przy...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Matematyka - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III

Autorka przygotowała 160 pomysłów na nauczanie matematyki w klasach I-III. Przedstawione propozycje mają na celu uczynienie matematyki w oczach uczniów atrakcyjniejszą niż jest w istocie dla niektórych osób. Pomysły ułożone ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!