0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Media i polityka. Relacje i współzależności

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2014

  • Redakcja naukowa: Małgorzata Adamik-Szysiak

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 39,90 zł
35,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Media i polityka. Relacje i współzależności

Książka pod redakcją Małgorzaty Adamik-Szysiak jest zbiorem studiów, których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii mediapolityka, polityka – media. Autorzy w swych rozważaniach ukazują wielopłaszczyznowe spojrzenie na różnorodne aspekty powiązań sfery środków masowego przekazu i polityki. Wątki podejmowane przez badaczy prezentowane są zarówno przez pryzmat ustaleń teoretycznych, jak i autorskich badań empirycznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Politologia
  • Redakcja: Małgorzata Adamik-Szysiak
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7784-457-1
  • ISBN druku: 978-83-7784-457-1
  • Liczba stron: 384
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp  7

I. Demokracja medialna i zarządzanie w mediach	13

Dorota Piontek, Media i demokracja: ujęcie normatywne   15
Robert Dziemba, Zmiany w modelu zarządzania oraz fi nansowania publicznej radiofonii i telewizji: od politycznego klinczu do ekonomicznego racjonalizmu   31
Wiktor Balcer, Dysfunkcja czwartej władzy. Analiza systemowa Miejskiej Telewizji Opole   53
Magdalena Szpunar, Internet − nowa sfera publiczna czy kabina pogłosowa?   69
Liliana Węgrzyn-Odzioba, Kreowanie tożsamości w sieci. O tak zwanej ponowoczesnej tożsamości europejskiej   79

II. Media, polityka i opinia publiczna	103

Ewa Nowak, Rola mediów informacyjnych w ustanawianiu ważności kwestii w agendzie publicznej w Polsce w latach 2009−2012   105
Małgorzata Adamik-Szysiak, Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej w 2011 roku na łamach dzienników ogólnopolskich  127
Agnieszka Łukasik-Turecka, Media płaszczyzną debaty o parytetach   141
Elżbieta Pawlak-Hejno, Obraz sufrażystek angielskich w „Sterze” (1907−1914)   159
Olga Białek-Szwed, Medialna kariera nieparlamentarnych wypowiedzi polskich parlamentarzystów   177

III. Media i marketing polityczny	189

Jakub Jakubowski, Miejsce marketingu politycznego w politologii. Wstęp do rozważań na temat naukowości subdyscypliny   191
Ilona Biernacka-Ligięza, Lokalna polityka zmediatyzowana – fakt czy mit?   207
Marta Juza, Wykorzystanie internetowych środków przekazu w procesie komunikowania politycznego   231
Ilona Dąbrowska, Polscy politycy w serwisach społecznościowych   249
Maria Nowina Konopka, Kinga Wojtas, Internet jako czynnik relewancji czeskich partii ekstremistycznych?   267

IV. Medialny wizerunek polityka	289

Anna Szwed, Wydarzenie medialne jako element budowania wizerunku polityka   291
Maria Ochwat, Wizerunek Anny Grodzkiej   311
Magdalena Pataj, „Za komuny było lepiej niż za mnie?” Wizerunek Bartosza Arłukowicza na portalu Wprost24   333
Iwona Barszczuk, Wizerunki kandydatów na urząd prezydenta miasta Opola w debatach przedwyborczych w 2010 roku   347

Nota o autorach   359
Summaries   363

Inni Klienci oglądali również

15,29 zł 16,99 zł
Do koszyka

Polityka przestrzenna obszarów wiejskich – w kierunku wielofunkcyjnego rozwoju

Przestrzeń jako dobro ograniczone powinna być kształtowana w odpowiedni sposób przez władze lokalne. Kluczowe znaczenie w zarządzaniu przestrzenią ma prowadzona polityka przestrzenna, która dzięki swoim instrumentom możliwe jest osiąganie...
99,90 zł 111,00 zł
Do koszyka

Polityka karna i penitencjarna między punitywizmem i menedżeryzmem

Książka ukazuje zmiany w podejściu do karania przestępców i wykonywania kar w Stanach Zjednoczonych i Europie na przełomie minionego i obecnego stulecia.W opracowaniu omówiono najbardziej jaskrawe przejawy punitywizmu w ...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Władza i polityka w literaturze political fiction: prawda czy fikcja?

Publikacja zawiera oryginalne i wyczerpujące opracowanie jednej z najbardziej fascynujących odmian literatury przełomu XX i XXI wieku - literatury political fiction. Książka jest przede wszystkim opisem i zarysem typologii interesującego zjawiska we ws...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Polityka jako problem moralny

Intuicje obywateli państw demokratycznych dotyczące moralności politycznej są rozbieżne. Z jednej strony uważamy na ogół, iż normy działania politycznego są łagodniejsze niż w przypadku etyki prywatnej, jednak z drugiej sądzimy również, ż...
31,59 zł 35,10 zł
Do koszyka

Media lokalne i sublokalne na Kujawach wschodnich i ziemi dobrzyńskiej

Książka stanowi pokłosie konferencji naukowej zorganizowanej przez Wydział Humanistyczny WSHE we Włocławku w 2005 r. Jest kontynuacją pierwszej publikacji pt. "Media w procesie transformacji na przykładzie Włocławka" pod redakcją Wiesława Koń...
13,28 zł 14,76 zł
Do koszyka

W pulmanie pociągu pośpiesznego PKP relacji Gdynia - Przemyśl

Ten tzw. komediodramat to satyryczne odbicie w krzywym zwierciadle polskiej rzeczywistości minionych lat, ukazującej w knajackiej, dość frywolnej rozmowie dwóch typowych prostackich prowincjuszy, komentujących swe osobiste przeżycia, któr...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!