0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie

(Twarda)

Od konfliktu do synergii

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie

W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej "cały ten marketing" po prostu by zlikwidował?

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788374834056
  • EAN: 9788374834056
  • Liczba stron: 230
  • Wymiary: 15.9x24.1cm
  • Waga: 0.50kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

30,65 zł 44,90 zł
Do koszyka

Jak zadbać o własne finanse?

Zapanuj nad domowym budżetem i zabezpiecz finansowo siebie i swoją rodzinę! Nie potrzeba skomplikowanej wiedzy z zakresu finansów, wystarczy zdrowy rozsądek i kilka prostych zasad, by zyskać finansowy komfort dla siebie i swojej rodziny. ...
51,53 zł 65,00 zł
Do koszyka

Finanse przedsiębiorstw w przykładach i zadaniach

Publikacja „Finanse przedsiębiorstw w przykładach i zadaniach" przeznaczona jest zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego. Dzięki dużej ilości przykładów i zadań do samodzielnego rozwiązania stan...
40,08 zł 48,00 zł
Do koszyka

Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i...
60,30 zł 89,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze

Książka składa się z dwóch części zawierających osiem rozdziałów. Część pierwsza zatytułowana „Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa” odnosi się do analizy rozwiązań z zakresu wybranych podatków w Pol...
58,26 zł 79,90 zł
Do koszyka

Finanse zrównoważone ESG - Przedsiębiorstwa - Sektor finansowy

Wymogi zrównoważonej transformacji, którą można uznać za wyzwanie naszych czasów, dotyczą wszystkich podmiotów i sektorów gospodarczych działających w skali zarówno makro-, jak i mikroekonomicznej, w wymiarze z...
55,48 zł 70,00 zł
Do koszyka

Marketing doświadczeń

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i n...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!