0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing dziedzictwa kulturowego

(Miękka)

Obiekt zabytkowy na rynku

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing dziedzictwa kulturowego

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe.

Systematyczny wywód oraz opis środków i narzędzi stymulowania decyzji rynkowych klientów nieruchomości zabytkowych, w tym uwzględniających własne, autorskie propozycje marketingu mix, pozwalają dedykować monografię Prof. Andrzeja Szromnika nie tylko przedstawicielom środowiska naukowego i akademickiego – pracownikom oraz studentom kierunków gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturą czy nawet ochrony zabytków, ale także szerokiemu kręgowi menedżerów kultury, pracownikom marketingu i obsługi klientów w znaczących obiektach dziedzictwa kulturowego, kadrze kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, grupie pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, nie pomijając właścicieli takich obiektów.

Tematyka [książki] jest niezwykle interesująca i w takim ujęciu nie była dotychczas podejmowana. Wśród nielicznych pozycji dotyczących marketingu w sferze kultury jest to pozycja unikatowa, gdyż przedmiotem studiów i analiz są najważniejsze aspekty i wymiary marketingowego zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego, które to obiekty są głównie przedmiotem zainteresowania kulturoznawców, a w mniejszym stopniu ekonomistów i specjalistów w zakresie marketingu. Zastosowana przez Autora koncepcja książki została oparta na marketingowym podejściu do zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego z wszystkimi konsekwencjami wyrażającymi się w kształtowaniu oferowanych wartości marketingowych, instrumentów marketingu oraz możliwości i warunków realizowania bieżących i perspektywicznych celów działalności tych podmiotów na współczesnym rynku.

Prof. dr hab. Mazurek-Łopacińska
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788382910605
  • EAN: 9788382910605
  • Liczba stron: 188
  • Wymiary: 16.5x23.8cm
  • Waga: 0.32kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

18,87 zł 52,00 zł
Do koszyka

Marketing terytorialny

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...
24,40 zł 32,55 zł
Do koszyka

Historyczno kulturowe uwarunkowania rozwoju Polska i Ukraina /Scholar/

Regiony Polski Wschodniej i Zachodniej - ujęcie porównawczeRegionalne zróżnicowanie ziem polskich w perspektywie europejskiejKierunki polityki rozwoju w opinii elit regionalnych Polski i Ukrainy
52,27 zł 74,90 zł
Do koszyka

Dziedzictwo Usherów

Usherowie są jedną z najpotężniejszych rodzin w Stanach Zjednoczonych. Gigantycznej fortuny dorobili się na produkcji i handlu bronią. Dzięki tak ogromnemu majątkowi protoplasta rodu mógł wznieść w sercu Karoliny Północnej, nad jeziorem w...
58,31 zł 89,90 zł
Do koszyka

Dziedzictwo / Rosyjska księżniczka / Odzyskana korona / Trzeci dziedzic

Silne kobiety, mafijne porachunki i pożądanie, którego nie da się okiełznać. Seria Dziedzictwo spod pióra Moniki Skabary to aż trzy tomy emocjonujących przeżyć, niebezpiecznych zagrywek i wielkich namiętności. TOM 1: „Rosyjska księ...
92,18 zł 129,00 zł
Do koszyka

Chiny i Azja Wschodnia Dziedzictwo w obliczu przemian

Tom "Chiny i Azja Wschodnia. Dziedzictwo w obliczu przemian" powstał z okazji 80. rocznicy urodzin profesora Krzysztofa Gawlikowskiego (1940–2021), badacza Chin i Azji Wschodniej, orędownika dialogu międzykulturowego, twórcy Cent...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Marketing międzynarodowy

Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji prod...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!