0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing Podręcznik akademicki

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing Podręcznik akademicki

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie.

  • Kategorie:
    1. Pozostałe książki
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301140519
  • EAN: 9788301140519
  • Liczba stron: 644
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.95kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Eugeniusz Michalski

Eugeniusz Michalski jest profesorem zwyczajnym. Pracował w Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i Akademii Ekonomicznej w Katowicach, gdzie pełnił funkcje kierownika Zakładu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw oraz prodziekana d.s. nauki Wydziału Handlu, Transportu i Usług. Był również zatrudniony w Politechnice Koszalińskiej na stanowiskach kierownika Katedry Marketingu Międzynarodowego, kierownika Katedry Zarządzania oraz dyrektora Instytutu Ekonomii i Zarządzania. Prowadził wykłady na Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim. Eugeniusz Michalski jest prekursorem reprezentatywnych badań gospodarstw domowych w Polsce. Swoje zainteresowania naukowe kieruje głównie na ekonomikę i organizację przedsiębiorstwa, teorię i praktykę marketingu, marketing międzynarodowy, zarządzanie marketingowe, teorię i praktykę zarządzania. Jest autorem lub współautorem 21 książek i 136 artykułów naukowych z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa, marketingu i zarządzania – opublikowanych w kraju i za granicą. W 2004 roku za książkę „Marketing. Podręcznik akademicki” wydaną przez WN PWN został uhonorowany Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu.

Inni Klienci oglądali również

125,10 zł 139,00 zł
Do koszyka

Farmakodynamika Podręcznik dla studentów farmacji Tom 1

Jest to nowoczesny podręcznik, który spełnia europejskie wymogi nauczania farmakologii. Przedstawiono w nim aktualną wiedzę z zakresu farmakologii, farmakokinetyki, farmakogenetyki i chronofarmakologii. Osobny rozdział poświęcono klasyfikacji re...
53,92 zł 57,50 zł
Do koszyka

Informatyka na czasie 2 Podręcznik Zakres podstawowy

„Informatyka na czasie 2, zakres podstawowy” to aktualny i przyjazny dla ucznia podręcznik rozwijający umiejętności z zakresu arkusza kalkulacyjnego, baz danych oraz algorytmiki i programowania w językach C++ i Python. Ułatwi...
88,98 zł 93,00 zł
Do koszyka

Aula Nueva 1 Podręcznik ucznia z płytą CD

Aula nueva to kurs języka hiszpańskiego w czterech tomach stworzony dla uczniów 4-letniego liceum i 5-letniego technikum. Jego znakiem rozpoznawczym jest nauka języka nastawiona na realistyczne i atrakcyjne dla młodzieży sytuacje komunikacyjne.
262,16 zł
Do koszyka

Public marketing in the management of public organizations

This internship report exposes in a simple and operational way the implementation of the tools of public marketing in a public organization by leaning on the particular case of the IEF-Pôle Régional. The mission of this work is to propose a new approac...
29,78 zł 38,00 zł
Do koszyka

Prima A1 Język niemiecki 1 Podręcznik

Podręcznik przeznaczony do kształcenia ogólnego do nauczania języka niemieckiego na poziomie klasy I gimnazjum.Numer dopuszczenia: 226/08.
20,39 zł 22,90 zł
Do koszyka

Religia Kocham Pana Jezusa Część 1 Podręcznik z ćwiczeniami dla dzieci sześcioletnich

Katecheza szkolna jest bardzo ważna, bo pomaga zrozumieć trudne prawdy wiary. Jest to szczególnie istotne w przypadku najmłodszych dzieci, które dopiero zaczynają poznawać Pana Boga obecnego w Piśmie Świętym, liturgii i codziennym życiu. ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!