0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Krótkookresowy wpływ rekomendacji na rynek giełdowy w Polsce - Outlet

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Krótkookresowy wpływ rekomendacji na rynek giełdowy w Polsce - Outlet

Co sprawia, że ceny papierów wartościowych reagują na wydanie rekomendacji? Co wpływa na to,
że niektóre rekomendacje oddziałują na ceny akcji mocniej od innych? Odpowiedzi na te pytania tworzą cenną wiedzę, która może przyczynić się do trafniejszych decyzji inwestycyjnych.
Siła oddziaływania rekomendacji na zmiany wartości spółek zależy od wielu czynników, przykładowo: od zawartości informacyjnej raportów, cech analityków i domów maklerskich, upowszechnienia rekomendacji czy też ogólnej sytuacji rynkowej.
W książce zostały zaprezentowane wyniki pierwszych w Polsce badań empirycznych nad czynnikami kształtującymi siłę oddziaływania rekomendacji na zmiany cen walorów na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Wnioski płynące z badań stanowią źródło wiedzy zarówno dla badaczy, jak i praktyków: doradców inwestycyjnych, maklerów oraz inwestorów. Książka jest też przydatną lekturą uzupełniającą dla słuchaczy studiów ekonomicznych.
dr Paweł Mielcarz jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W pracy naukowej i dydaktycznej zajmuje się głównie problematyką zarządzania wartością przedsiębiorstw, wyceną podmiotów gospodarczych, projektów inwestycyjnych oraz opcji realnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów, w tym artykułów w czasopismach z listy JCR, oraz książki „Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstw”.
Współpracuje z kilkoma europejskimi uczelniami (stale z ESSCA, École de Management, University of Porto), w których prowadzi zajęcia z zakresu wyceny oraz fuzji i przejęć. Jest autorem wielu ekspertyz i opinii wykonanych na zlecenie podmiotów komercyjnych, instytucji rządowych oraz organów nadzoru finansowego i wymiaru sprawiedliwości.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Historia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301184988
  • EAN: 9788301184988
  • Liczba stron: 200
  • Wymiary: 16.5x23.5
  • Waga: 0.31kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!