0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kapitał relacyjny banku. Kształtowanie relacji banku z otoczeniem. Tom 1 (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Łódź, 1, 2013

  • Autor: Monika Marcinkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
25,20 zł
22,68 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,52 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Kapitał relacyjny banku. Kształtowanie relacji banku z otoczeniem. Tom 1

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7525-831-8
  • Liczba stron: 238
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp                                                                    7

Rozdział 1. Wymogi stawiane bankom                                           15

1.1. Wprowadzenie – otoczenie banków jako kontekst formułowania celów ich działalności                                  15
1.2. Otoczenie przedsiębiorstwa                                               17
1.3. Interesariusze i ich oczekiwania                                           21
1.3.1. Teoria interesariuszy                                               21
1.3.2. Grupy interesów                                                  24
1.4. Odpowiedzialność banków                                               28
1.5. Cele działania banków                                                   32
1.5.1. Cele przedsiębiorstw                                               32
1.5.2. Powody istnienia banków i ich funkcje                                 36
1.5.3. Mikroekonomiczne cele działalności banku                             38
1.5.4. Mezo- i makroekonomiczne cele działalności banku                      45
1.5.5. Hierarchia celów banku                                             49
1.6. Trendy w otoczeniu banków i ich wpływ na oczekiwania wobec banków           51
1.6.1. Trendy w otoczeniu banków                                         51
1.6.2. Wpływ zmian w otoczeniu na oczekiwania wobec banków                 53
1.7. Podsumowanie                                                         60

Rozdział 2. Reputacja i zaufanie do banku                                         63

2.1. Reputacja banku                                                       63
2.1.1. Reputacja – definicja i atrybuty                                      63
2.1.2. Źródła i znaczenie reputacji                                         70
2.1.3. Ryzyko reputacyjne                                                73
2.1.4. Pomiar reputacji                                                  79
2.1.5. Zarządzanie reputacją                                              80
2.2. Zaufanie do banku                                                      83
2.2.1. Definicja i warunki zaufania                                         83
2.2.2. Zaufanie organizacyjne i społeczne                                   88
2.2.3. Banki jako instytucje zaufania publicznego                             91
2.3. Podsumowanie                                                         104

Rozdział 3. Zasoby i kapitały banku. Miejsce kapitału relacyjnego wśród kapitałów banku   107

3.1. Rodzaje zasobów i kapitałów w działalności banku                            107
3.2. Kapitał finansowy                                                      111
3.2.1. Rodzaje kapitałów finansowych w banku                               111
3.2.2. Kapitał zakładowy                                                 114
3.2.3. Kapitał regulacyjny                                                116
3.2.4. Kapitał ekonomiczny (wewnętrzny)                                   117
3.2.5. Kapitał księgowy                                                  119
3.3. Kapitał intelektualny                                                    124
3.3.1. Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa                          124
3.3.2. Kształtowanie kapitału intelektualnego                                 131
3.3.3. Kapitał intelektualny banków                                        135
3.4. Kapitał społeczny                                                      137
3.4.1. Definicje i istota kapitału społecznego                                 137
3.4.2. Kapitał społeczny banku                                            146
3.4.3. Kapitał społeczny a kapitał intelektualny                               150
3.5. Istota kapitału relacyjnego banku                                          152
3.6. Podsumowanie                                                         160

Rozdział 4. Zarządzanie relacjami z interesariuszami – budowa kapitału relacyjnego banku . 163

4.1. Uzasadnienie dla odpowiedzialności wobec interesariuszy                       163
4.1.1. Odpowiedzialność banku wobec interesariuszy                          163
4.1.2. Tworzenie wartości dla interesariuszy                                 168
4.2. Kształtowanie relacji z interesariuszami                                     179
4.3. Identyfikacja i analiza interesariuszy                                        183
4.4. Uwzględnienie interesariuszy w strategii działania banku                       194
4.4.1. Strategia relacji z interesariuszami – stopień zaangażowania interesariuszy    194
4.4.2. Komunikacja z interesariuszami                                      201
4.4.3. Ocena realcji z interesariuszami                                      205
4.5. Podsumowanie                                                         209

Zakończenie                                                                211
Bibliografia                                                                215
Spis rysunków i tabel                                                         237

Inni Klienci oglądali również

1,96 zł 2,00 zł
Do koszyka

Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie. Powszechność i elitarność polonistyki. T. 1 - 39 Nazwy terenowe a kształtowanie wiedzy uczniów o ich małej ojczyźnie

„W pierwszym tomie zgromadzono artykuły podzielone na pięć tematycznych rozdziałów, rozpoczynając od diagnoz, oczekiwań i prognoz. Treść rozdziału pierwszego: Edukacja humanistyczna — dziś i jutro. Diagnoza — oczekiwania &mdash...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Rada Nadzorcza w Banku Spółdzielczym - Zarządzanie ryzykiem w działalności banku spółdzielczego

Nowa pozycja wydawnicza BODiE poświęcona jest funkcjonowaniu rady nadzorczej banku spółdzielczego w otoczeniu instytucjonalnym, obowiązkom w świetle uregulowań prawnych i m.in. zadaniom w procesie nadzoru nad systemem zarządzania bankiem. Zwr&oa...
2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

Człowiek w relacji do zwierząt, roślin i maszyn w kulturze. T. 1: Aspekt posthumanistyczny i transhumanistyczny - 17 Ryby głosu nie mają. Żywa istota a pokarm w opowiadaniu Niny Sadur "Sum-z-wąsem"

Prezentowana publikacja to dwutomowa monografia wieloautorska stawiająca pytanie o ludzkie „bycie z innymi”. Autorzy pokonują intelektualną drogę od humanizmu do post- i transhumanizmu z uwzględnieniem kultury w najróżniejszych konfi...
83,79 zł 93,10 zł
Do koszyka

Wymuszone zaginięcia w Europie. Kształtowanie się międzynarodowych standardów zapobiegania i egzekwowania odpowiedzialności państw

Książka jest pierwszą w Polsce pozycją na temat zjawiska wymuszonych zaginięć w kontekście europejskim. Zawiera pogłębioną analizę procesu kształtowania się międzynarodowych standardów prawnych w badanym zakresie. Autorka wskazuje na istotne pot...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Pozytywne relacje interpersonalne w zarządzaniu

„Książka zawiera niezwykle staranną, wszechstronną i dogłębną analizę stosunkowo nowego i słabo znanego u nas nurtu w naukach o zarządzaniu określanego mianem Positive Organizational Scholarship [oraz] wyjątkowo udane połączenie wątków teo...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa

Sformułowane cele warunkowały także układ monografii i konwencję przeprowadzanych w niej wywodów. W związku z tym treści zawarte w opracowaniu zostały ujęte w sześć zasadniczych rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończenie...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.