0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kamienica w Długim Rynku

(eAudiobook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2018

  • Autor: Józef Ignacy Kraszewski

  • Lektor: Henryk Pijanowski

  • Wydawca: MTJ

  • Formaty:
    mp3 (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 12,49 zł
11,24 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Kamienica w Długim Rynku

Powieść Józefa Ignacego Kraszewskiego, która opisuje życie w XIX-wiecznym Gdańsku poprzez pryzmat losów bohaterów, zamieszkujących odziedziczoną po przodkach elegancką kamienicę na tytułowym Długim Rynku. Młoda Klara zakochuje się ze wzajemnością w synu bogatego gdańskiego bankiera. Narzeczony, nie znajdując u ojca akceptacji dla tego związku, zmuszony jest wyjechać do Niemiec, by studiować i zarabiać pieniądze na utrzymanie rodziny. Bankier obmyśla chytry plan, aby zniechęcić syna do pozostawionej w Gdańsku ukochanej. Tymczasem rodzina dziewczyny zaczyna poszukiwać owianego legendą, ukrytego rzekomo na terenie kamienicy, skarbu.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura piękna
  • ISBN: 978-83-76997-46-9
  • Czas trwania: 7:22:48
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Nawiedzona kamienica

Rozwiąż z Tadkiem i Lilką zagadkę nawiedzonej kamienicy! Dla Tadka to lato nie zaczęło się dobrze. Przeprowadzka do małego miasteczka, pomoc w odziedziczonej po stryjku księgarni, brak znajomych – oprócz wyjątkowo ...
40,49 zł 44,99 zł
Do koszyka

Dziewczyna z kamienicy. Czas nadziei

Pierwszy tom porywającej sagi historycznej porównywanej do Stulecia winnych. Powieść o zwykłych ludziach, którzy w przededniu Powstania Wielkopolskiego, żyli, cierpieli, kochali i budowali podwaliny rodzącej się Drugiej Rzecz...
51,30 zł 57,00 zł
Do koszyka

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Bestseller na liście New York TimesaRewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz ...
40,49 zł 44,99 zł
Do koszyka

Dziewczyna z kamienicy. Czas wyboru

Dalsze losy bohaterów porywającej sagi i mieszkańców niewielkiej kamienicy na tle dwudziestolecia międzywojennego. Helena wkracza w dorosłe życie, podejmuje pierwszą pracę, rozpoczyna pierwszy poważny związek i żegna przyjaci...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy

Myśl jak inwestorJak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierws...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Nie malujmy trawy na zielono - Przeczytaj wywiad z Autorką! >>Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziśFirmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś p...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!