Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Potrzebujesz wsparcia w radzeniu sobie ze stresem w pracy?
Bill Rogers, światowej sławy ekspert w dziedzinie stresu nauczycieli oraz zarządzania zachowaniem uczniów w klasie, opisuje codzienną, stresującą rzeczywistość zawodu nauczyciela. Autor spisał doświadczenia wyniesione z pracy w trudnych szkołach w Australii i Wielkiej Brytanii.
W książce podejmuje takie kwestie, jak trudne klasy i trudni uczniowie, kłopoty z utrzymaniem dyscypliny w klasie oraz naturalny stres, jaki w związku z tym odczuwa nauczyciel. Bill Rogers doskonale zna środowisko szkolne i zdaje sobie sprawę, jak ważna dla nauczyciela – jego możliwości radzenia sobie, jego dobrego samopoczucia i wiary w siebie – jest pomoc koleżeńska. Przedstawione w książce metody, umiejętności i podejścia sprawdziły się w wielu szkołach – dzięki nim można w efektywny sposób poradzić sobie z czynnikami wywołującymi stres.
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
– jak wzmacniać morale nauczycieli i budować poczucie własnej wartości,
– jak nauczyciele mogą pomagać sobie nawzajem,
– jak zarządzać zachowaniem uczniów w klasie,
– jak kreować wspierające środowisko szkolne,
– jak wprowadzać w klasie zasady dotyczące zachowania i utrzymywać dyscyplinę na lekcjach,
– jak radzić sobie z ekstremalnymi zachowaniami uczniów?
O autorze VI Podziękowania VII Recenzje IX Wstęp XIII Rozdział 1. Cechy charakterystyczne stresu nauczyciela 1 Rozdział 2. Fizjologia stresu: co stres z nami robi 21 Rozdział 3. Lekcja w Londynie: stres w klasie 33 Rozdział 4. Przekonania, emocje, stres i nasza codzienność 47 Rozdział 5. Lęk i niepokój 71 Rozdział 6. Gniew: więcej niż frustracja 83 Rozdział 7. Plan zarządzania zachowaniem i pilnowania dyscypliny w klasie 99 Rozdział 8. Uczniowie trudni i sprawiający kłopoty: wyciąganie konsekwencji i oferowanie pomocy 129 Rozdział 9. Trudne klasy: reakcja kolegialna 151 Rozdział 10. Mentoring jako pomoc w rozwoju zawodowych umiejętności zarządzania zachowaniem 183 Rozdział 11. Pomoc koleżeńska: pomoc w stresie i wspieranie się nawzajem 205 Zakończenie 231 Załączniki 233 Bibliografia 243