0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Jak motywować do zmiany zachowania? - Outlet

(Miękka)

Trening motywacyjny dla studentów i profesjonalistów

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Jak motywować do zmiany zachowania? - Outlet

Niniejszą monografię uważam za podręcznik niezbędny dla osób prowadzących szkolenia (kursy) skierowane do profesjonalistów ochrony zdrowia z zakresu motywowania swoich podopiecznych do zmiany zachowań szkodliwych dla zdrowia czy funkcjonowania społecznego oraz zachęcania ich do zdrowego stylu życia itp. Książka ta może być również użyteczna dla osób kształcących profesjonalistów zajmujących się promocją zdrowia, a także zapobieganiem zaburzeniom zdrowia i funkcjonowania społecznego. Opis wyników badań przeprowadzonych w populacji polskich pracowników ochrony zdrowia poprzedzono uzasadnieniem prowadzenia takich szkoleń, a wykorzystanie podręcznika podniesie
ich jakość.
(Z recenzji prof. dr. hab. Jana Czesława Czabały)

  • Kategorie:
    1. Psychologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Redakcja: Katarzyna Czabanowska, Ewa Wilczek-Rużyczka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323328179
  • EAN: 9788323328179
  • Liczba stron: 244
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.42kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Ewa Wilczek-Rużyczka

Dr hab. nauk społecznych Ewa Wilczek-Rużyczka, prof. KAAFM; Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych oraz kierownik Katedry Psychologii Zdrowia Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, wcześniej długoletni pracownik naukowy Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum.

Do zainteresowań naukowych należą szczególnie: empatia, zasoby osobiste, motywacja, komunikowanie interpersonalne, promocja zdrowia psychicznego, psychologia stresu i wypalenia zawodowego oraz jakość życia pacjentów. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Balintowskiego oraz Prezes Towarzystwa Edukacji Psychosomatycznej, członek Europejskiego Towarzystwa Psychologii Zdrowia (EHPS), lider Grup Balinta, trener Racjonalnej Terapii Zachowania, autorka  sześciu monografii i redaktor lub współredaktor naukowy dziesięciu prac zbiorowych. Jest również autorką lub współautorką ponad 200 artykułów w czasopismach naukowych i rozdziałów w pracach zbiorowych.

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!