Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Szukasz nowych sposobów modelowania zachowania małego dziecka?
Lynn Cousins, doświadczona nauczycielka i dyrektorka szkoły specjalizująca się w pracy z małymi dziećmi, dzieli się świeżym spojrzeniem na modelowanie zachowań i kształtowanie społecznych i emocjonalnych kompetencji dziecka. Książka dostarcza cennych wskazówek i informacji, które pomogą Ci wspierać dzieci, by rozwijały się szczęśliwie i bezpiecznie.
Dowiedz się:
– jak zachęcać dzieci do pozytywnych zachowań a zniechęcać do negatywnych,
– w jaki sposób dzieci budują więzi i relacje,
– jak przebiega rozwój i uczenie się małych dzieci,
– jak wspierać dziecko w rozwoju emocjonalnym, kształtować jego poczucie własnej wartości i zdrowej dumy,
– jak wprowadzić najbardziej efektywne strategie pracy z dziećmi,
– jak zachowanie dorosłych wpływa na zachowanie dzieci.
Lynn Cousins zajmuje się nauczaniem dzieci w pierwszych latach życia. Pracując jako koordynatorka do spraw specjalnych potrzeb edukacyjnych, nauczycielka szkoły specjalnej, rodzic zastępczy (foster parent) i opiekun (relief parent) dzieci ze złożonymi potrzebami, zdobyła ogromne doświadczenie w kwestiach związanych z potrzebami edukacyjnymi i emocjonalnymi dzieci. Jest autorką kilku książek i licznych artykułów publikowanych w prasie specjalistycznej, zajmuje się też publikacją pomocy dydaktycznych.
O autorce VI Podziękowania VI Wstęp VII Rozdział 1. Nauczanie tego, co jest społecznie akceptowane 1 Rozdział 2. Nauczanie tego, co jest moralnie dobre 21 Rozdział 3. Nauczanie szacunku dla innych ludzi, ich kultury i własności 43 Rozdział 4. Rozwijanie umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji 67 Rozdział 5. Rozwijanie samokontroli 89 Rozdział 6. Rozwijanie poczucia własnej wartości i zdrowej dumy 113 Rozdział 7. Rozwijanie zachowań, które czynią nauczanie możliwym 135 Rozdział 8. Rozwijanie pozytywnego nastawienia do życia 159 Rozdział 9. Od teorii do praktyki 181 Wnioski 193 Dodatek 1. Formułowanie zasad dotyczących zachowania na potrzeby regulaminu 194 Dodatek 2. Kodeks etyki zawodowej 204 Bibliografia i zalecane lektury 207