0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 923 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
MOTYWACJA I JEJ STRATEGIE W DOSKONALENIU UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM - BARDALES KAREN JULIZA CÁRDENAS

MOTYWACJA I JEJ STRATEGIE W DOSKONALENIU UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM

Obecny ma na celu ustalenie stosowania motywacji i jej strategii uczenia się w celu poprawy czytania ze zrozumieniem u uczniów, które zostały wykorzystane projekt opisowy z próbą 29 uczniów drugiej...
Czytaj i ucz się - Paloma de Campos Alé Pereira

Czytaj i ucz się

Starałem się zwrócić uwagę na strategie czytania, ich definicję, charakterystykę i zastosowanie, podając kilka przykładów rodzajów strategii i strategii pomocniczych, a także nadal rozumiem rolę ed...
Liderki gospodarki społecznej - Janusz Reichel - 18 %

Liderki gospodarki społecznej

Studia przypadków

W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających p...
40,90 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw - Paweł Kopczyński - 18 %

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość m...
49,22 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk - 18 %

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczn...
40,90 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo ekonomiczno-finansowe przedsiębiorstw sektora TSL - Michał Comporek - 19 %

Bezpieczeństwo ekonomiczno-finansowe przedsiębiorstw sektora TSL

Wybrane problemy

Publikacja jest poświęcona bezpieczeństwu ekonomiczno-finansowemu przedsiębiorstw sektora TSL (transport – spedycja – logistyka). Podjęte w niej rozważania są znaczące i aktualne z punk...
32,51 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises - 19 %

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Redaktor: Kamila Szymańska
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację...
36,58 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości - Marcin Michalak - 19 %

Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości

Ujęcie teoretyczne, studia przypadków, model

W niniejszej monografii objaśniono istotę i znaczenie miernika wyceny w postaci „wartości ekonomicznej” na tle procesu strategicznego zarządzania wartością przedsiębiorstwa w sferze inw...
36,58 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wstęp do lingwistyki w biznesie - 18 %

Wstęp do lingwistyki w biznesie

Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu – interdyscyplinarnego kierunku o profilu praktyc...
36,69 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Opanowanie działań w ramach zdecentralizowanych systemów finansowych (DFS) - Kawele Kouadio

Opanowanie działań w ramach zdecentralizowanych systemów finansowych (DFS)

Ta książka ma na celu dostarczenie pewnych elementów odpowiedzi, aby utrzymać i poprawić trwałość SFD w Afryce i na świecie. Omówione zostaną niektóre definicje, analiza wniosków kredytowych, anali...
Ubezpieczenie zdrowotne w Beninie - André Assogba

Ubezpieczenie zdrowotne w Beninie

co musisz wiedzieć

Ubezpieczenie zdrowotne pozwala ubezpieczonemu poradzić sobie z finansowymi konsekwencjami zmiany lub pogorszenia stanu zdrowia. Nie ulega zatem wątpliwości, że ubezpieczenie zdrowotne ma ogromne z...
Wysoko funkcjonujący autyzm - Lee Wong Chong

Wysoko funkcjonujący autyzm

Proces przechodzenia ze szkoły do pracy stanowi często wyzwanie dla młodych ludzi, zwłaszcza tych niepełnosprawnych. W celu uzyskania sensownego przejścia, często potrzebna jest ocena krzyżowa i fu...
Jak zarządzać ludźmi - Eny Lestari Widarni

Jak zarządzać ludźmi

How to Manage Humans to pierwsza księga trylogii Eny Lestari Widarni i Suryaning Bawono o tym, jak zarządzać ludźmi.Książka ta uczy jak zarządzać ludźmi w oparciu o podejście do zarządzania zasobam...
Zarządzanie personelem w sądach powszechnych - Zdzisław Czajka

Zarządzanie personelem w sądach powszechnych

Od początku XXI w. we wszystkich sektorach gospodarki polskiej następuje unowocześnianie procedur i narzędzi kadrowych, w ramach zarządzania personelem. Zakres tego zarządzania w organizacjach non ...
"Fantastyczny" instrument do pomiaru zdrowego stylu życia - Silva Tavita Barriga

"Fantastyczny" instrument do pomiaru zdrowego stylu życia

Ocena stylu życia jest zadaniem złożonym ze względu na wiele wymiarów, które się na niego składają i na to, co wiąże się z jego bezpośrednim pomiarem, dlatego też stworzono instrument Fantástico, k...
Przewodnik dydaktyczny dotyczący przeprowadzania studium wykonalności projektu biznesowego - Ousmane KONIPO

Przewodnik dydaktyczny dotyczący przeprowadzania studium wykonalności projektu biznesowego

Niniejszy przewodnik został przygotowany z myślą o nauczycielach klas licencjackich. Daje to proste podejście, dzięki któremu opanowanie studium wykonalności biznesplanu staje się dostępne. Mogą z ...
ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI KOBIET i NGO-MFI - Mahrukh Mirza

ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI KOBIET i NGO-MFI

Autor: Mahrukh Mirza
Bardzo ważne jest, aby rozwijać przedsiębiorców w celu wspierania rozwoju kraju. Przedsiębiorcy nie tylko generują dochody dla siebie, ale także tworzą możliwości zatrudnienia dla innych. W kraju t...
Koncepcja i cele audytu jakości - Idan Mahmoud Fadhel

Koncepcja i cele audytu jakości

Norma jakości ISO 10011-1 została dokładnie wyjaśniona i zdefiniowana jako audyt jakości z systematyczną i niezależną oceną działań związanych z funkcją jakości. Należy zauważyć, że ta część jest i...
BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE ŚREDNIEJ, OCHRONA, ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE I KATASTROFAMI - MWACHI PIUS MASAI

BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE ŚREDNIEJ, OCHRONA, ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE I KATASTROFAMI

STRESZCZENIEKsiążka ta została opracowana i wydana przez światowej klasy, wyszkolonego eksperta, renomowaną postać w dziedzinie bezpieczeństwa, ochrony i odporności na katastrofy na poziomie krajow...
PODSTAWY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI - Derese Alehegn

PODSTAWY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi to funkcja zarządzania polegająca na zatrudnianiu, motywowaniu i utrzymywaniu pracowników w organizacji. Zarządzanie zasobami ludzkimi zajmuje się kwestiami związanymi...
Znaleziono: 923 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20