Czytaj i ucz się
Starałem się zwrócić uwagę na strategie czytania, ich definicję, charakterystykę i zastosowanie, podając kilka przykładów rodzajów strategii i strategii pomocniczych, a także nadal rozumiem rolę edukatora jako mediatora wiedzy. W związku z tym, w celu uzyskania teoretycznego wsparcia w zakresie koncepcji czytania i strategii czytania, w latach 2015-2016 przeprowadziliśmy badania nad rozprawami bronionymi w ramach studiów magisterskich na Państwowym Uniwersytecie w Londrinie, w celu poszerzenia ram teoretycznych, aby móc przedstawić to, co zostało zbadane i opublikowane w związku z koncepcją strategii czytania i czytania w szkolnictwie wyższym, w zakresie badań, starając się udowodnić benchmark stosowany w tym badaniu. Jest to badanie opisowe podejścia bibliograficznego. W rezultacie możemy stwierdzić, że badania te stają się teoretycznym punktem odniesienia dla przyszłych badań w tej dziedzinie, przyczyniając się i sprzyjając badaniom w tej dziedzinie.