MOTYWACJA I JEJ STRATEGIE W DOSKONALENIU UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM
Obecny ma na celu ustalenie stosowania motywacji i jej strategii uczenia się w celu poprawy czytania ze zrozumieniem u uczniów, które zostały wykorzystane projekt opisowy z próbą 29 uczniów drugiej klasy poziomu podstawowego instytucji edukacyjnej No 40702 Alberto Benavides de la Quintana Dystrykt Orcopampa, Castilla - Arequipa, do których instrumenty oceny zostały zastosowane do nich.Analizy, którym poddano te instrumenty, wykazały spójny poziom ważności i rzetelności.Wyniki wskazują, że istnieją znaczące i pozytywne korelacje między strategiami uczenia się a motywacją do nauki i rozumieniem czytania w tej próbie studentów.Z drugiej strony, ważna jest rola różnych strategii uczenia się, które są stosowane, które mają za cel w procesie edukacyjnym, że uczenie się jest w stanie działać w sposób autonomiczny i samoregulujący, jak również rozważanie kwestii strategii zarządzania klasą jako podstawowego aspektu w wydajności nauczania i środka do osiągnięcia pożądanej jakości edukacji.