0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 180 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Opanowanie działań w ramach zdecentralizowanych systemów finansowych (DFS) - Kawele Kouadio

Opanowanie działań w ramach zdecentralizowanych systemów finansowych (DFS)

Ta książka ma na celu dostarczenie pewnych elementów odpowiedzi, aby utrzymać i poprawić trwałość SFD w Afryce i na świecie. Omówione zostaną niektóre definicje, analiza wniosków kredytowych, anali...
Książka
267,49 zł
Do koszyka
Ubezpieczenie zdrowotne w Beninie - André Assogba

Ubezpieczenie zdrowotne w Beninie

co musisz wiedzieć
Ubezpieczenie zdrowotne pozwala ubezpieczonemu poradzić sobie z finansowymi konsekwencjami zmiany lub pogorszenia stanu zdrowia. Nie ulega zatem wątpliwości, że ubezpieczenie zdrowotne ma ogromne z...
Książka
266,59 zł
Do koszyka
Wysoko funkcjonujący autyzm - Lee Wong Chong

Wysoko funkcjonujący autyzm

Proces przechodzenia ze szkoły do pracy stanowi często wyzwanie dla młodych ludzi, zwłaszcza tych niepełnosprawnych. W celu uzyskania sensownego przejścia, często potrzebna jest ocena krzyżowa i fu...
Książka
253,48 zł
Do koszyka
"Fantastyczny" instrument do pomiaru zdrowego stylu życia - Silva Tavita Barriga

"Fantastyczny" instrument do pomiaru zdrowego stylu życia

Ocena stylu życia jest zadaniem złożonym ze względu na wiele wymiarów, które się na niego składają i na to, co wiąże się z jego bezpośrednim pomiarem, dlatego też stworzono instrument Fantástico, k...
Książka
266,28 zł
Do koszyka
Koncepcja i cele audytu jakości - Idan Mahmoud Fadhel

Koncepcja i cele audytu jakości

Norma jakości ISO 10011-1 została dokładnie wyjaśniona i zdefiniowana jako audyt jakości z systematyczną i niezależną oceną działań związanych z funkcją jakości. Należy zauważyć, że ta część jest i...
Książka
287,19 zł
Do koszyka
Przedsiębiorczość - Jeniffer Chiwutsi

Przedsiębiorczość

Wpływ wsparcia instytucjonalnego na MŚP z kapitałem kobiet
Przedsiębiorczość... brzęczące słowo i przyszłość. Dodaj do tego kobiety oraz małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) i przyszłość jest pełna. MŚP są znaną siłą napędową wzrostu gospodarek, a przedsi...
Książka
241,75 zł
Do koszyka
Budowa nowych elektrowni w Indiach - Ujjwal Gupta

Budowa nowych elektrowni w Indiach

Autor: Ujjwal Gupta
Celem niniejszego opracowania jestpoznanie głównych wyzwań i możliwości związanych z powstaniem elektrowni w Indiach,analiza ekonomiczna importu węgla orazanaliza wpływu deprecjacji wartości waluty...
Książka
266,89 zł
Do koszyka
Strategie biznesowe i marketingowe wśród startupów - Ashok Kumar S

Strategie biznesowe i marketingowe wśród startupów

Autor: Ashok Kumar S
Reklama i strategia marketingowa to obszar biznesplanu, który opisuje całą organizację. Czasami strategia marketingowa jest mylona ze strategią marketingową, ale są one różne. Twoje podejście do re...
Książka
268,42 zł
Do koszyka
Bankowe zarządzanie ryzykiem operacyjnym - Mehdi Ghodbane

Bankowe zarządzanie ryzykiem operacyjnym

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym jest ćwiczeniem metodycznym, które wymaga, jako warunku wstępnego, ustanowienia odpowiedniego systemu w celu złagodzenia związanych z tym strat; praca ta będzie pró...
Książka
266,28 zł
Do koszyka
Zarządzanie łańcuchem dostaw - Francis Amayi

Zarządzanie łańcuchem dostaw

Autor: Francis Amayi
Zarządzanie łańcuchem dostaw jest koncepcją, na którą kierownictwo przedsiębiorstwa nie może sobie pozwolić w dążeniu do skondensowania swoich wyników finansowych. Dlatego też skuteczny ład korpora...
Książka
264,60 zł
Do koszyka
CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA PODEJMOWANIE DECYZJI - dos Santos Diego Núnez

CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA PODEJMOWANIE DECYZJI

Jego celem jest przyczynienie się do poszerzenia istniejącej wiedzy na temat urugwajskiego sektora rolnego. Główne firmy i czynniki wpływające na podejmowane przez nie decyzje. W ramach systemu pro...
Książka
267,49 zł
Do koszyka
e-SYSTEM ZARZĄDZANIA WYNIKAMI DLA URZĘDNIKÓW - FIROS ALAM

e-SYSTEM ZARZĄDZANIA WYNIKAMI DLA URZĘDNIKÓW

Autor: FIROS ALAM
Książka, będąca najnowocześniejszą mieszanką koncepcji i doświadczeń organizacyjnych, skierowana jest do urzędników, którzy odgrywają bardzo ważną rolę w cywilizowaniu wydajności własnej, swoich lu...
Książka
294,79 zł
Do koszyka
Odporność, Kryzys i Zmiana - Margaux Rouf

Odporność, Kryzys i Zmiana

Autor: Margaux Rouf
Jeśli są dobrze przewidywane i zarządzane, kryzysy mogą być szansą dla organizacji, które są odporne i chętne do zmian. Tak jest w przypadku miasta Charlotte, NC, któremu w latach 90. udało się wyj...
Książka
267,80 zł
Do koszyka
Rozwój przedsiębiorczości w Nigerii - Ehimen Abiodun Ulabor

Rozwój przedsiębiorczości w Nigerii

Nigeria, która stała się gigantem Afryki, nie zdołała osiągnąć żadnego z 8 celów Milenijnych Celów Rozwoju (MDGs). Dlatego też w niniejszym opracowaniu skupiono się na tym, w jaki sposób Cele Zrówn...
Książka
260,95 zł
Do koszyka
Marketing relacji z klientem a utrzymanie klienta w banku wiejskim - Leslie Sajulan

Marketing relacji z klientem a utrzymanie klienta w banku wiejskim

Celem niniejszego opracowania było określenie relacji pomiędzy marketingiem relacji z klientem a utrzymaniem klienta wśród 167 aktywnych posiadaczy rachunków depozytowych na żądanie w banku wiejski...
Książka
261,87 zł
Do koszyka
ANALIZA KLIENTA DLA BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W KIERUNKU STRATEGII MARKETINGOWEJ - Giang Thy Ngo

ANALIZA KLIENTA DLA BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W KIERUNKU STRATEGII MARKETINGOWEJ

Autor: Giang Thy Ngo
Dzięki wdrożeniu eksploracji danych na dużych danych 3.527 klientów bankowości detalicznej w Wietnamie, podejście metody matematycznej, np. K-Means klastra, Analiza Asocjacyjna stwierdzono, że klie...
Książka
272,24 zł
Do koszyka
Badanie postawy konsumentów - Suprava Sahu

Badanie postawy konsumentów

Autor: Suprava Sahu
Zakupy online to forma handlu elektronicznego, która pozwala konsumentom na bezpośrednie kupowanie towarów lub usług od sprzedawcy przez Internet za pomocą przeglądarki internetowej. Sklep internet...
Książka
223,60 zł
Do koszyka
Przyjęcie elektronicznego zarządzania relacjami z klientem - Sameh Tebourbi

Przyjęcie elektronicznego zarządzania relacjami z klientem

Książka ta została poświęcona przeglądowi literatury na temat koncepcji innowacji i jej przyjęcia. Doszliśmy do wniosku, że proces adaptacji różni się od procesu dyfuzji i ma na celu określenie uwa...
Książka
273,76 zł
Do koszyka
Kapitał ludzki, ocena i wyniki zespołów w MSP - Soumaya DLIMI

Kapitał ludzki, ocena i wyniki zespołów w MSP

Autor: Soumaya DLIMI
Pojęcie kapitału ludzkiego stało się pojęciem nieuchronnym zarówno w świecie badań akademickich, jak i w świecie biznesu. Po pracach Beckera (1975) temat kapitału ludzkiego stał się bardzo popularn...
Książka
260,66 zł
Do koszyka
WPŁYW INTEGRACJI REGIONALNEJ na wyniki MŚP - Gatobu Mugwika

WPŁYW INTEGRACJI REGIONALNEJ na wyniki MŚP

Ten projekt badawczy jest określony przez cel badawczy, którym jest zbadanie charakteru integracji regionalnej i doświadczeń MŚP w EAC oraz rozważenie kwestii badawczych w odniesieniu do rodzajów s...
Książka
275,92 zł
Do koszyka
Znaleziono: 180 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20