0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ANALIZA KLIENTA DLA BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W KIERUNKU STRATEGII MARKETINGOWEJ

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
272,24 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

ANALIZA KLIENTA DLA BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W KIERUNKU STRATEGII MARKETINGOWEJ

Dzięki wdrożeniu eksploracji danych na dużych danych 3.527 klientów bankowości detalicznej w Wietnamie, podejście metody matematycznej, np. K-Means klastra, Analiza Asocjacyjna stwierdzono, że klienci bankowości wydaje się być bardziej zajęty, aby mieć więcej kart bankowych. Istnieje 7 głównych kart bankowych objętych badaniem, takich jak VG (Visa Gold), VC (Visa Classis), MG (Master Gold), MS (Master Standard), VP (Visa Platinum), VV (Viva Violet Card) i VA (Visa Auto Card). Jednak zarówno VG jak i VC cieszą się popularnością i zainteresowaniem, przy czym VG cieszy się większym zainteresowaniem wśród dyrektorów, a VC wśród pracowników. Ponadto, klienci, którzy korzystają z VG mają większe dochody niż VC. Wyniki mają znaczący wkład do rozwiązań marketingowych do bankowości detalicznej w Wietnamie, które strategie sprzedaży krzyżowej są brane do badania potrzeb rynku, zwłaszcza dla grup dochodowych i zawodu. Badanie jest również kluczowym wsparciem dla banku XYZ w kierunku czterech strategii marketingu mix i strategii procesu powinny dotyczyć, które główne działania przez kampanie z czasem i budżetu są wyprowadzane.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786203683707
  • Liczba stron: 56
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 12.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

41,22 zł 52,00 zł
Do koszyka

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
53,95 zł 79,00 zł
Do koszyka

Analiza danych w biznesie Sztuka podejmowania skutecznych decyzji

Wyciągaj trafne wnioski!Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków! Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy o...
37,39 zł 42,00 zł
Do koszyka

Praktyka strategii firmy

BIZNES / STRATEGIETrzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?Nie każdej firmie j...
59,45 zł 75,00 zł
Do koszyka

Kierunki zmian finansów państwa w Polsce

Autorka konfrontuje kierunki zmian, jakie zachodziły w ostatniej dekadzie w sektorze finansów publicznych w Polsce ze zgłaszanymi od lat postulatami dotyczącymi funkcjonowania niektórych podmiotów i instrumentów tego sektora...
92,65 zł 109,00 zł
Do koszyka

Analiza i modelowanie powierzchni wytwarzanych w obróbce ubytkowej

Publikacja Analiza i modelowanie powierzchni wytwarzanych w obróbce ubytkowej poświęcona jest zagadnieniom związanym z aktualną i istotną kwestią dotyczącą ubytkowej obróbki materiałów (tematyki wcześniej prezentowanej już w publikacjach np.: Podstawy ...
394,52 zł
Do koszyka

Wpływ jakości usług na satysfakcję klienta

W tym badaniu zadowolenie klienta i jakość usług zostały uznane za ważne czynniki dla każdej organizacji. Jednak dowody empiryczne dotyczące związku między satysfakcją klienta a jakością usług oferowanych przez organizacje pozostają niejasne. W ramach ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!