0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 160 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Finanse - Stanisław Owsiak - 25 %

Finanse

Książka (miękka)
56,17 zł 74,90 zł
Do koszyka
Finanse - Stanisław Owsiak - 25 %

Finanse

Wydawca: PWE
Podręcznik obejmuje wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu finansów zarówno w ujęciu makro-, jak i mikroekonomicznym. Autor przedstawił m.in. istotę finansów i rozumienie tego p...
56,17 zł 74,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie - Magdalena Jerzemowska - 25 %

Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie

Wydawca: PWE
Książkę należy traktować jako kompendium wiedzy analityka zajmującego się szeroko pojętą oceną działalności przedsiębiorstwa. Publikacja zawiera charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych...
52,42 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Marks Stephen G. - 25 %

Ekonomia menedżerska

Wydawca: PWE
Ekonomia menedżerska to doskonale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w n...
71,17 zł 94,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy wspomagania decyzji - Waldemar Bojar - 14 %

Systemy wspomagania decyzji

Wydawca: PWE
Celem podręcznika jest zarys problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspektów metod ic...
55,78 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie kapitałem ludzkim - 27 %

Zarządzanie kapitałem ludzkim

Procesy - narzędzia - aplikacje

Redaktor: Marta Juchnowicz
Wydawca: PWE
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każ...
50,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - 27 %

Marketing

Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Wydawca: PWE
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskaz&oa...
50,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kapitalizm patchworkowy w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Kapitalizm patchworkowy w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Redaktor: Ryszard Rapacki
Wydawca: PWE
Książka zawiera wyniki interdyscyplinarnego projektu badawczego osadzonego w nurcie studiów porównawczych nad kapitalizmem, realizowanego przez zespół autorów w latach 2...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych - Stanisław Łobejko

Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

Wydawca: PWE
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreatywność pracowników i twórcze zespoły - Ryszard Knosala

Kreatywność pracowników i twórcze zespoły

Wydawca: PWE
Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich os&oac...
Niedostępny
Zobacz więcej
Makromarketing - Jacek Kamiński

Makromarketing

Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Wydawca: PWE
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu....
Niedostępny
Zobacz więcej
Determinanty credit ratingów oraz ich wpływ na rynek finansowy - Patrycja Chodnicka-Jaworska

Determinanty credit ratingów oraz ich wpływ na rynek finansowy

1

Wydawca: PWE
Książka stanowi efekt wieloletnich badań prowadzonych przez Autorkę na Wydziale ZarządzaniaUniwersytetu Warszawskiego. Praca ma na celu zbadanie czterech kluczowych obszarów w zakresie...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kapitał intelektualny i compliance w procesach konstytuowania doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności organizacji - Agnieszka Barcik

Kapitał intelektualny i compliance w procesach konstytuowania doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności organizacji

Wydawca: PWE
Głównym celem pracy jest poznanie, zrozumienie i opis oraz wyjaśnienie specyfiki i znaczenia kapitału intelektualnego oraz integrującej roli instrumentu compliance w procesie dochodzenia do ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Import kapitału a sfera realna polskiej gospodarki - Janusz Bilski

Import kapitału a sfera realna polskiej gospodarki

Wydawca: PWE
Międzynarodowe przepływy kapitałów to jeden z głównych problemów współczesnych finansów międzynarodowych. Od intensywności, kierunków i charakteru transfer...
Niedostępny
Zobacz więcej
Liberalizacja rynku usług Unii Europejskiej a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych

Liberalizacja rynku usług Unii Europejskiej a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych

Redaktor: Anna Dąbrowska
Wydawca: PWE
Praca naukowa pod redakcją Anny Dąbrowskiej pt. Liberalizacja rynku usług UE a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych przedstawia aktualne podejście do problematyki pow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się - Eugeniusz Najlepszy

Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się

Wydawca: PWE
W książce pokazano makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania stabilności równowagi bilansu płatniczego grupy wybranych krajów rozwijających się. Autorzy skupili uwagę na sposob...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie projektem europejskim

Zarządzanie projektem europejskim

Wydawca: PWE
Projekty europejskie, czyli projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, stają się trwałym elementem wspomagającym rozwój gospodarczy i społeczny w Polsce. Efe...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce - Zdzisław Czajka

Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce

Wydawca: PWE
W polskiej gospodarce wynagrodzenia wciąż są najważniejszym czynnikiem motywacyjnym dla większości pracowników. Wynagrodzenia stanowią więc jeden z głównych elementów w procesi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Redaktor: Genowefa Sobczyk
Wydawca: PWE
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Henryk Mruk

Tworzenie wartości dla klienta z p...

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Henryk Mruk

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Wydawca: PWE
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •is...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 160 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20