0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 176 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Going Infinite - Michael Lewis - 27 %

Going Infinite, The Rise and Fall ...

Książka (twarda z obwolutą)
94,98 zł 130,00 zł
Do koszyka
Going Infinite - Michael Lewis - 27 %

Going Infinite

The Rise and Fall of a New Tycoon

Autor: Michael Lewis
Wydawca: Allen Lane
Sam Bankman-Fried wasn't just rich. Before he turned thirty he'd become the world's youngest billionaire, making a record fortune in the crypto frenzy. CEOs, celebrities and world leaders vied for ...
94,98 zł 130,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Cold Start Problem - Andrew Chen - 14 %

The Cold Start Problem

Książka (miękka)
52,58 zł 61,00 zł
Do koszyka
The Cold Start Problem - Andrew Chen - 14 %

The Cold Start Problem

Autor: Andrew Chen
Wydawca: Penguin Books
'A true Silicon Valley insider' WiredWhy do some products take off? And what can we learn from them?The hardest part of launching a product is getting started. When you have...
52,58 zł 61,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Lean Startup - Eric Ries - 14 %

The Lean Startup

Książka (miękka)
66,38 zł 77,00 zł
Do koszyka
The Lean Startup - Eric Ries - 14 %

The Lean Startup

Autor: Eric Ries
Wydawca: Penguin Books
Most new businesses fail. But most of those failures are preventable. The Lean Startup is the approach to business that's being adopted around the world.It is changing the way companies...
66,38 zł 77,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Hard Thing About Hard Things - 36 %

The Hard Thing About Hard Things

Książka (twarda z obwolutą)
70,15 zł 110,00 zł
Do koszyka
The Hard Thing About Hard Things - 36 %

The Hard Thing About Hard Things

Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup-practical wisdom f...
70,15 zł 110,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Economics Book

The Economics Book

Książka (twarda)
96,15 zł 106,00 zł
Do koszyka
The Economics Book

The Economics Book

All the big ideas, simply explained - an innovative and accessible guide to economicsBring economics to life with The Economics Book, an essential guide to more that 100 of the big idea...
96,15 zł 106,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Principles for Dealing with the Changing World Order - Ray Dalio - 39 %

Principles for Dealing with the Ch...

Książka (twarda z obwolutą)
64,64 zł 106,00 zł
Do koszyka
Principles for Dealing with the Changing World Order - Ray Dalio - 39 %

Principles for Dealing with the Changing World Order

Why Nations Succeed or Fail

Autor: Ray Dalio
Wydawca: Simon & Schuster
From legendary investor Ray Dalio, author of the international bestseller Principles, who has spent half a century studying global economies and markets, Principles for Dealing with the...
64,64 zł 106,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Logo Design Global Brands - 16 %

Logo Design Global Brands

Książka (twarda z obwolutą)
76,81 zł 91,00 zł
Do koszyka
Logo Design Global Brands - 16 %

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
76,81 zł 91,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Trust & Inspire - Covey Stephen M. R. - 19 %

Trust & Inspire

Książka (miękka)
69,26 zł 85,00 zł
Do koszyka
Trust & Inspire - Covey Stephen M. R. - 19 %

Trust & Inspire

Wydawca: Simon & Schuster
Bestselling author Stephen Covey has made it his mission to understand trust in organizations. In his new breakthrough leadership book Trust and Inspire, Covey shows that though our world has evolv...
69,26 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Getting Things Done The Art of stress-free productivity - David Allen

Getting Things Done The Art of stress-free productivity

Autor: David Allen
'The Bible of business and personal productivity' Lifehack'A completely revised and updated edition of the blockbuster bestseller from 'the personal productivity guru' Fast Company
57,99 zł 62,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
How to Get Rich - Felix Dennis - 19 %

How to Get Rich

Książka (miękka)
64,37 zł 79,00 zł
Do koszyka
How to Get Rich - Felix Dennis - 19 %

How to Get Rich

Autor: Felix Dennis
Wydawca: Ebury Press
'Making money is a knack, a knack that can be acquired. And if someone like me can become rich, then so can you - no matter what your present circumstances. Here is how I did it and what I learned ...
64,37 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Making Sense of Chaos - Farmer J. Doyne - 37 %

Making Sense of Chaos

Książka (twarda z obwolutą)
74,64 zł 119,00 zł
Do koszyka
Making Sense of Chaos - Farmer J. Doyne - 37 %

Making Sense of Chaos

Wydawca: Allen Lane
We live in an age of increasing complexity, where accelerating technology and global interconnection hold more promise – and more peril – than any other time in human history. The fossi...
74,64 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Everything War - Dana Mattioli - 15 %

The Everything War

Książka (miękka)
73,98 zł 87,00 zł
Do koszyka
The Everything War - Dana Mattioli - 15 %

The Everything War

Autor: Dana Mattioli
Wydawca: Torva
From veteran Amazon reporter for The Wall Street Journal, The Everything War is the first untold, devastating exposé of Amazon's endless strategic greed, its pursuit of total domination, by ...
73,98 zł 87,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Holy Grail of Investing - Tony Robbins - 10 %

The Holy Grail of Investing

Autor: Tony Robbins
Wydawca: Simon & Schuster
Tony Robbins, who has coached more than fifty million people from 100 countries, is the world’s #1 life and business strategist. In this new book, he teams up with Christopher Zook, a renowne...
79,98 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Unlearning Silence - Hering Elaine Lin

Unlearning Silence

How to speak your mind, unleash talent and lead with courage

Having a seat at the table doesn't mean that your voice gets heard. Knowing something is wrong doesn't make it easy to speak up. But this silencing - intentional or not - has profound consequences ...
81,28 zł 88,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The 12-Week MBA - Bjorn Billhardt - 10 %

The 12-Week MBA

Based on The 12-Week MBA by Abilitie, a business leadership program taught to professionals at global Fortune 500 companies, The 12-Week MBA offers practical tips for managers and aspiring business...
78,54 zł 87,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Angielski dla księgowych - Praca zbiorowa - 25 %

Angielski dla księgowych

„Angielski dla księgowych” to praktyczna pomoc dla wszystkich, którzy w codziennej pracy potrzebują nie tylko znajomości języka angielskiego, ale również specjalistycznego...
90,18 zł 120,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Unreasonable Hospitality - Will Guidara

Unreasonable Hospitality

Książka (miękka)
80,38 zł 87,00 zł
Do koszyka
Unreasonable Hospitality - Will Guidara

Unreasonable Hospitality

Autor: Will Guidara
Wydawca: Ebury Press
Essential lessons in hospitality for every business, from the former co-owner of legendary restaurant Eleven Madison Park.Will Guidara was twenty-six when he took the helm of Eleven Mad...
80,38 zł 87,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Hegarty on Advertising - John Hegarty - 16 %

Hegarty on Advertising

Książka (miękka)
72,98 zł 87,00 zł
Do koszyka
Hegarty on Advertising - John Hegarty - 16 %

Hegarty on Advertising

Autor: John Hegarty
A revised and expanded edition of the book described by Books Monthly as ‘an absolute gem. A bible, in fact’.If the future is going to be creative, then Hegarty on Advertising points yo...
72,98 zł 87,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mid-Century Ads - 16 %

Mid-Century Ads

Książka (twarda)
95,98 zł 114,00 zł
Do koszyka
Mid-Century Ads - 16 %

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
95,98 zł 114,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Social Brain - 14 %

The Social Brain

Książka (miękka)
50,88 zł 59,00 zł
Do koszyka
The Social Brain - 14 %

The Social Brain

Wydawca: Penguin Books
A remarkable and important book . . . a highly accessible, timely and invaluable guide to anybody working in groups.' Prof Paul Gilbert OBEHow many people does the ideal team contain? ...
50,88 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 176 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20