0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Unreasonable Hospitality

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 87,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 78,98 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

80,38 zł
Stan magazynowy:
Ostatnie sztuki
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Unreasonable Hospitality

Essential lessons in hospitality for every business, from the former co-owner of legendary restaurant Eleven Madison Park.

Will Guidara was twenty-six when he took the helm of Eleven Madison Park, a struggling New York City two-star brasserie that had never quite lived up to its majestic room. Eleven years later, EMP was named the best restaurant in the world.

How did Guidara pull off this unprecedented transformation? Radical reinvention, a true partnership between the kitchen and the dining room—and memorable, over-the-top, bespoke hospitality. Guidara’s team surprised a family who had never seen snow with a magical sledding trip to Central Park after their dinner; they filled a private dining room with sand, complete with mai-tais and beach chairs, to console a couple with a cancelled vacation. And his hospitality extended beyond those dining at the restaurant to his own team, who learned to deliver praise and criticism with intention; why the answer to some of the most pernicious business dilemmas is to give more—not less; and the magic that can happen when a busser starts thinking like an owner.

Today, every business can choose to be a hospitality business—and we can all transform ordinary transactions into extraordinary experiences. Featuring sparkling stories of his journey through restaurants, with the industry’s most famous players like Daniel Boulud and Danny Meyer, Guidara urges us all to find the magic in what we do—for ourselves, the people we work with, and the people we serve.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9781529146820
  • EAN: 9781529146820
  • Liczba stron: 272
  • Wymiary: 15.0x23.0cm
  • Waga: 0.36kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

262,16 zł
Do koszyka

Learning from the Hospitality Industry

Public health sector facilities come under great scrutiny in terms of their performance, the conduct of their staff and the general working environment presented to the patient. These factors taken singularly or together, tend to shape public opinion a...
78,93 zł
Do koszyka

Radical Hospitality

For readers of 'The Benedict Option', here is another invaluable collection of Benedictine wisdom to live by. Today's culture is increasingly hostile and suspicious toward anyone who appears to be different--especially when tragedy strikes. Our ...
71,07 zł
Do koszyka

The Miracle of Hospitality

In his introduction, Fr. Julián Carrón asks: "Why is hospitality a miracle? It seems like something we should take for granted-opening the door of our home and let­ting someone in should be normal." And yet, he notes, "it is so exce...
51,29 zł
Do koszyka

Hospitality Ministry Volunteer Handbook

Be Our GuestWhether you are a volunteer in your church’s guest services ministry, or thinking about serving alongside ushers, greeters, welcome desk hosts, and parking lot attendants at your church, the Hospitality ...
140,22 zł
Do koszyka

Radical Hospitality

Radical Hospitality addresses a timely and challenging subject for contemporary philosophy: the ethical responsibility of opening borders, psychic and physical, to the stranger. The book engages urgent moral conversations concerning identity, na...
110,52 zł
Do koszyka

Mastering Hospitality

MASTER YOUR SKILLS IN "THE PEOPLE BUSINESS" AND SHAPE THE FUTURE OF HOSPITALITY."I have long valued Iwan Dietschi's leadership and his enduring values of true hospitality. In his excellent book, he guides y...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!