0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 28 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Never Split the Difference - Raz Tahl Voss Chris - 18 %

Never Split the Difference

Negotiating as If Your Life Depended on it

Wydawca: Random House
„This book blew my mind.” (Adam Grant, bestselling author of Originals). A former FBI hostage negotiator offers a new, field-tested approach to negotiating - effective in any situation....
42,88 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Logo Design Global Brands - 18 %

Logo Design Global Brands

Książka (twarda z obwolutą)
74,92 zł 91,00 zł
Do koszyka
Logo Design Global Brands - 18 %

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
74,92 zł 91,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mid-Century Ads - 18 %

Mid-Century Ads

Książka (twarda)
93,86 zł 114,00 zł
Do koszyka
Mid-Century Ads - 18 %

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
93,86 zł 114,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Joy of Work - Bruce Daisley - 13 %

The Joy of Work

Książka (miękka)
44,62 zł 51,00 zł
Do koszyka
The Joy of Work - Bruce Daisley - 13 %

The Joy of Work

Autor: Bruce Daisley
Wydawca: Random House
‘Bruce Daisley is on a mission to change the world of work.’ The TimesFrom the creator of hit podcast Eat Sleep Work Repeat comes a revolutionary re-envisioning of how to en...
44,62 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Copy Book - 18 %

The Copy Book

Książka (twarda z obwolutą)
74,92 zł 91,00 zł
Do koszyka
The Copy Book - 18 %

The Copy Book

Wydawca: Taschen
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and...
74,92 zł 91,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
All-American Ads of the 70s - Steven Heller - 20 %

All-American Ads of the 70s

Książka (twarda z obwolutą)
117,98 zł 148,00 zł
Do koszyka
All-American Ads of the 70s - Steven Heller - 20 %

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
117,98 zł 148,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Package Design Book - 13 %

The Package Design Book

Książka (twarda z obwolutą)
79,62 zł 91,00 zł
Do koszyka
The Package Design Book - 13 %

The Package Design Book

Wydawca: Taschen
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by ...
79,62 zł 91,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Getting to yes - Roger Fisher - 10 %

Getting to yes

Negotiating an agreement without giving in

Wydawca: Random House
The world's bestselling guide to negotiation.Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time has helped millions of people secure win-win agreements both at wor...
38,62 zł 43,11 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Anthro-Vision - Gillian Tett - 37 %

Anthro-Vision

How anthropology can explain business and life

Autor: Gillian Tett
Wydawca: Random House
For over a century, anthropologists have immersed themselves in unfamiliar cultures, uncovering the hidden rituals that govern how people act. Now, a new generation of anthropologists are using the...
47,26 zł 75,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
All-American Ads 60 - Jim Heimann

All-American Ads 60

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
All-American Ads 60 - Jim Heimann

All-American Ads 60

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
America of the 1960s exuded optimism and a bright economic future. Advertisers seduced Americans to indulge in a giant consumer binge. This collection of ads features stars such as Sean Connery, Wo...
Niedostępny
Zobacz więcej
Shortcut Your Startup: Ten Ways to Speed Up Entrepreneurial Success - Carter Reum

Shortcut Your Startup: Ten Ways to Speed Up Entrepreneurial Success

Wydawca: Random House
Think you know how to launch a successful business? Think again.Courtney and Carter Reum know startups. As early investors in the likes of Lyft, Pinterest and SpaceX, as well as founder...
Niedostępny
Zobacz więcej
The Ethical Capitalist - Julian Richer

The Ethical Capitalist

How to Make Business Work Better for Society

Autor: Julian Richer
Wydawca: Random House
Capitalism has lost its way.Every week brings fresh news stories about businesses exploiting their staff, avoiding their taxes, and ripping off their customers. Every week, public anger...
Niedostępny
Zobacz więcej
Menu Design in America - Jim Heimann

Menu Design in America

Wydawca: Taschen
Gastronomy meets graphics, in this irresistible collection of American menus from the mid-19th century to the 1980s. Not only an excellent insight into our evolving eating habits, this lineup of so...
Niedostępny
Zobacz więcej
Artificial Intelligence - Matthew Burgess

Artificial Intelligence

Książka (miękka)
Niedostępny
Artificial Intelligence - Matthew Burgess

Artificial Intelligence

Wydawca: Random House
The past decade has witnessed extraordinary advances in artificial intelligence. But what precisely is it and where does its future lie?In this brilliant, one-stop guide WIRED journalis...
Niedostępny
Zobacz więcej
Gigged - Sarah Kessler

Gigged

The Gig Economy, the End of the Job and the Future of Work

Autor: Sarah Kessler
Wydawca: Random House
PROFITINNOVATIONGREEDWELCOME TO THE GIG ECONOMYBetween Uber drivers and Airbnb hosts, freelance jobs are becoming an increasingly prominent part of our economy.<...
Niedostępny
Zobacz więcej
All-American Ads of the 80s - Jim Heimann

All-American Ads of the 80s

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
All-American Ads of the 80s - Jim Heimann

All-American Ads of the 80s

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
The digital future of ads in the extravagant 1980sWith the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his ow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Package Design Book

Package Design Book

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Package Design Book

Package Design Book

Wydawca: Taschen
The winners of the Pentawards package design competition 2019–2020Wherever you shop, be it online or in a brick-and-mortar store, the first thing you notice about a product is its packa...
Niedostępny
Zobacz więcej
American Ads 50

American Ads 50

Książka (twarda)
Niedostępny
American Ads 50

American Ads 50

Redaktor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
From “The World’s Finest Automatic Washer” to the Cadillac which “Gives a Man a New Outlook”As McCarthyism swept across the United States and capitalism was king...
Niedostępny
Zobacz więcej
Rethinking Competitive Advantage - Ram Charan

Rethinking Competitive Advantage

Książka (miękka)
Niedostępny
Rethinking Competitive Advantage - Ram Charan

Rethinking Competitive Advantage

Autor: Ram Charan
Wydawca: Random House
How do companies build a competitive advantage in the digital age? In this lively, accessible guide, Ram Charan - million-copy-bestselling author and advisor to some of the world's top CEOs - revea...
Niedostępny
Zobacz więcej
Let’s Talk - Huston	Therese

Let’s Talk

Make Effective Feedback Your Superpower

Wydawca: Random House
'Brilliant . . . empowers you with ninja listening skills, emotional management techniques, and whip-smart scripts to create real behaviour change and lasting trust.' - Nir Eyal, bestselling author...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 28 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20