0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Copy Book

(Twarda z obwolutą)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2023

  • Wydawca: Taschen

  • Typ oprawy: twarda z obwolutą

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 91,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 74,15 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

79,62 zł
Stan magazynowy:
Ostatnie sztuki
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

The Copy Book

In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals—often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 53 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes.

The lessons to be learned on these pages will help you create clearer and more persuasive arguments, whether you are writing an inspiring speech, an engaging web banner or a persuasive letter. This is not simply a “must-have” book for people in advertising and marketing, it is also a “should-have” for anyone who needs to involve or influence people, by webpage, on paper, or in person.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9783836568524
  • EAN: 9783836568524
  • Liczba stron: 540
  • Wymiary: 14.5x20.5cm
  • Waga: 1.09kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

36,99 zł 41,00 zł
Do koszyka

There's an Elf in Your Book

A festive interactive adventure from bestselling author Tom Fletcher - now available as a board book!GOLLY GUMDROPS . . . A LITTLE ELF HAS FOUND THEIR WAY INTO YOUR BOOK!What does Elf want?Oh! Just to see if you've been na...
150,88 zł 184,00 zł
Do koszyka

IELTS 17 Academic Student's Book with Answers with Audio with Resource Bank

Authentic examination papers from Cambridge Assessment English provide perfect practice because they are EXACTLY like the real test. Inside IELTS 17 Academic with Answers with Audio you'll find FOUR complete examination papers plus details of the diff...
105,78 zł 123,00 zł
Do koszyka

Science Skills 4 Pupil's Book + Activity Book

A dynamic new skills course through which students can practise their English, broaden their vocabulary and improve their language skills.Cambridge Science Skills is a dynamic new skills course through which students can practise their Engl...
100,62 zł 117,00 zł
Do koszyka

Empower Upper-intermediate/B2 Student's Book with Digital Pack

The Upper-intermediate Student's Book with Digital Pack gives learners an immediate sense of purpose and clear learning objectives. It provides core grammar and vocabulary input alongside a mix of skills. Speaking lessons offer a unique combination of ...
104,92 zł 122,00 zł
Do koszyka

Think 5 Student's Book with Workbook Digital Pack British English

THiNK Second edition is the English course that develops your students as learners and challenges them to consider global issues such as climate change and important scientific discoveries. With inspirational topics and texts from around the world, pag...
76,81 zł 91,00 zł
Do koszyka

The Package Design Book

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking and influen...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!