0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Rethinking Competitive Advantage

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Rethinking Competitive Advantage

How do companies build a competitive advantage in the digital age? In this lively, accessible guide, Ram Charan - million-copy-bestselling author and advisor to some of the world's top CEOs - reveals that the tech giants have radically rewritten the rules of business. If you want to win, you need to learn to play a new game.

Delving into the inner workings of the likes of Netflix, Amazon and Alibaba, Charan uncovers the six unwritten rules that make the digital giants thrive: from how they use digital platforms and create corporate 'ecosystems', to the way they approach team organisation and moneymaking.

But these rules are not the preserve of Silicon Valley. Charan shows that they can be applied to any company that wants to be competitive. And with stories of how traditional companies like Disney, Walmart, and BMW have adopted them, he offers a practical toolbox for applying them to your business, starting today.

Whether you're a C-suite executive or a fledgling entrepreneur, your company can succeed in the digital age. This book will show you how.

'One of the world's most renowned management consultants and authors.' Fast Company

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9781847943477
  • EAN: 9781847943477
  • Liczba stron: 224
  • Wymiary: 15.3x23.4cm
  • Waga: 0.35kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

36,38 zł 49,90 zł
Do koszyka

Podstawy badań jakościowych

W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozu...
110,40 zł 138,00 zł
Do koszyka

Business Advantage Intermediate Student's Book

An innovative, new multi-level course for the university and in-company sector. Business Advantage is the course for tomorrow's business leaders. Based on a unique syllabus that combines current business theory, business in practice and business skills...
35,07 zł 42,00 zł
Do koszyka

Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń

Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do różnych obszarów funkcjonowania człowieka. Przeds...
370,42 zł
Do koszyka

Rethinking Truth

Contemporary philosophical investigations of truth (especially in the analytical philosophical tradition) treat the concept as a "thin concept", and so reduce truth discourses to conceptual analysis of intentional signs (concepts, propositions) or anal...
41,48 zł 56,00 zł
Do koszyka

The Happiness Advantage

Most people want to be successful in life. And of course, everyone wants to be happy. When it comes to the pursuit of success and happiness, most people assume the same formula: if you work hard, you will become successful, and once you become successf...
72,12 zł
Do koszyka

The Chutzpah Advantage

How would you describe chutzpah? Does it include persuasion? Leadership? Perseverance? Risk? Reward? Intestinal fortitude?There is a skillset,...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!