0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 110 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing 5.0 - Hermawan Kartajaya - 11 %

Marketing 5.0

Technologie Next Tech

Wydawca: Poltext
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głó...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudniania millenialsów - Anna Lipka - 21 %

Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudniania millenialsów

Autor: Anna Lipka
Wydawca: CeDeWu
Książka pt. „Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia Milenialsów. HRM „po nowemu"", autorstwa Anny Lipki (z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach):• udow...
47,56 zł 60,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Eksperyment w obszarze HR - Anna Lipka - 18 %

Eksperyment w obszarze HR

Wydawca: CeDeWu
Przedmiotem monografii jest projektowanie rozwiązań HR na bazie przeprowadzanych eksperymentów. Zagadnienia z tego obszaru należą zarówno do problematyki gospodarowania kapitałem ludz...
36,98 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Projekty wspierania rozwoju wielopokoleniowych zespołów - Anna Lipka - 21 %

Projekty wspierania rozwoju wielopokoleniowych zespołów

Wydawca: CeDeWu
Powstała w oparciu o doświadczenia naukowe i praktyczne książka dwóch autorek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - Anny Lipki oraz Agnieszki Giszterowicz - pt. „Projekty wspiera...
39,32 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling personalny - Anna Lipka - 24 %

Controlling personalny

W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim

Autor: Anna Lipka
Wydawca: PWE
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie control...
37,98 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań - Anna Lipka - 25 %

Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań

Autor: Anna Lipka
Wydawca: PWE
Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej „organizmu“. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego...
44,98 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Niemiecko-polski słownik eksportera - Piotr Kapusta - 49 %

Niemiecko-polski słownik eksportera

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i ro...
40,28 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Polsko-rosyjski słownik eksportera - Piotr Kapusta - 29 %

Polsko-rosyjski słownik eksportera

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i ro...
55,88 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - Gary Armstrong - 20 %

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
103,58 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Słownik rozliczeń handlu zagranicznego polsko angielski - Piotr Kapusta - 51 %

Słownik rozliczeń handlu zagranicznego polsko angielski

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik rozliczeń handlu zagranicznego zawiera 5000 haseł z zakresu szeroko rozumianych rozliczeń w obrocie towarowym z zagranicą.
26,83 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - Keller Kevin Lane

Marketing

Książka (miękka ze skrzydełkami)
Niedostępny
Marketing - Keller Kevin Lane

Marketing

Wydawca: Rebis
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest b...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudniania Milenialsów - Anna Lipka

Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudniania Milenialsów

Zarządzanie kapitałem ludzkim "po nowemu"

Autor: Anna Lipka
Wydawca: CeDeWu
Książka pt. „Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia Milenialsów. HRM „po nowemu"", autorstwa Anny Lipki (z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach):• udow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji - Małgorzata Król

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji

(daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)

Wydawca: CeDeWu
„Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego polsko-angielski /  Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego angielsko-polski - Piotr Kapusta

Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego polsko-angielski / Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego angielsko-polski

pakiet

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Komplet 2 słowników:Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego polsko-angielski i Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego angielsko-polskiKażdy ze słowników składa ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Outlet - Gary Armstrong

Marketing - Outlet, Wprowadzenie

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Marketing - Outlet - Gary Armstrong

Marketing - Outlet

Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Gary Armstrong

Marketing, Wprowadzenie

Książka (twarda)
Niedostępny
Marketing - Gary Armstrong

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Niedostępny
Zobacz więcej
Niemiecko-polski słownik eksportera - Outlet - Piotr Kapusta

Niemiecko-polski słownik eksporter...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Niemiecko-polski słownik eksportera - Outlet - Piotr Kapusta

Niemiecko-polski słownik eksportera - Outlet

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i ro...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Słownik eksportera polsko - rosyjski - Outlet - Piotr Kapusta

Słownik eksportera polsko - rosyjs...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Słownik eksportera polsko - rosyjski - Outlet - Piotr Kapusta

Słownik eksportera polsko - rosyjski - Outlet

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i ro...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Słownik eksportera polsko - rosyjski - Piotr Kapusta

Słownik eksportera polsko - rosyjski

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i ro...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 110 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20