0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania decyzji ekonomicznych przez organizacje - Beniamin Noga - 24 %

Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania decyzji ekonomicznych przez organizacje

Wydawca: CeDeWu
Podejmowanie decyzji ekonomicznych jest niezwykle ważne dla decydenta, ale również dla otoczenia bliższego i dalszego, funkcjonujących organizacji, firm, gospodarstw domowych, organów...
37,80 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Neuroekonomia a ekonomia głównego nurtu - Marian Noga - 19 %

Neuroekonomia a ekonomia głównego nurtu

Autor: Marian Noga
Wydawca: CeDeWu
„W 1996 roku Giacomo RIZZOLATTI wraz z Leonardo FOGASSI i Vittorio GALLESE odkryli u makaków neuron lustrzany (mirror neuron). Jest to neuron, który później odkryto u lud...
38,78 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Elementy finansów i bankowości - Praca zbiorowa - 24 %

Elementy finansów i bankowości

Wydawca: CeDeWu
W książce przedstawiono "podstawy finansów" (wstęp do finansów) w skondensowanej, zrozumiałej, usystematyzowanej formie. Studiującym finanse potrzebna jest na wstępie znajom...
33,27 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kultura a ekonomia - Marian Noga - 21 %

Kultura a ekonomia

Książka (miękka)
36,17 zł 46,00 zł
Do koszyka
Kultura a ekonomia - Marian Noga - 21 %

Kultura a ekonomia

Autor: Marian Noga
Wydawca: CeDeWu
Na progu XXI w. ciągły, zrównoważony rozwój i wzrost gospodarczy to za mało, by wyjść z peryferii do centrum światowego systemu gospodarczego, w którym to ma szanse nastąpić pe...
36,17 zł 46,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek ropy naftowej a bezpieczeństwo energetyczne Polski - Marian Noga - 25 %

Rynek ropy naftowej a bezpieczeństwo energetyczne Polski

Wydawca: CeDeWu
Ropa naftowa już od połowy XX w. jest paliwem kluczowym dla zapewnienia wzrostu i rozwoju gospodarczego oraz odpowiedniej jakości życia. Dziś to wciąż najważniejszy surowiec w światowym bilansie en...
45,21 zł 60,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania decyzji ekonomicznych przez organizacje - Beniamin Noga - 13 %

Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania decyzji ekonomicznych przez organizacje

Wydawca: CeDeWu
Podejmowanie decyzji ekonomicznych jest niezwykle ważne dla decydenta, ale również dla otoczenia bliższego i dalszego, funkcjonujących organizacji, firm, gospodarstw domowych, organów...
39,22 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Szkice z makroekonomii - Marian Noga - 16 %

Szkice z makroekonomii

Książka (miękka)
41,19 zł 49,00 zł
Do koszyka
Szkice z makroekonomii - Marian Noga - 16 %

Szkice z makroekonomii

Autor: Marian Noga
Wydawca: CeDeWu
Profesor Marian Noga był – jak pamiętam – zawsze uważany przez studentów za najlepszego nauczyciela akademickiego w ówczesnej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, a dobry n...
41,19 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mikroekonomiczne podstawy makroekonomii - Marian Noga

Mikroekonomiczne podstawy makroekonomii

Konceptualizacja gospodarki narodowej

Autor: Marian Noga
Wydawca: CeDeWu
W literaturze przedmiotu twierdzi się, że makroekonomia - jako nauka - pojawiła się wtedy, gdy swoje prace zaczął publikować John Maynard Keynes. Autor w tej monografii pokazuje, że prapoczątki mak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa - Agnieszka Dejnaka

Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa

Wydawca: CeDeWu
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Język reklamy - Wacław Smid

Język reklamy

Książka (miękka)
Niedostępny
Język reklamy - Wacław Smid

Język reklamy

Autor: Wacław Smid
Wydawca: CeDeWu
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma tak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Szkice z makroekonomii - Outlet - Marian Noga

Szkice z makroekonomii - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Szkice z makroekonomii - Outlet - Marian Noga

Szkice z makroekonomii - Outlet

Autor: Marian Noga
Wydawca: CeDeWu
Profesor Marian Noga był – jak pamiętam – zawsze uważany przez studentów za najlepszego nauczyciela akademickiego w ówczesnej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, a dobry n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa - Agnieszka Dejnaka

Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa

Wydawca: CeDeWu
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Indywidualna działalność gospodarcza - Praca zbiorowa

Indywidualna działalność gospodarcza

(Samozatrudnienie) Uproszczone formy ewidencji

Redaktor: Piotr Szczypa
Wydawca: CeDeWu
Jeżeli myślisz o indywidualnej działalności gospodarczej lub już ją prowadzisz, to ta książka jest dla Ciebie.Czy wiesz, że obecnie w Polsce jest około 1 miliona kobiet i 2 miliony mężc...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kultura a ekonomia - Outlet - Marian Noga

Kultura a ekonomia - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Kultura a ekonomia - Outlet - Marian Noga

Kultura a ekonomia - Outlet

Autor: Marian Noga
Wydawca: CeDeWu
Dopóki na polskim rynku wydawniczym funkcjonował termin „ekonomika kultury”, wszystko było jasne. Jest to bowiem dyscyplina naukowa zajmująca się jedną z branż gospodarki, c...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kultura a ekonomia - Marian Noga

Kultura a ekonomia

Książka (miękka)
Niedostępny
Kultura a ekonomia - Marian Noga

Kultura a ekonomia

Autor: Marian Noga
Wydawca: CeDeWu
Dopóki na polskim rynku wydawniczym funkcjonował termin „ekonomika kultury”, wszystko było jasne. Jest to bowiem dyscyplina naukowa zajmująca się jedną z branż gospodarki, c...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej - Wacław Smid

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Autor: Wacław Smid
Wydawca: CeDeWu
Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie reklamą - Wacław Smid

Zarządzanie reklamą

Książka (miękka)
Niedostępny
Zarządzanie reklamą - Wacław Smid

Zarządzanie reklamą

Autor: Wacław Smid
Wydawca: CeDeWu
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czym...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomika przedsiębiorstw - Outlet - Praca zbiorowa

Ekonomika przedsiębiorstw - Outlet

Redaktor: Juliusz Engelhardt
Wydawca: CeDeWu
Książka "Ekonomika przedsiębiorstw" została poświęcona zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania przedsiębiorstw we współczesnym świecie gospodarczym. Jest to opracowanie kompleksowo ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20