0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Język reklamy

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2

  • Autor: Wacław Smid

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Język reklamy

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?

Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas, jako konsumentów, wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągnięcie uwagi klienta. Język reklamy zamyka się w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.

W sensie komunikowania, a komunikowania biznesowego przede wszystkim, należy uwzględnić elementy nie tylko języka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciągnięcie ręki, język literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.). Istnieje ogromny potencjał języka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób języka symbolicznego, który „mówi" nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.

Jakże miło byłoby usłyszeć, że „posiłek bez wina to jak dzień bez słońca" zamiast nagabywania typu „podaruj sobie odrobinę luksusu"! Komunikat, aby był skuteczny, musi być przyjazny i sympatyczny (nie pompatyczny). A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny. O tym wszystkim traktuje proponowana Państwu książka „Język reklamy".

  • Kategorie:
    1. Psychologia
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375568486
  • EAN: 9788375568486
  • Liczba stron: 318
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.53kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

40,23 zł 42,90 zł
Do koszyka

#trends 4 Język niemiecki Zeszyt ćwiczeń

Zeszyt ćwiczeń to pełnowartościowa publikacja, w 100% odzwierciedlająca treść podręcznika, a w niej: Zadania rozwijające wszystkie umiejętności językowe i utrwalające zagadnienia wprowadzone w podręczniku; Filmy gramatyczne ułat...
47,20 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zdrowy język

Każdemu, nawet lekarzowi, zdarza się być pacjentem. Ale czy każdy potrafi opowiedzieć o swoim problemie ze zdrowiem tak, aby lekarz dobrze go zrozumiał i dzięki temu postawił właściwą diagnozę, a potem dokonał wyboru właściwej terapii? Czy każdy lek...
18,09 zł 24,90 zł
Do koszyka

Angielski język internetu

"Nie wiesz jak napisać e-mail po angielsku? Próbujesz na siłę tłumaczyć zdania z polskiego? Potrzebujesz gotowych zwrotów typowych dla korespondencji biznesowej? Nie jesteś w stanie rozszyfrować wszystkich skrótów w sie...
87,69 zł 93,50 zł
Do koszyka

My Matura Perspectives Język angielski Repetytorium Poziom podstawowy i rozszerzony

Repetytorium na poziomie podstawowym B1+/B2 i rozszerzonym B2+/C1 jest przeznaczone do nauki w liceum ogólnokształcącym i technikum i zapewnia uczniom skuteczne przygotowanie do matury na poziomie podstawowym i rozszerzonym. Zgodn...
20,24 zł 29,40 zł
Do koszyka

Język norweski na co dzień z płytą CD

Rozmówki norweskie to wydawnictwo idealne dla wszystkich, którzy chcieliby poznać język kraju pięknych fiordów. Jest to opracowanie umożliwiające rozpoczęcie nauki języka osobom, które nigdy wcześniej nie uczyły się języka n...
53,27 zł 54,60 zł
Do koszyka

Język pism Józefa Piłsudskiego

Monografia jest próbą opisu języka indywidualnego jako pewnego wzorca mowy, wzorca mowy określonej klasy społecznej i formacji intelektualnej – wzorca mowy „człowieka myślącego”, innymi słowy użytkownika polszczyzny ogól...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!