0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie reklamą

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2

  • Autor: Wacław Smid

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie reklamą

Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr.

W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.

Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375568493
  • EAN: 9788375568493
  • Liczba stron: 284
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.47kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

50,11 zł 60,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie stresem w organizacji

Stres, jako zjawisko nieodłączne życiu człowieka, zakłóca procesy adaptacji i readaptacji, ogranicza przy tym zdolność osiągania celów, minimalizuje często twórcze i rozwojowe funkcje otoczenia.W publikacji przedstawion...
49,09 zł 59,90 zł
Do koszyka

Reklama cyfrowa Podręcznik

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto ...
58,26 zł 79,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach niepewności.

Treść monografii zawarta jest w ośmiu częściach tematycznych, dotyczących kluczowych zagadnień dla zarządzania kapitałem ludzkim w warunkach niepewności. W części pierwszej przedstawiono rozważania wprowadzające. Kolejne części ogniskują się wokó...
24,98 zł 27,75 zł
Do koszyka

Biznes i zarządzanie Zeszyt ćwiczeń

Zeszyt ćwiczeń jest przeznaczony dla uczniów szkoły branżowej I stopnia - absolwentów ośmioletniej szkoły podstawowej. Jest zintegrowany z podręcznikiem przedmiotowym, a jego treści odpowiadają tematom w nim realizowanym. W ten spos&oacut...
35,68 zł 49,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie.

Celem monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest próba opracowania modelu objaśniającego wpływ czynników technologicznych powiązanych z czwartą rewolucją przemysłową na zarządzanie projektami rozwoju nowych produkt&...
40,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków

Zastosuj skuteczne metody zarządzania czasem i zmień swoje życie na lepszeCzy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!