0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Podręczniki akademickie

W kategorii Podręczniki akademickie zebraliśmy publikacje z różnych dziedzin nauk: medycznych, humanistycznych, ścisłych i technicznych. Znajdą tu Państwo między innymi kategorie: Medycyna, Weterynaria, Dietetyka, Stomatologia i ortodoncja, Farmacja czy Pielęgniarstwo.

Oprócz kompendiów wiedzy przygotowujących do egzaminów na uniwersytetach i akademiach medycznych, znajdą tu Państwo również atlasy medyczne i anatomiczne, literaturę do egzaminów i wspierającą w pisaniu prac naukowych. W szerokiej ofercie PZWL znajdują się publikacje z dziedziny nauk o zdrowiu, zdrowia publicznego, prawa, marketingu, nauki języków obcych, geografii, informatyki oraz quasi podręczniki akademickie, zawierające specjalistyczną wiedzę, ale z bardziej egalitarnym przekazem. Dzięki prostszemu językowi początkujący adepci wielu dziedzin lub zupełni laicy mogą wzbogacić wiedzę. Niektóre publikacje przeznaczone są zatem dla odbiorców i odbiorczyń poszukujących wyselekcjonowanej wiedzy specjalistycznej, jak i dla osób przygotowujących się do rekrutacji na studia, uczestniczących w zajęciach korepetytorskich, czy fascynatów konkretnego zakresu wiedzy.

Dużą popularnością wśród podręczników PZWL cieszy się między innymi seria „Anatomia człowieka”, będąca przez specjalistów uznawana za jedno z najlepszych kompendiów wiedzy anatomicznej. Podręcznik napisali Adam Bochenek, jeden z najwybitniejszych polskich anatomów, i Michał Reicher, jego uczeń oraz współpracownik. Stowarzyszenie autorów książek medycznych uznało „Anatomię człowieka” Bochenka i Reichera za najlepsze dzieło medyczne XX wieku. Podręczniki te uchodzą za na tyle nowoczesne, że również dzisiaj stanowią pomoc dydaktyczną dla wielu studentek i studentów kierunków medycznych, a także dla nauczycieli akademickich.

Znaleziono: 31 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej - Andrzej Kłosowski - 15 %

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumie...
109,64 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Postępowanie cywilne Kazusy - Małgorzata Manowska - 16 %

Postępowanie cywilne Kazusy

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi zbiór 59 kazusów z postępowania cywilnego wraz z odpowiedziami i komentarzami pomocnymi aplikantom radcowskim i adwokackim w dokładnym przygotowaniu się do egzamin&oac...
124,43 zł 149,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prawo karne materialne - Joanna Mierzwińska-Lorencka - 16 %

Prawo karne materialne

Kazusy dla aplikantów

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja jest zbiorem kazusów wraz z rozwiązaniami, zarówno z części ogólnej, jak i szczególnej Kodeksu karnego. W kazusach wykorzystano przykłady rzeczywistych spraw,...
107,98 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pozycja ustrojowa organów jednostek samorządu terytorialnego - 16 %

Pozycja ustrojowa organów jednostek samorządu terytorialnego

Redaktor: Bogdan Dolnicki
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja porządkuje najnowszy stan wiedzy na temat pozycji ustrojowej oraz zadań organów samorządu terytorialnego. Obejmuje zbiór artykułów będących rezultatem dyskusji prowa...
116,08 zł 139,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Personalizacja w systemie obciążeń dochodów osób fizycznych w Polsce - Robert Zieliński - 16 %

Personalizacja w systemie obciążeń dochodów osób fizycznych w Polsce

Wydawca: Wolters Kluwer
Monografia zawiera wnikliwą analizę i ocenę zakresu oraz rodzajów instrumentów personalizacji zastosowanych w systemie opodatkowania dochodów osób fizycznych w Polsce na...
107,73 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ubezpieczenia obowiązkowe - Marcin Orlicki

Ubezpieczenia obowiązkowe

Książka (twarda)
Niedostępny
Ubezpieczenia obowiązkowe - Marcin Orlicki

Ubezpieczenia obowiązkowe

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi kompleksowe studium ubezpieczeń obowiązkowych. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące zakresu pojęcia ubezpieczenia obowiązkowego i obowiązku ubezpieczeni...
Niedostępny
Zobacz więcej
Pocket Cardiology - Sabatine Marc S.

Pocket Cardiology

Książka (miękka)
Niedostępny
Pocket Cardiology - Sabatine Marc S.

Pocket Cardiology

Wydawca: Wolters Kluwer
e prepared for the challenges of patients with complex cardiovascular disease!Prepared by cardiologists at Massachusetts General Hospital and Brigham and Women’s Hospital, this su...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Gary Armstrong

Marketing, Wprowadzenie

Książka (twarda)
Niedostępny
Marketing - Gary Armstrong

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Niedostępny
Zobacz więcej
Introduction to Polish Law

Introduction to Polish Law

Wydawca: Wolters Kluwer
With eleven lucid chapters written by fifteen academic experts from the Warsaw University School of Law and Administration, each in his or her respective field of law, this deeply informed but succ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Legislacja administracyjna

Legislacja administracyjna

Teoria, orzecznictwo, praktyka

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka Legislacja administracyjna. Teoria, orzecznictwo, praktyka stanowi wnikliwe, nowatorskie i kompleksowe opracowanie poświęcone legislacji administracyjnej, uwzględniające jej normatywny i te...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Wprowadzenie - Gary Armstrong

Marketing Wprowadzenie

Książka (twarda)
Niedostępny
Marketing Wprowadzenie - Gary Armstrong

Marketing Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Strategiczne zarządzanie marką

Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie

Wydawca: Wolters Kluwer
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Książka (twarda)
Niedostępny
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Wydawca: Wolters Kluwer
Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych ...
Niedostępny
Zobacz więcej
System handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych - Leszek Karski

System handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych

Autor: Leszek Karski
Wydawca: Wolters Kluwer
Komentarz poświęcony jest podstawowemu instrumentowi ochrony klimatu, którym jest obecnie handel uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych. Szczegółowo omawia przepisy ustaw...
Niedostępny
Zobacz więcej
Budowanie zaangażowania pracowników - Rita McGee

Budowanie zaangażowania pracowników

Zestaw narzędzi

Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: HR
Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposobów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają pr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Książka (twarda)
Niedostępny
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Wydawca: Wolters Kluwer
Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Strategiczne zarządzanie marką

Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Wydawca: Wolters Kluwer
o sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Zestaw narzędzi

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi praktyczny przewodnik tworzenia i wdrażania innowacji w zakresie systemów wynagradzania. Dla każdego z głównych obszarów zarządzania wynagrodzeniami zaproponowa...
Niedostępny
Zobacz więcej
System prawa finansowego Tom 4

System prawa finansowego Tom 4

Prawo walutowe Prawo dewizowe Prawo rynku finansowego

Redaktor: Jan Głuchowski
Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejszy IV tom Systemu prawa finansowego poświęcony jest prawu walutowemu, dewizowemu, bankowemu oraz prawu rynku finansowego. Ukazuje się on 20 lat po wydanym przez Zakład Narodowy Ossolińskich ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Postępowanie nieprocesowe - Edyta Gapska

Postępowanie nieprocesowe

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja stanowi kompleksowe opracowanie problematyki kodeksowego postępowania nieprocesowego w sprawach cywilnych, z uwzględnieniem aspektów historycznoprawnych towarzyszących kształtowan...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 31 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20