0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Podręczniki akademickie

W kategorii Podręczniki akademickie zebraliśmy publikacje z różnych dziedzin nauk: medycznych, humanistycznych, ścisłych i technicznych. Znajdą tu Państwo między innymi kategorie: Medycyna, Weterynaria, Dietetyka, Stomatologia i ortodoncja, Farmacja czy Pielęgniarstwo.

Oprócz kompendiów wiedzy przygotowujących do egzaminów na uniwersytetach i akademiach medycznych, znajdą tu Państwo również atlasy medyczne i anatomiczne, literaturę do egzaminów i wspierającą w pisaniu prac naukowych. W szerokiej ofercie PZWL znajdują się publikacje z dziedziny nauk o zdrowiu, zdrowia publicznego, prawa, marketingu, nauki języków obcych, geografii, informatyki oraz quasi podręczniki akademickie, zawierające specjalistyczną wiedzę, ale z bardziej egalitarnym przekazem. Dzięki prostszemu językowi początkujący adepci wielu dziedzin lub zupełni laicy mogą wzbogacić wiedzę. Niektóre publikacje przeznaczone są zatem dla odbiorców i odbiorczyń poszukujących wyselekcjonowanej wiedzy specjalistycznej, jak i dla osób przygotowujących się do rekrutacji na studia, uczestniczących w zajęciach korepetytorskich, czy fascynatów konkretnego zakresu wiedzy.

Dużą popularnością wśród podręczników PZWL cieszy się między innymi seria „Anatomia człowieka”, będąca przez specjalistów uznawana za jedno z najlepszych kompendiów wiedzy anatomicznej. Podręcznik napisali Adam Bochenek, jeden z najwybitniejszych polskich anatomów, i Michał Reicher, jego uczeń oraz współpracownik. Stowarzyszenie autorów książek medycznych uznało „Anatomię człowieka” Bochenka i Reichera za najlepsze dzieło medyczne XX wieku. Podręczniki te uchodzą za na tyle nowoczesne, że również dzisiaj stanowią pomoc dydaktyczną dla wielu studentek i studentów kierunków medycznych, a także dla nauczycieli akademickich.

Znaleziono: 154 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Promocja zdrowia

Promocja zdrowia

Tom 1 Teoretyczne podstawy promocji zdrowia

Wydawca: Czelej
Rola i zakres promocji zdrowia są potencjalnie nieograniczone, a we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się jej, coraz większe znaczenie. Promocja zdrowia w swojej najprostsze...
56,12 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse - Stanisław Owsiak - 27 %

Finanse

Książka (miękka)
54,60 zł 74,90 zł
Do koszyka
Finanse - Stanisław Owsiak - 27 %

Finanse

Wydawca: PWE
Podręcznik obejmuje wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu finansów zarówno w ujęciu makro-, jak i mikroekonomicznym. Autor przedstawił m.in. istotę finansów i rozumienie tego p...
54,60 zł 74,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zdrowie publiczne

Zdrowie publiczne

Podręcznik dla studentów i absolwentów wydziałów pielęgniarstwa i nauk o zdrowiu akademii medycznych

Wydawca: Czelej
Walka o zdrowie nie leży tylko w gestii instytucji medycznych, ale również instytucji życia społecznego i indywidualnego zachowania ludzi. Publikacja przedstawia koncepcje zdrowia w me...
75,04 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie - Magdalena Jerzemowska - 27 %

Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie

Wydawca: PWE
Książkę należy traktować jako kompendium wiedzy analityka zajmującego się szeroko pojętą oceną działalności przedsiębiorstwa. Publikacja zawiera charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych...
50,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Marks Stephen G. - 27 %

Ekonomia menedżerska

Wydawca: PWE
Ekonomia menedżerska to doskonale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w n...
69,18 zł 94,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy wspomagania decyzji - Waldemar Bojar - 22 %

Systemy wspomagania decyzji

Wydawca: PWE
Celem podręcznika jest zarys problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspektów metod ic...
50,35 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing sportu - Andrzej Sznajder - 22 %

Marketing sportu

Książka (kartonowa foliowana)
50,35 zł 64,90 zł
Do koszyka
Marketing sportu - Andrzej Sznajder - 22 %

Marketing sportu

Wydawca: PWE
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, ...
50,35 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie kapitałem ludzkim - 27 %

Zarządzanie kapitałem ludzkim

Procesy - narzędzia - aplikacje

Redaktor: Marta Juchnowicz
Wydawca: PWE
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każ...
50,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dermatologia i wenerologia dla pielęgniarek

Dermatologia i wenerologia dla pielęgniarek

Podręcznik dla studentów studiów magisterskich wydziałów pielęgniarstwa oraz wydziałów nauk o zdrowiu

Wydawca: Czelej
Założeniem autorów tej publikacji było przekazanie najnowszej wiedzy w zakresie chirurgii, z uwzględnieniem aktualnych wytycznych postępowania lekarskiego i pielęgniarskiego. W wielu r...
56,04 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - 27 %

Marketing

Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Wydawca: PWE
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskaz&oa...
50,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych - Stanisław Łobejko

Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

Wydawca: PWE
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreatywność pracowników i twórcze zespoły - Ryszard Knosala

Kreatywność pracowników i twórcze zespoły

Wydawca: PWE
Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich os&oac...
Niedostępny
Zobacz więcej
Makromarketing - Jacek Kamiński

Makromarketing

Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Wydawca: PWE
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu....
Niedostępny
Zobacz więcej
Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się - Eugeniusz Najlepszy

Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się

Wydawca: PWE
W książce pokazano makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania stabilności równowagi bilansu płatniczego grupy wybranych krajów rozwijających się. Autorzy skupili uwagę na sposob...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce - Zdzisław Czajka

Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce

Wydawca: PWE
W polskiej gospodarce wynagrodzenia wciąż są najważniejszym czynnikiem motywacyjnym dla większości pracowników. Wynagrodzenia stanowią więc jeden z głównych elementów w procesi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Redaktor: Genowefa Sobczyk
Wydawca: PWE
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Henryk Mruk

Tworzenie wartości dla klienta z p...

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Henryk Mruk

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Wydawca: PWE
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •is...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie marketingowe - Wojciech Wrzosek

Strategie marketingowe

Książka (miękka)
Niedostępny
Strategie marketingowe - Wojciech Wrzosek

Strategie marketingowe

Wydawca: PWE
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizm...
Niedostępny
Zobacz więcej
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Maria Romanowska

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Wydawca: PWE
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalne...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 154 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20