0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Edukacja i uczenie się. 16 największych mitów

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Jeffrey Holmes

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 41,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

53,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Edukacja i uczenie się. 16 największych mitów

Czy ludzie potrafią prawidłowo ocenić, ile umieją?
Czy istnieje wiele różnych inteligencji?
Czy prezentacje multimedialne ułatwiają zdobywanie wiedzy?
Czy powtarzanie to skuteczna metoda uczenia się?
Czy stosowanie nagród sprzyja, czy przeszkadza w zdobywaniu wiedzy?
Czy osoby mające wysoką samoocenę uczą się lepiej?
Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-20419-8
  • ISBN druku: 978-83-01-20417-4
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Słowo wstępne do wydania polskiego 7
Wprowadzenie 9
Podziękowania 11
Mit #1. Uczący się potrafią dokładnie ocenić, ile wiedzą 13
Mit #2. Ludzie uczą się lepiej, gdy metody nauczania są dopasowane do ich stylów przyswajania wiedzy 23
Mit #3. Wykład jest mniej skuteczny od innych metod nauczania 37
Mit #4. Korzystanie z PowerPointa w trakcie zajęć wspomaga uczenie się 51
Mit #5. Nauczanie z minimalnym kierowaniem przez nauczyciela daje lepsze efekty niż tradycyjne bezpośrednie nauczanie 63
Mit #6. Nagrody zawsze osłabiają motywację wewnętrzną uczących się 77
Mit #7. Wielozadaniowość nie pogarsza osiągnięć szkolnych 91
Mit #8. U poszczególnych osób dominuje lewa lub prawa półkula mózgowa 105
Mit #9. Istnieje wiele niezależnych rodzajów inteligencji 121
Mit #10. Poczucie własnej wartości podwyższa osiągnięcia szkolne 135
Mit #11. Powtarzanie jest bardzo skuteczną strategią uczenia się 149
Mit #12. Testy wielokrotnego wyboru są mniej wartościowe niż inne sposoby egzaminowania 159
Mit #13. Zdający nie powinni zmieniać swoich odpowiedzi w testach wielokrotnego wyboru 169
Mit #14. Kursy przygotowawcze przynoszą dobre efekty w wynikach testów wstępnych na uczelnie 179
Mit #15. Standardowe testy nie pozwalają na przewidywanie osiągnięć w uczeniu się 189
Mit #16. Standardowe testy zdolności wykazują skrzywienie wobec niektórych grup mniejszościowych 199
Bibliografia 209
O Autorze 235
Słowa kluczowe: nauczanie uczenie się edukacja

Inni Klienci oglądali również

12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka

Twórczość i tworzenie w edukacji polonistycznej

Autorzy kolejnego tomu z serii „Edukacja nauczycielska polonisty” wyjaśniają psychologiczne aspekty kreatywności człowieka, wskazują na potencjał szkoły w kształtowaniu twórczej postawy młodych ludzi, przyglądają się fenomenowi tw&oa...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Komisja Edukacji Narodowej 1773-1794. Tom 14. Bibliografia

Przekazujemy Czytelnikom czternastotomową serię publikacji będących rezultatem badań zespołu historyków wychowania z kilku polskich ośrodków akademickich, prowadzonych w ramach grantu Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki, na temat Komi...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Tutoring jako wyzwanie dla edukacji akademickiej

Monografia dotyczy ważnego tematu tożsamości, a zarazem jakości kształcenia akademickiego w perspektywie relacji osobowej, określanej często w tradycji pedagogicznej mianem „Mistrz i uczeń”. W obliczu diagnozowanego już od wielu lat kryzysu...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka

Edukacja Jutra. Wokół problemów wychowania i kształcenia dzieci najmłodszych

(…) Monografia wpisuje się w rozpoczęty przed dwudziestu laty nurt poszukiwań, badań i doświadczeń związanych z wychowaniem i kształceniem dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, będących wyrazem dążenia do wywołania zmian odpowiadający...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Nauczyciel wczesnej edukacji. Wobec zmieniającej się rzeczywistości edukacyjnej, kulturowej i społecznej

Celem publikacji jest prezentacja przemyśleń Autorów i wyników badań, prowadzonych w obszarze funkcjonowania nauczycieli przedszkoli i klas początkowych w nowoczesnej szkole, w kontekście zmian o charakterze globalnym i w społecznościach ...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Organizacja i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w systemie edukacji polskiej i brytyjskiej

Ilekroć zdarza się nam rozmawiać z nauczycielami, którzy pracują z uczniami z różnego rodzaju dysfunkcjami, zawsze zastanawiamy się nad filozofią podejścia do takich osób, nad naszym do nich stosunkiem, nad sposobem ich traktowania...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!