0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Znaleziono: 1434 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Współpraca przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych przy realizacji działań społecznie odpowiedzialnych

Aspekty sprawozdawcze

Opracowanie stanowi nowatorskie ujęcie problemu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR). Podjęto w nim próbę kompleksowego spojrzenia na działalność organizacji społecznych, a w s...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Planowanie przestrzenne gmin wiejskich

Zastosowanie koncepcji polityki opartej na dowodach

Współczesne badania nad planowaniem przestrzennym wskazują na coraz większą rolę świadomego kształtowania polityki przestrzennej, która powinna wykorzystywać dowody naukowe oparte na ...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Instytucje rynku pracy w krajach OECD

Istota, tendencje i znaczenie ekonomiczne

Przedmiotem monografii jest analiza podstawowych instytucji rynku pracy w krajach OECD, a w szczególności rodzajów umów o pracę, płac minimalnych, klina podatkowego, prawnej oc...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie Publiczne nr 4(42)/2017

Wydawca: Scholar
W numerze [Contents] János Kornai: Zrewidowany paradygmat systemowy. Wyjaśnienia i dodatkowe elementy w świetle doświadczeń państw postsocjalistycznych – część druga [The system paradi...

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

Studia przypadków

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacj...

Barriers of Activity-Based Costing Implementation in Polish Companies

The book aims to determine the level of ABC diffusion and identify the barriers to adopting this system in Polish companies. lt focuses mainly on: (a) the factors which facilitate ABC implementatio...
20,66 zł 22,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Coaching i mentoring

Podręcznik dla trenerów i mentorów

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika dla coachów i mentorów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie od 15 lat. Publikacja adresowana jest do wszyst...

Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój

Sukces firmy na konkurencyjnym rynku zależy od jej zdolności dostosowania się do ciągłych zmian w otoczeniu. Badania wskazują, że organizacje muszą być bardziej elastyczne, przedsiębiorcze i innowa...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Co dalej z zarządzaniem?

W ślad za zastosowaniami tzw. inteligentnych technologii w przemyśle pojawiają się nowe koncepcje w zarządzaniu publicznym i logistyce społecznej. Można do nich zaliczyć inteligentne miasta (Smart ...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomista 2018 nr 3

Redaktor: Praca zbiorowa
Dwumiesięcznik "Ekonomista" - czasopismo poświęcone nauce i potrzebom życia, założone w roku 1900.
44,28 zł 49,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju ...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie w czasach kryzysu. Wybrane zagadnienia

Stałą cechą towarzyszącą procesom gospodarczym w czasach niepewności, nieprzewidywalności oraz niepełnej informacji jest zjawisko zwane kryzysem. W życiu każdej organizacji kryzys, niezależnie od s...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Środki unijne jako czynnik rozwoju i konkurencyjności małych i średnich przeds iębiorstw w województwie śląskim

Małe i średnie przedsiębiorstwa odgrywają niezwykle istotną rolę w gospodarce Polski i innych krajów europejskich. Konkurencyjność i rozwój tej grupy przedsiębiorstw decyduje o rozwoj...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Redaktor: Roman Niestrój
Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytu...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie...
54,00 zł 60,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw

Redaktor: Marek Jabłoński
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstw jest już stosunkowo dogłębnie opisana w literaturze przedmiotu. Swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres podejmowanej problematyki. Fakt ten powoduje ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Współczesne koncepcje zarządzania organizacjami

Współczesne organizacje stoją w obliczu gwałtownych i złożonych zmian w wielu dziedzinach życia gospodarczego. Gwałtowne zmiany w zakresie technologii w połączeniu z postępującą globalizacją...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Rola klastrów w kształtowaniu zrównoważonej polityki rozwoju

Autor: Marta Margiel
Potrzeba rozwoju i podnoszenia konkurencyjności gospodarki jest dziś niełatwym wyzwaniem, które wymusza myślenie w sposób globalny, ale także gruntowną modyfikację strategii biznesowy...

Rozwój zarządzania międzynarodowego w warunkach postępującej globalizacji

Globalizacja jest procesem skomplikowanym, złożonym o charakterze obiektywnym. Termin „globalizacja” jest różnorodnie definiowany. Pomijając całe spektrum znaczeń, można zdecydow...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations

Autor: Marek Seretny
The reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they ta...
23,06 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 1434 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.