• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Pokaż listę kategorii

Kategorie

Ebooki i Audiobooki
Medycyna
Nauki o zdrowiu
Nauka języków obcych
Ebooki w języku angielskim Ebooki w języku niemieckim
Pedagogika
Poradniki medyczne
Psychologia
Socjologia Sport Zarządzanie, organizacja, marketing Prawo medyczne Etyka Zdrowie publiczne
Beletrystyka i literatura faktu
Literatura popularnonaukowa
Zawęź wyniki wyszukiwania
Znaleziono: 1524 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Branding

Krótkie Wprowadzenie 29

Autor: Robert Jones
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpozn...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji

Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim ka...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Rola convention bureau w kształtowaniu konkurencyjności miasta

W monografii postawiono problem badawczy: w jaki sposób działalność convention bureau wpływa na konkurencyjność miasta. Przyjęto, że convention bureau wpływa na konkurencyjność miasta, oddzi...
33,75 zł 37,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Innowacyjne rozwiązania w logistyce

Aspekty wybrane

Innowacyjność stanowi jeden z zasadniczych czynników kształtowania konkurencyjności. Gwarantuje możliwości efektywnego zaspokajania potrzeb zarówno w skali mikro (np. przedsiębiorstwo...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Międzynarodowe strategie marek. Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących

Książka wpisuje się w nurt dyskusji prowadzonej wśród naukowców oraz menedżerów na świecie dotyczącej podejść do stosowania marek w zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw z ryn...
39,06 zł 43,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Salespedia - Sales Revelation

Wydawca: TG TRAINING
Whether you sell Nintendo, Laptops, Ps4, Airpods, Tablets, Headphones, iPhone, Game of Thrones costumes and makeup, Lego, Fitbit and switches, TVs, Harry Potter spells and attire, Airplanes, Compan...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomista 2021 nr 1

Redaktor: Praca zbiorowa
Wydawca: Key Text
Dwumiesięcznik "Ekonomista" - czasopismo poświęcone nauce i potrzebom życia, założone w roku 1900.
52,49 zł 58,32 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie procesowe w organizacjach. Podejście klasyczne i nowe koncepcje

Głównym celem monografii jest zaprezentowanie zarządzania procesowego we współczesnych organizacjach, zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i praktycznej, w ujęciu klasycznym...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Rewitalizacja miast we współpracy z podmiotem prywatnym w formule partnerstwa publiczno-prywatnego

Wydawca: Edu-Libri
Ciągle postępująca degradacja tkanki miejskiej, permanentny brak środków pieniężnych będących w dyspozycji samorządu terytorialnego powoduje, że jednostki samorządowe coraz częściej poszukuj...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Personalistyczna wizja organizowania jako alternatywa technopolu

Wydawca: FNCE
…..Prezentowana książka zawiera w pierwszej części krytyczną analizę (hermeneutyczno-fenomenologiczną) aplikacji nauk o zarządzaniu do praktyki życia politycznego, gospodarczego i społeczneg...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie publiczne w lokalnym sektorze kultury

Lokalny sektor kultury to tysiące instytucji kultury (IK) w Polsce – teatrów, muzeów, domów kultury, galerii czy bibliotek. W zdecydowanej większości podmioty te są prowa...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zdolności dynamiczne a rozwój małych przedsiębiorstw

Książka dotyczy zdolności dynamicznych małych przedsiębiorstw, które odnoszą się głównie do relacji tych podmiotów z otoczeniem i są kształtowane przez jego stopień zmienności....
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Morze Bałtyckie w polityce bezpieczeństwa Rosji

Wydawca: FNCE
Region Bałtycki odgrywa znaczną rolę w kształtowaniu regionalnego, a także i globalnego środowiska bezpieczeństwa. Wynika to bez wątpienia z jego położenia w strefie wpływów największych pot...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Influencer marketing w dobie nowych mediów

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one r&...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Scaling Up

Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Autor: Verne Harnish
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu! Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym: • International Book Awards w kategorii Genera...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Psychologia negocjacji. Między nauką a praktyką zarządzania

Książka pt. „Psychologia negocjacji: między nauką a praktyką zarządzania” jest skierowana do szerokiego grona odbiorców i ma na celu ukazanie oraz upowszechnienie osiągnięć psych...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wynik całkowity – jakość i użyteczność w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych

Autor: Artur Sajnóg
Problematyka pomiaru efektywności działania przedsiębiorstwa zawsze odgrywała zasadniczą rolę w ekonomii i finansach, szczególnie w kontekście podejmowania decyzji inwestycyjnych przez inwes...
24,71 zł 27,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym

Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

Autor: Beata Gotwald
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowa...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing nowych technologii i produktów B+R

Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem ...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej

Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w ...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 1524 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.