0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Znaleziono: 1457 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw

Redaktor: edu-Libri
Wydawca: Edu-Libri
Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja ad...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Racjonalizacja energochłonności transportu samochodowego

Wyzwanie XXI wieku

Wydawca: Edu-Libri
W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej użyteczność, poprzedzając je analizą trendów oraz cykli kon...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Regionalne procesy formowania i rozwoju klastrów (na przykładzie województwa świętokrzyskiego

Autor: Ewa Kraska
Praca stanowi syntezę wiedzy na temat teorii klastrów, ich miejsca w gospodarce regionu oraz polityce regionalnej. We współczesnej gospodarce zjawisko klasteringu występuje prawie we ...
19,93 zł 22,14 zł
Do koszyka Zobacz więcej

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Autor: Piotr Bucki
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łąc...
42,30 zł 47,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce wobec wyzwań gospodarki XXI wieku

Rozwój współczesnych przedsiębiorstw jest zagadnieniem wieloaspektowym i wielopłaszczyznowym, co wynika m.in. z oddziaływania zarówno jego warunków, jak i czynnikó...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Układanie tras pojazdów w łańcuchu dostaw

Modele, metody, zastosowania

Ważnym wyzwaniem, przed jakim stoją decydenci zajmujący się planowaniem zaopatrzenia i dystrybucji w łańcuchach dostaw, jest obsługa transportowa. W publikacji dokonano próby zebrania oraz u...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Miasto. Nowa kwestia i nowa polityka

Autor: Iwona Sagan
Wydawca: Scholar
Studia nad fenomenem miejskości w wymiarze społecznym, ekonomicznym i przestrzennym nieuchronnie prowadzą do pytań i postulatów, na które odpowiedzi należy szukać w dziedzinie polityk...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Dylematy pomiaru kapitału intelektualnego w procesie zarządzania wartością współczesnych przedsiębiorstw

Autor: Paweł Kosiń
Problematyka prezentowanych w niniejszej pracy rozważań jest osadzona w koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Wartość ta powinna wzrastać ponad oczekiwania rynkowe wyrażone rynkową stop...

Teorie współpracy terytorialnej. Municipium oeconomicus versus municipium reciprocans

Wydawca: Scholar
Rozprawa jest dziełem ambitnym, oryginalnym na polskim rynku wydawniczym. (…) Praca uwzględnia zarówno kwestię demokratycznego wymiaru współpracy (podejmowanie decyzji), jak i ...

Innowacje w marketingu banków detalicznych

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w bankach detalicznych, szczególni...
15,68 zł 17,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Dojrzałość procesowa a wyniki organizacji

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie koncepcji dojrzałości procesowej oraz jej wpływu na najistotniejszy rezultat funkcjonowania każdej organizacji – wyniki finansowe i pozafinanso...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP

Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu ...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jed...
56,70 zł 63,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomia

Zadania i ćwiczenia z elementami ekonomii menedżerskiej

Ekonomia jest nauką o procesie gospodarowania, czyli dokonywaniu wyborów (najlepszych z możliwych) opartych na rachunku ekonomicznym. Prezentowany zbiór zadań oraz zawarte w nim studi...

Teoria popytu na samoubezpieczenie

Samoubezpieczenie jest narzędziem zarządzania ryzykiem które redukuje ewentualną szkodę w zależności od poniesionych kosztów. Przykładami samoubezpieczenia są zakup gaśnicy przeciwpoż...

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Perspektywa konsumenta

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisk...

Bank Spółdzielczy 2/588, kwiecień-czerwiec 2018

Ten numer zdominowały tematy dotyczące nowych wyzwań technologicznych, z którymi muszą się zmierzyć Banki Spółdzielcze. Dla wielu naszych klientów, zwłaszcza tych młodszych, ba...
22,14 zł 24,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Oblicza dobrobytu Wybrane zagadnienia Tom 2

W książce omówiono pozytywne i negatywne strony społeczeństwa dobrobytu XXI wieku z punktu widzenia konsekwencji w zakresie zdrowia publicznego oraz zwiększonych potrzeb pielęgniarskich zwią...
24,57 zł 27,30 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Program lojalnościowy

Od zbierania punktów do grywalizacji

Wydawca: Edu-Libri
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study mo...

Encyklopedyczne podstawy marketingu

Wydawca: Placet
W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 1457 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.