0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Znaleziono: 1189 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Systemy wspomagania decyzji - Katarzyna Rostek

Systemy wspomagania decyzji

Wydawca: PWE
Celem podręcznika jest zarys problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspektów metod ic...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie innowacjami - Anna Boratyńska-Sala

Zarządzanie innowacjami

Wydawca: PWE
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W pod...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Polityka wsparcia konkurencyjności gospodarki.

Polityka wsparcia konkurencyjności gospodarki.

Wybrane aspekty

Redaktor: Tomasz Geodecki
Wydawca: PWE
Książka jest poświęcona czynnikom kształtującym zdolność konkurencyjną gospodarek narodowych. Autorzy przedstawili: istotę konkurencyjności gospodarki i polityki na rzecz konkurencyjności, ekonomię...
52,65 zł 58,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zawód: youtuberka. O blaskach i cieniach tworzenia w sieci - Magda Motrenko

Zawód: youtuberka. O blaskach i cieniach tworzenia w sieci

Internet otwiera drzwi do realizacji marzeń i rozwijania biznesu. Jednak działanie w sieci wiąże się też z wyzwaniami. Poznaj drugą stronę medalu w fascynującej książce, która rzuca światło ...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane zagadnienia jakości kształcenia na statkach szkoleniowych Uniwersytetu Morskiego w Gdyni - Katarzyna Muszyńska

Wybrane zagadnienia jakości kształcenia na statkach szkoleniowych Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

Monografia dotyczy problematyki jakości usługi kształcenia na statkach „Dar Młodzieży” i „Horyzont II”. W części opisowej przedstawiono teoretyczne aspekty jakości, sc...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Procesy komunikacyjne - Jolanta Staszewska

Procesy komunikacyjne

W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na badaniu i analizie różnych aspektów procesów komunikacyjnych. Zanalizowano znaczenie skutecznej komunikacji, czynniki wpływające ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Szkoła Logistyki 2023 - Janusz Zawiła-Niedźwiecki

Szkoła Logistyki 2023

Wydawca: Spatium
Niniejsza publikacja jest w przeważającej części pokłosiem X edycji konferencji „Szkoła Logistyki”, której inicjatywa zrodziła się w środowisku naukowym skupionym na Uniwersyteci...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Uwarunkowania organizacyjne, prawne i ekonomiczne produkcji owczarskiej w województwie podlaskim - Tomasz Rokicki

Uwarunkowania organizacyjne, prawne i ekonomiczne produkcji owczarskiej w województwie podlaskim

Publikacja stanowi przedstawienie uwarunkowań organizacyjnych, technicznych i ekonomicznych produkcji owczarskiej w województwie podlaskim. Opracowanie w przystępny sposób ukazuje dot...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane zagadnienia z ekonomiki organizacji gospodarstw i przedsiębiorstw rolnych - Barbara Gołębiewska

Wybrane zagadnienia z ekonomiki organizacji gospodarstw i przedsiębiorstw rolnych

Książka przybliża czytelnikowi zagadnienia dotyczące metod i narzędzi służących do analizy i oceny działalności gospodarstw oraz przedsiębiorstw rolnych. Ocena obejmuje zasoby czynników prod...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
SPORT W XXI WIEKU Wyzwania współczesności

SPORT W XXI WIEKU Wyzwania współczesności

Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie powstało w 2003 r. i jest jedną z najprężniej działających organizacji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Dzięki pomysłodawcy oraz wielolet...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sapiens na zakupach - Piotr Bucki - 40 %

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

Autor: Piotr Bucki
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsume...
53,40 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sztuka feedbacku - Grzegorz Radłowski - 40 %

Sztuka feedbacku

Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?

Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowa...
47,40 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dzikie fale - Jonathan Brill - 40 %

Dzikie fale

Jak budować biznes gotowy na wszystko

Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian.Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dzie...
59,40 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej - Agnieszka Piasecka

Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej

Wydawca: UMCS
Publikacja dotyczy aktualnych problemów doskonalenia i funkcjonowania uczelni w warunkach wdrażania noweli norm prawnych dotyczących uczelni publicznych i niepublicznych. Jest ona naukowym, bardzo ...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zamówienia publiczne jako instrument kreowania popytu na innowacje - Arkadiusz Borowiec

Zamówienia publiczne jako instrument kreowania popytu na innowacje

Rozdział pierwszy pełni rolę służebną w stosunku do treści rozprawy i pozwala na lepsze zrozumienie istoty pojęcia innowacji oraz innowacyjności, a także uwarunkowań związanych z ich definiowaniem....
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza sytuacji Wielkopolski  w kontekście transformacji wiedzy w sieciach gospodarczych

Analiza sytuacji Wielkopolski w kontekście transformacji wiedzy w sieciach gospodarczych

Ze wstępu:Prezentowane tu rozważania są efektem badań realizowanych w Instytucie Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w ramach projektu „Foresight »sieci gospodar...
15,30 zł 17,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Budowa scenariuszy transformacji wiedzy wspierających innowacyjną Wielkopolskę. Badania uzupełniające. TOM 1

Budowa scenariuszy transformacji wiedzy wspierających innowacyjną Wielkopolskę. Badania uzupełniające. TOM 1

Ze wstępu:Niniejsze opracowanie jest kolejnym – czwartym – raportem dotyczącym projektu „Foresight »Sieci gospodarcze Wielkopolski« – scenariusze tra...
Systematyka narzędzi doskonalenia procesów produkcyjnych dla organizacji uczących się - Beata Starzyńska

Systematyka narzędzi doskonalenia procesów produkcyjnych dla organizacji uczących się

Współczesne przedsiębiorstwa znalazły się w sytuacji, w której zdolność dynamicznej adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych jest kluczowym czynnikiem przewagi konkure...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Tendencje rozwojowe Wielkopolski w kontekście transformacji wiedzy w sieciach gospodarczych - Magdalena K. Wyrwicka

Tendencje rozwojowe Wielkopolski w kontekście transformacji wiedzy w sieciach gospodarczych

Rozwój to proces pozytywnych zmian jakościowych, strukturalnych i ilościowych. Dla regionu oznacza to całokształt przemian w strukturze gospodarki, przeobrażeń jednostek gospodarczych, pozio...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 1189 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.