• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Pokaż listę kategorii

Kategorie

Ebooki i Audiobooki
Medycyna
Nauki o zdrowiu
Nauka języków obcych
Ebooki w języku angielskim Ebooki w języku niemieckim
Pedagogika
Poradniki medyczne
Psychologia
Socjologia Sport Zarządzanie, organizacja, marketing Prawo medyczne Etyka Zdrowie publiczne
Beletrystyka i literatura faktu
Literatura popularnonaukowa
Zawęź wyniki wyszukiwania
Znaleziono: 2198 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Ekonomista 2021 nr 4

Redaktor: Praca zbiorowa
Wydawca: Key Text
Dwumiesięcznik "Ekonomista" - czasopismo poświęcone nauce i potrzebom życia, założone w roku 1900.
52,49 zł 58,32 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wycena europejskich opcji kupna w modelach rynku z czasem dyskretnym

Uogólnienia formuły Blacka-Scholesa

Monografia poświęcona jest wycenie europejskich opcji kupna na akcje w uogólnionych modelach Coxa-Rossa-Rubinsteina (CRR). Poza wykładem dotyczącym klasycznego modelu CRR oraz modelu Blacka-...
19,76 zł 21,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Kapitał intelektualny i compliance w procesach konstytuowania doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności organizacji

Wydawca: PWE
Głównym celem pracy jest poznanie, zrozumienie i opis oraz wyjaśnienie specyfiki i znaczenia kapitału intelektualnego oraz integrującej roli instrumentu compliance w procesie dochodzenia do ...
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Jak wypromować własną grę w Internecie

Redaktor: Marek Smyczek
Wydawca: ITStart
Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykła...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wytyczne dotyczące zarządzania i komunikacji podczas incydentów związanych z bezpieczeństwem żywności

Książka stanowi narzędzie do walki z kryzysem wizerunkowym w branży spożywczej. Dzięki tej pozycji będziesz mógł/mogła świadomie postępować w trudnych sytuacjach, dokonując racjonalnych wybo...

Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej

Autor: Marcin Lis
Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teo...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Literatura i reklama w Niemczech

eBook (epub, mobi, pdf)
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka

Literatura i reklama w Niemczech

Wydawca: Universitas
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki sk...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ład korporacyjny w erze cyfrowej

Poradnik dla współczesnego członka rady nadzorczej i zarządu

Przewodnik dla członków rad nadzorczych, zarządów i wszystkich innych osób zaangażowanych w kształtowanie ładu korporacyjnego, który stał się światowym bestsellerem. Wyz...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji

Przedmiotem i celem podręcznika Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji jest kompleksowe przedstawienie różnych aspektów teoretycznych i praktycznych systemowego z...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie produkcją

Produkt, technologia, organizacja

Autor: Edward Pająk
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera kompl...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomista 2021 nr 3

Redaktor: Praca zbiorowa
Wydawca: Key Text
Dwumiesięcznik "Ekonomista" - czasopismo poświęcone nauce i potrzebom życia, założone w roku 1900.
52,49 zł 58,32 zł
Do koszyka Zobacz więcej

ZESZYTY NAUKOWE UCZELNI JANA WYŻYKOWSKIEGO NR 13.STUDIA Z NAUK SPOŁECZNYCH

Redaktor: Paweł GreńJan Walczak
Wydawca: FNCE
Kolejny, 13. tom „Zeszytów Naukowych Uczelni Jana Wyżykowskiego. Studia z Nauk Społecznych”, obejmuje 17 artykułów autorskich usytuowanych w czterech skategoryzowanych obs...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Strategia marketingu narracyjnego w Policji - Pojęcie wizerunku i marketingu. Wizerunek policji

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji...

Zarządzanie jednostkami samorządu terytorialnego w warunkach gospodarki rynkowej - Jarosław Czerw: Fundusz sołecki i budżet obywatelski jako instrumenty wpływu mieszkańców na zarządzanie budżetem gminy – wybrane zagadnienia

Redaktor: Magdalena Gurdek
Zgodnie z art. 20 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej społeczna gospodarka rynkowa oparta na wolności działalności gospodarczej, własności prywatnej oraz solidarności, dialogu i współpracy...

Zarządzanie Publiczne nr 2(40)/2017 - Józef Szabłowski: Innowacje w szkolnictwie wyższym jako podstawa modernizacji sektora [Innovation in higher education as the basis for the modernization of the sector]

Wydawca: Scholar
W numerze [Contents] Jan Lichtarski, Dominika Bąk-Grabowska: Zarządzanie publiczne – rozważania o granicach [Public management – Deliberations concerning boundaries], doi 10.15678/ZP.20...

Zarządzanie Publiczne nr 2(40)/2017 - Beata Irma Buchelt, Joanna Anna Jończyk: Powiązania kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w szpitalach publicznych [The relationship between human resource management and organizational culture in pub

Wydawca: Scholar
W numerze [Contents] Jan Lichtarski, Dominika Bąk-Grabowska: Zarządzanie publiczne – rozważania o granicach [Public management – Deliberations concerning boundaries], doi 10.15678/ZP.20...

Zarządzanie Publiczne nr 4(38)/2016 - Piotr Nowaczyk: Funkcjonowanie portu morskiego w Kołobrzegu w oparciu o system nadzoru publicznego [The operation of the Kołobrzeg seaport on the basis of a public supervision system]

Wydawca: Scholar
W numerze [Contents] Dorota Jedlikowska: Normativisation and its processes as seen from the neo-functional perspective: Towards science governance, doi 10.15678/ZP.2016.38.4.01, s. 7–16; Robe...

Strategia marketingu narracyjnego w Policji - Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji...

Strategia marketingu narracyjnego w Policji - Szkolenia dla funkcjonariuszy policji z zastosowaniem elementów marketingu narracyjnego

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji...

Zarządzanie jednostkami samorządu terytorialnego w warunkach gospodarki rynkowej - Paulina Bieś-Srokosz, Artur Krakała: Prywatyzacja i komercjalizacja zadań gminy w zakresie ochrony zdrowia – wybrane zagadnienia

Redaktor: Magdalena Gurdek
Zgodnie z art. 20 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej społeczna gospodarka rynkowa oparta na wolności działalności gospodarczej, własności prywatnej oraz solidarności, dialogu i współpracy...
Znaleziono: 2198 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.