0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Pokaż listę kategorii

Kategorie

Ebooki i Audiobooki
Medycyna
Nauki o zdrowiu
Nauka języków obcych
Ebooki w języku angielskim Ebooki w języku niemieckim
Pedagogika
Poradniki medyczne
Psychologia
Socjologia Sport Zarządzanie, organizacja, marketing Prawo medyczne Etyka Zdrowie publiczne
Beletrystyka i literatura faktu
Literatura popularnonaukowa
Zawęź wyniki wyszukiwania
Znaleziono: 1549 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Rada gminy jako uczestnik lokalnego współrządzenia

Przykład Anglii, Finlandii, Polski i Słowenii

Wydawca: Scholar
Książka przedstawia sposób funkcjonowania rad gminnych w Anglii, Finlandii, Polsce i Słowenii. Pokazuje wpływ governance na relacje rad (i radnych) z organami wykonawczymi, gminną administra...
33,30 zł 37,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomiczne, Organizacyjne i Prawne Uwarunkowania rozwoju rynku motoryzacyjnego w Polsce. Przykłady teorii i praktyki

Wydawca: Sophia
W ciągu ostatnich kilkunastu lat nastąpił znaczący przełom zarówno w strukturze, formie jak i organizacji rynku motoryzacyjnego w Polsce. Zważywszy na ten fakt, wielu autorów min. Bur...
49,68 zł 55,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zapasy i magazynowanie

Wydawca: FNCE
Od Autorów: "Kierowany do Państwa rąk podręcznik to syntetyczne kompendium wiedzy z zakresu problematyki dotyczącej magazynowania i gromadzenia zapasów. Przeznaczony jest dla os&...
43,20 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomista 2020 nr 1

Redaktor: Praca zbiorowa
Wydawca: Key Text
Dwumiesięcznik "Ekonomista" - czasopismo poświęcone nauce i potrzebom życia, założone w roku 1900.
52,49 zł 58,32 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Pomiar fizjologiczny w badaniu wewnątrzsklepowych zachowań nabywców

Autor przeprowadził badania dotyczące zachowań nabywców w przestrzeni wewnątrzsklepowej. Miały one charakter pomiarów fizjologicznych, których przydatność w wyjaśnianiu oddział...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Wydawca: PWE
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budo...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Biznes międzynarodowy

Autor: Jan Rymarczyk
Wydawca: PWE
Podręcznik ten jest usystematyzowanym kompendium wiedzy na temat biznesu międzynarodowego. Zawiera między innymi omówienie wpływu globalizacji i integracji regionalnej na gospodarkę światową...
68,76 zł 76,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Administrowanie i zarządzanie w sektorze publicznym

Teoria i praktyka

Głównym, ale nie jedynym wątkiem podjętych w niniejszej monografii tekstów jest działalność administracji publicznej, która stanowi znaczącą część sektora publicznego w Polsce....
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych

Starzenie się ludności postępuje, a skutki wywołane tym procesem stają się coraz bardziej dostrzegalne. Wraz z procesem starzenia się człowieka zachodzą w jego organizmie ogólne zmiany o cha...

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym

Wartość dla klienta

Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klient...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności. Planowanie scenariuszowe, reguły decyzyjne i wybrane zastosowania ekonomiczne

W książce poruszono problematykę podejmowania decyzji ekonomicznych w warunkach niepewności. Pokazano, jak różnie można definiować i modelować niepewność. Przedstawiono też liczne definicje ...

Zaufanie w relacjach business-to-business. Perspektywa dynamiczna

Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny i trzy główne cele. Pierwszy z nich to wyjaśnienie i systematyzacja pojęć związanych z zaufaniem w relacjach business-to-business (B2B). W warstwi...

Kultura biznesu. Normy i formy

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca...
42,30 zł 47,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Legitymizacja badań organizacji

Badanie działalności zorganizowanej jest zajęciem fascynującym. Jednak rozwojowi dyscypliny towarzyszy rosnąca świadomość wyzwań, którym musi sprostać środowisko naukowe by utrzymać i zwięks...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Am...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. rodz...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

Perspektywa humanistyczna

Wydawca: Scholar
Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań ...

Strategiczna logika firm rodzinnych

Model Beliefs

Istota firmy rodzinnej polega na połączeniu dwóch systemów – rodziny i biznesu. Spoiwem tych elementów jest nie tylko kapitał, lecz więź osób należących do jedne...
63,90 zł 71,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Przywództwo a konkurencyjność organizacji przedsiębiorczych

Redaktor: Teresa Kraśnicka
Opracowanie obejmuje pięć rozdziałów. Pierwszy z nich zawiera omówienie istoty przywództwa oraz charakterystykę klasycznych i współczesnych koncepcji przywództwa ...

Nauki o zarządzaniu. Dylematy i wyzwania

Wyjściowymi problemami omawianymi w opracowaniu są: zdefiniowanie pojęcia zarządzania, wyjaśnienie funkcji nauk o zarządzaniu, przedmiot i zakres tych nauk, charakter ich twierdzeń i paradygmat&oac...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 1549 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.