• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Pokaż listę kategorii

Kategorie

Ebooki i Audiobooki
Medycyna
Nauki o zdrowiu
Nauka języków obcych
Ebooki w języku angielskim Ebooki w języku niemieckim
Pedagogika
Poradniki medyczne
Psychologia
Socjologia Sport Zarządzanie, organizacja, marketing Prawo medyczne Etyka Zdrowie publiczne
Beletrystyka i literatura faktu
Literatura popularnonaukowa
Zawęź wyniki wyszukiwania
Znaleziono: 2154 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
- 28 %

Zarządzanie uczelnią cyfrową

Między utopią wolności a dystopią władzy

Wyjątkowość tej książki nie polega na tym, że jest poświęcona zarządzaniu uczelnią oraz sferze governance w szkolnictwie wyższym, ponieważ monografie o takiej tematyce były już publikowane przez kr...
64,08 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 28 %

Rynkowy Due Diligence

Pomiar odporności rynkowej organizacji

W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, ale także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych odporność rynkowa organizacji staje się sprawą zasadniczą. Tym bardzie...
56,88 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka

Funkcjonowanie współczesnych organizacji w gospodarce opartej na wiedzy polega na nieustannym procesie generowania, dystrybucji oraz stosowania wiedzy i informacji. Sposób realizacji ...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Długoterminowe projekty i kontrakty infrastrukturalne

1

Monografia zawiera wybrane zagadnienia instytucjonalne zarządzania publicznego w sferze outsourcingu administracyjnego infrastrukturalnych projektów i kontraktów długoterminowych. Aut...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości

Wydawca: PWE
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i j...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Dziekanaty w procesie zmian. Nowa rzeczywistość prawna i organizacyjna

W strukturze szkoły wyższej dziekanaty pełnią rolę szczególną z trzech powodów. Po pierwsze, dziekanat jest centralną jednostką na każdym wydziale czy uczelni. Współpracuje z n...
24,57 zł 27,30 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Dziekanaty na wyższych uczelniach. Funkcjonowanie, wyzwania, dobre praktyki

Monografia jest pionierskim w Polsce opracowaniem, dotyczącym funkcjonowania dziekanatów, na podstawie przeprowadzonych badań w kilkunastu uczelniach. (...) Ze względu na swoje walory poznaw...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing. Podręcznik akademicki

Redaktor: Zygmunt Waśkowski
"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współcz...
51,30 zł 57,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 28 %

Marketing Automation

Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to re...
49,68 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.

Wydawca: Silva Rerum
Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji. Z jednej strony, pokochali...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Nierówności ekonomiczne. Przyczyny i przezwyciężanie

Wydawca: Key Text
Dążenie do równości jest nieustającym, szlachetnym i nierealnym marzeniem ludzkości. Dyskusje na ten temat były i są żywe w rożnych krajach i środowiskach. Na początku XXI wieku jest ich chy...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. Część 3

Książka stanowi kontynuację części pierwszej i drugiej skryptu pod tym samym tytułem. W opracowaniu przedstawiono szereg metod wspierających proces twórczy i służących przede wszystkim do po...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 28 %

Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki

Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich ...
56,88 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Gospodarka cyfrowa - rozwój regionalny - odporność

Pandemia Covid-19 jest ostatnim kryzysem, który ujawnił i nasilił problem nierówności społecznych i regionalnych. Coraz częściej pojawiają się wezwania do „lepszej odbudowy&rdqu...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

Wydawca: FNCE
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej st...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 28 %

Komunikowanie organizacji w kryzysie

Metody i modele ograniczania ryzyka

• Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem • Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (&hellip...
49,68 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wirtualna rzeczywistość w perspektywie nauk społecznych - pedagogiki, psychologii i zarządzania.

Publikacja, którą oddajemy w ręce czytelnika, ma na celu wszechstronne przeanalizowanie zagadnień dotyczących funkcjonowania wirtualnej rzeczywistości. Jest ona wynikiem naukowej refleksji p...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wyznaczniki współczesnych organizacji.

Współczesny świat polityki i biznesu kreuje złożone i niepowtarzalne wyzwania dla organizacji. Rozwój organizacji zależy w coraz większym stopniu od utalentowanych, aktywnych,zaangażo...
39,78 zł 44,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach ...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne

Autor: Jan Polowczyk
Paradoks stał się symbolem początku XXI wieku. Paradoksy pojawiły się już nie tylko w wypowiedziach polityków i menedżerów, a także badaczy z różnych dyscyplin naukowych, a szc...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 2154 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.