Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc wiele koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się bardzo trudne. Autor poszukuje najskute...
Podręcznik obejmuje wiedzę o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz o zarządzaniu nim. Autorzy omówili: • istotę przedsiębiorstwa oraz rolę przedsiębiorcy i...
Z poradnika "Wybory Samorządowe. Błędy w kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024" nauczysz się:1. WprowadzenieZrozumiesz, jak zmienia się krajobr...
Prezentowana monografia stanowi tom drugi, który jest częścią współautorskiej serii: CZŁOWIEK W ORGANIZACJI. Oba oddają istotę rozważań poświęconych pedagogice zakładu pracy, a określ...
Prezentowane opracowanie jest pierwszym tomem podręcznika z serii wydawniczej Miękkie zarządzanie w organizacji, poświęconego wybranym aspektom miękkiego zarządzania ludźmi. Poszczególne roz...
Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera ze...
Celem podręcznika jest zarys problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspektów metod ic...
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W pod...
Książka jest poświęcona czynnikom kształtującym zdolność konkurencyjną gospodarek narodowych. Autorzy przedstawili: istotę konkurencyjności gospodarki i polityki na rzecz konkurencyjności, ekonomię...
Internet otwiera drzwi do realizacji marzeń i rozwijania biznesu. Jednak działanie w sieci wiąże się też z wyzwaniami. Poznaj drugą stronę medalu w fascynującej książce, która rzuca światło ...
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50...
Monografia dotyczy problematyki jakości usługi kształcenia na statkach „Dar Młodzieży” i „Horyzont II”. W części opisowej przedstawiono teoretyczne aspekty jakości, sc...
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na badaniu i analizie różnych aspektów procesów komunikacyjnych. Zanalizowano znaczenie skutecznej komunikacji, czynniki wpływające ...
Niniejsza publikacja jest w przeważającej części pokłosiem X edycji konferencji „Szkoła Logistyki”, której inicjatywa zrodziła się w środowisku naukowym skupionym na Uniwersyteci...
Publikacja stanowi przedstawienie uwarunkowań organizacyjnych, technicznych i ekonomicznych produkcji owczarskiej w województwie podlaskim. Opracowanie w przystępny sposób ukazuje dot...
Książka przybliża czytelnikowi zagadnienia dotyczące metod i narzędzi służących do analizy i oceny działalności gospodarstw oraz przedsiębiorstw rolnych. Ocena obejmuje zasoby czynników prod...
Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie powstało w 2003 r. i jest jedną z najprężniej działających organizacji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Dzięki pomysłodawcy oraz wielolet...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsume...
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowa...
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian.Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dzie...