0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Znaleziono: 1433 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa

Wydawca: Edu-Libri
Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych decyzji finansowych i ich wpływu na realizację cel&o...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Standaryzowane zarządzanie ryzykiem w podejściu procesowym

Implikacje dla przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego

Autor: Sylwia Bożek
Cel pracy, zakres przedmiotowy oraz założenia metodologiczne wpłynęły na strukturę pracy, która składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym rozpoznano znaczenie organizacji ...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach

Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu

Przedmiotem rozważań w niniejszej księdze są nowe koncepcje marketingu, zidentyfikowane przez Profesora Leszka Żabińskiego. Układ strukturalny publikacji wyznaczają osiągnięcia Profesora Leszka Żab...
34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Prezentacje i wystąpienia w biznesie

Istota, uwarunkowania, badania

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętr...
56,70 zł 63,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecz...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Autor: Verne Harnish
Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce! Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa...
63,90 zł 71,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym

Wybrane aspekty zarządzania i finansowania

Wydawca: Edu-Libri
Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie poru...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomista 2018 nr 5

Redaktor: Praca zbiorowa
Dwumiesięcznik "Ekonomista" - czasopismo poświęcone nauce i potrzebom życia, założone w roku 1900.
44,28 zł 49,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne

Autor: Adam Hamrol
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najb...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing w erze technologii cyfrowych

Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To inte...
42,30 zł 47,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Rozwój klastrów i metody ewaluacji

Recenzowaną monografię można uznać za opracowanie dojrzałe, o istotnych walorach poznawczych, merytorycznych i praktycznych, które może być przydatne zarówno dla pracowników na...
30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wybrane paradygmaty zarządzania firmami rodzinnymi

Redaktor: Jan KlimekBeata Żelazko
Monografia podejmuje bardzo nowoczesny aspekt nauk o zarządzaniu, a mianowicie modelowanie zarządzania firmami rodzinnymi. Ten obszar w nauce zarządzania, szczególnie intensywnie badany był ...
23,94 zł 26,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zastosowania ekonometrii. 10 niegroźnych przykładów

Redaktor: Andrzej Torój
Niniejsza książka stanowi efekt pracy członków, alumnów, przyjaciół i opiekuna naukowego Studenckiego Koła Naukowego Ekonometrii Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie ora...
27,72 zł 30,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Samozatrudnienie. Konieczność czy wybór przedsiębiorczych?

Niniejsza publikacja nie wyczerpuje całej problematyki związanej z samozatrudnieniem, nie sygnalizuje nawet wszystkich obszarów, które powinny być analizowane pod kątem tego zjawiska....
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Współczesne wyzwania organizacji ochrony zdrowia

Zarządzający organizacjami ochrony zdrowia muszą stale borykać się z wieloma wyzwaniami dotyczącymi bieżącego funkcjonowania ich organizacji, wynikającymi z rosnących potrzeb i wymagań pacjent&oacu...
28,35 zł 31,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Start-up a uwarunkowania sukcesu. Wymiar teoretyczno-praktyczny

Przygotowując niniejszą publikację autorzy przyjęli założenie, że w związku z rosnącym zainteresowaniem rozwiązaniami biznesowymi typu start-up i ich ostatnią popularnością w naszym kraju, w tym na...
25,83 zł 28,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Koncepcja otwartych innowacji. Perspektywa polskich przedsiębiorstw przemysłowych

"Książka zawiera duży zakres wiedzy dotyczącej funkcjonowania przedsiębiorstwa, treści zarządzania procesami innowacyjnymi i jego składników. Prezentowane zagadnienia ujmowane są holist...
40,95 zł 45,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wyzwania współczesnego zarządzania strategicznego

Zarządzanie strategiczne stanowi intrygujący, a zarazem pełen wyzwań obszar dociekań zarówno dla praktyków, jak i teoretyków. Pierwsi z nich na co dzień muszą zmagać się z impe...
37,17 zł 41,30 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Sztuka czy biznes?

Sekrety antykwariuszy

Rynek antykwaryczny jest bogaty w osobliwości: zarówno ludzi, jak i przedmioty. Pracownicy galerii, antykwariusze, marszandzi, kolekcjonerzy czy eksperci to prawdziwi gawędziarze, specjaliśc...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Data Driven Decisions

Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcz...
Znaleziono: 1433 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.