• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Pokaż listę kategorii

Kategorie

Ebooki i Audiobooki
Medycyna
Nauki o zdrowiu
Nauka języków obcych
Ebooki w języku angielskim Ebooki w języku niemieckim
Pedagogika
Poradniki medyczne
Psychologia
Socjologia Sport Zarządzanie, organizacja, marketing Prawo medyczne Etyka Zdrowie publiczne
Beletrystyka i literatura faktu
Literatura popularnonaukowa
Zawęź wyniki wyszukiwania
Znaleziono: 1518 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Koncepcje zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie innowacyjnym

Monografia posiada charakter teoretyczno-empiryczny i składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale wyjaśniono różnice pomiędzy takimi pojęciami, jak: dane, informacje, wied...
16,53 zł 18,37 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami

Monografia przedstawia nowe spojrzenie na jakość produktu, które dzięki uwzględnieniu myślenia kategoriami cyklu życia wychodzi poza dotychczasowe, techniczne rozumienie tego pojęcia. Pokaza...
31,05 zł 34,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Przekształcanie pracy

Książka omawia bardzo ważne i aktualne zagadnienie proaktywności w miejscu pracy, stanowiącej podstawę uzyskiwania pożądanych efektów w wymiarze organizacji – wydajności, kreowania zmi...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Kierunki zmian instytucjonalnych na rynkach nieruchomości

Złożoność świata powoduje, że wyjaśnienie wielu aspektów rzeczywistości nie jest możliwe na gruncie klasycznej ekonomii. Jednym ze sposobów przekroczenia tej bariery jest rozwó...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Współczesne koncepcje innowacji

Publikacja jest skierowana do studentów, doktorantów i młodych badaczy. Zamierzeniem autorki nie było opracowanie podręcznika akademickiego, w którym można znaleźć wszystkie na...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Upadłość (bankructwo) państwa w stosunkach międzynarodowych

Wydawca: Scholar
Przedmiotem monografii Kariny Jędrzejowskiej jest upadłość państwa definiowana jako niewywiązywanie się przez suwerenne podmioty ze zobowiązań wobec wierzycieli oraz zmiany warunków spłaty z...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie klubami sportowymi w warunkach gospodarki rynkowej - analiza przypadku klubów sportowych (piłki nożnej) w Polsce

Wydawca: AWF Warszawa
Prezentowana praca jest poświęcona podstawowym problemom zarządzania w kulturze fizycznej i sporcie wraz z analizą przypadku klubów piłkarskiej Ekstraklasy w Polsce. Opracowanie zawiera takż...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Globalne zarządzanie gospodarcze. Wyzwania dla światowego systemu handlu

Wydawca: Scholar
Celem książki jest analiza zmian zachodzących w handlowym wymiarze globalnego zarządzania gospodarczego.Autorzy odnieśli się do wybranych aspektów funkcjonowania światowego systemu handlu, d...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Policja – uwarunkowania karier zawodowych funkcjonariuszy

Wydawca: FNCE
Prezentowana książka stanowi próbę odpowiedzi na pytanie o relacje między formalnymi i nieformalnymi czynnikami, które wpływają na przebieg kariery zawodowej policjantów. Szcze...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

ŚWIADOME PRZYWÓDZTWO

Wydawca: FNCE
Książka pt. „Świadome przywództwo” stanowi odpowiedź na potrzebę efektywnego zarządzania zespołem ludzi w XXI wieku. Wszelkie rozwiązania technologiczne i inne produkty oraz usłu...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Postawy konsumentow wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

"Problematyka wyboru marki, jaką są oznaczane produkty oferowane przez przedsiębiorstwo, oraz oddziaływania za jej pomocą na konsumentów należą do istotnych zagadnień z zakresu marketin...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Kontrola i kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych - wybrane aspekty i przykłady.

Redaktor: Paweł Dec
Kontrola wykonywanych czynności odbywa się praktycznie we wszystkich obszarach funkcjonowania człowieka, instytucji czy przedsiębiorstw. Trudno sobie wyobrazić brak procedur sprawdzania efekt&oacut...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Współczesne miasta

Aktualne możliwości rozwoju

Tematem przewodnim monografii jest miasto w relacji współczesny świat-gospodarka-społeczeństwo-system władzy i zarządzania. Rozważania koncentrują się na pytaniach, jakie czynniki decydują o...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Kierowanie zespołami zróżnicowanymi ze względu na styl życia

Monografia stanowi kontynuację rozważań podjętych w książce Elementy stylu życia jako determinanty pracy w zespole (2020). W tej publikacji, podobnie jak w poprzedniej, autorki zaprezentowały wybra...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

50 praw marketingu Kotarbińskiego

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing je...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomia i prawo. Wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa

W ramach obecnie istniejących rynków podmioty gospodarcze w coraz większym stopniu uzależnione są od otoczenia, w jakim funkcjonują. W ostatnich latach dostrzegamy wzrost dynamiki zmian w r&...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają t...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomista 2020 nr 5

Redaktor: Praca zbiorowa
Wydawca: Key Text
Dwumiesięcznik "Ekonomista" - czasopismo poświęcone nauce i potrzebom życia, założone w roku 1900.
52,76 zł 58,62 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wrażliwość społeczna przedsiębiorstwa. Analiza i pomiar

Monografia wypełnia lukę wiedzy w obszarze wrażliwość społecznej przedsiębiorstwa w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Koncepcja wrażliwości społecznej została zaprezentowana na tle dysk...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 1518 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.