0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Psychologia społeczna

Wśród e-booków i audiobooków związanych z psychologią społeczną znajdą Państwo szeroki wybór książek na styku psychologii i socjologii. Książki o psychologii społecznej poruszają zagadnienia biorące pod uwagę wpływ grupy społecznej na jednostkę i jej procesy psychologiczne.

W naszej ofercie znajdą Państwo książki o psychologii społecznej przeznaczone dla studentów. Podręczniki w postaci e-booków z pewnością przydadzą się podczas nauki do egzaminów i kolokwiów. Podręcznik "Psychologia środowiskowa" to e-book przeznaczony dla osób kształcących się w zakresie pielęgniarstwa i interwencji środowiskowych. Omówiona została w nim struktura różnych środowisk społecznych oraz ich wpływ na psychologię jednostek. Szczególny nacisk położono na problemy zdrowotne i prowadzące do nich zjawiska, takie jak uzależnienia, przemoc w rodzinie.

Spośród książek o psychologii społecznej wiele pozycji przyda się pedagogom oraz socjologom. Środowisko społeczne w sposób szczególny wpływa na dzieci i młodzież. Na szczególną uwagę zasługują pozycje "Zdrowie psychiczne uczniów - różne konteksty i odniesienia" oraz "Skłonność emergencyjna dzieci i adolescentów", które poruszają kwestię odnajdywania się uczniów atypowych w środowisku szkolnym. Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci oraz sposoby na to, żeby zmniejszyć negatywne skutki dorastania w nastawionym na konsumpcjonizm społeczeństwie.

Wiele z książek o psychologii społecznej zaciekawi nie tylko osoby zajmujące się zawodowo psychologią, socjologią i interwencją środowiskową. Psychologia społeczna porusza tematy istotne dla nas wszystkich, takie jak relacje w rodzinie, w związkach partnerskich oraz w środowisku pracy. W naszej ofercie znajdą Państwo e-booki i audiobooki, dzięki którym lepiej zrozumieją Państwo stosunki panujące pomiędzy członkami różnych grup społecznych oraz ich wpływ na psychologię poszczególnych jednostek. Zapraszamy do zapoznania się z e-bookami i audiobookami z obszaru psychologii społecznej wszystkie osoby chcące dogłębniej zrozumieć relacje społeczne i lepiej sobie w nich radzić.

Znaleziono: 62 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich - Eric Berne

W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich

Autor: Eric Berne
Patrz, co przez ciebie zrobiłem! Dlaczego nie…? – Tak, ale… Ja tylko próbuję ci pomóc! Będziecie jeszcze dumni, że mnie znacie!...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Struktura pojęć emocjonalnych - Barbara Gawda

Struktura pojęć emocjonalnych

Wykorzystanie technik fluencji werbalnej

Autor: Barbara Gawda
Wydawca: UMCS
Choć od [powstania] klasycznego już dylematu ubiegłego wieku ujmowanego skrótowo „emocja vs. poznanie” minęło ponad 30 lat, to wydaje się, że publikacja Barbary Gawdy […] ...
32,13 zł 35,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezrobocie. Zachowania zdrowotne. Uwarunkowania - Janusz Kirenko

Bezrobocie. Zachowania zdrowotne. Uwarunkowania

Wydawca: UMCS
Bezrobocie. Zachowania zdrowotne. Uwarunkowania to publikacja o dosyć szeroko zakrojonym wachlarzu obejmowanych problemów, zjawisk, sytuacji, w której podjęto próbę ich przeana...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Radzenie sobie ze stresem społecznie nieprzystosowanych uczniów szkół ponadgimnazjalnych - Małgorzata Kiedrowska

Radzenie sobie ze stresem społecznie nieprzystosowanych uczniów szkół ponadgimnazjalnych

Wydawca: UMCS
Autorka podejmuje interesujący temat, rzadko tak dogłębnie rozważany w literaturze resocjalizacyjnej. Należy docenić bogaty materiał badawczy, poprawność analityczną, metodologiczną, a także rzetel...
32,13 zł 35,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne Media. Przemoc w mediach. Tom 2

Współczesne Media. Przemoc w mediach. Tom 2

Wydawca: UMCS
Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i sto...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przemoc antyżydowska i konteksty akcji pogromowych na ziemiach polskich w XX wieku

Przemoc antyżydowska i konteksty akcji pogromowych na ziemiach polskich w XX wieku

Wydawca: UMCS
Autorzy oddawanego do rąk Czytelnika zbioru artykułów mieli za zadanie nakreślić społeczne i kulturowe konteksty aktów kolektywnej przemocy antyżydowskiej i ilustrować je odpowiednimi...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne Media. Przemoc w mediach. Tom 1

Współczesne Media. Przemoc w mediach. Tom 1

Wydawca: UMCS
Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i sto...
39,69 zł 44,10 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Otyłość. Przystosowanie i uwarunkowania - Anna Wiatrowska

Otyłość. Przystosowanie i uwarunkowania

Wydawca: UMCS
Problematykę niniejszej pracy stanowi funkcjonowanie psychospołeczne osób z otyłością, u których poszukiwanie zależności między przystosowaniem a poczuciem zrozumiałości, sensowności ...
34,02 zł 37,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak rozprzestrzenia się zachowanie - Damon Centola

Jak rozprzestrzenia się zachowanie

Nauka o złożoności procesów zarażania

Autor: Damon Centola
Dlaczego czasami zarażanie społeczne zachodzi z niebywałą wręcz łatwością, a czasami idzie to bardzo opornie? Dlaczego wirus HIV błyskawicznie rozprzestrzenił się w populacji, a zachowania pozwalaj...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Are You Really Communicating? - Thomas J. Gralak

Are You Really Communicating?

Wydawca: TG TRAINING
Do you think you are in control of your life? Do you think your communication game is on point? And do you think the channels of communication around you are great resources to knowledge? You may b...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Paradygmaty polskiej psychologii lat 80. XX wieku - Jan F. Terelak

Paradygmaty polskiej psychologii lat 80. XX wieku

Perspektywa recenzenta

Książka zawiera charakterystykę monografii naukowych i podręczników wydanych przez renomowane w latach 80. XX wieku wydawnictwa, dokonaną z perspektywy recenzenta. Będąc przeglądem głó...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Neuronauka społeczna. Wprowadzenie - John T. Cacioppo

Neuronauka społeczna. Wprowadzenie

Redaktor: Michał Harciarek
Mózg jest najbardziej złożonym narządem w znanym nam Wszechświecie, a opisanie mechanizmów neuronowych stanowiących podłoże struktur i kontaktów społecznych stało się jednym z ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sales Psychology - Thomas J. Gralak

Sales Psychology

eBook (epub, pdf)
63,00 zł 70,00 zł
Do koszyka
Sales Psychology - Thomas J. Gralak

Sales Psychology

Wydawca: TG TRAINING
„Psychologia sprzedaży”, to książka, która pozwoli Tobie spojrzeć na sprzedaż z zupełnie nowej i ciekawej perspektywy. Żyjemy w czasach w których, staliśmy się celem wszec...
63,00 zł 70,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia myślenia spiskowego - Monika Grzesiak-Feldman

Psychologia myślenia spiskowego

Monografia naukowa na temat uwarunkowań, natury i konsekwencji myślenia spiskowego. Autorka opisuje determinanty i mechanizmy tego zjawiska, zajmuje się m.in. zróżnicowaniem rodzajów ...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wizualny PR - Alicja Waszkiewicz-Raviv

Wizualny PR

Siła obrazów w komunikacji organizacji

Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czy...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi? - Dorota Jasielska

Co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi?

Udane życie z perspektywy psychologicznej

Dlaczego niektórym ludziom niewiele potrzeba, by czuli się dobrze, a inni – mimo znaczących osiągnięć – nigdy nie wydają się zadowoleni? Czy dążenie do częstego przeżywania radoś...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Are You Really Communicating? - Thomas J. Gralak

Are You Really Communicating?

eBook (epub, mobi, pdf)
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka
Are You Really Communicating? - Thomas J. Gralak

Are You Really Communicating?

Wydawca: TG TRAINING
Do you think you are in control of your life? Do you think your communication game is on point? And do you think the channels of communication around you are great resources to knowledge? You may b...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wiktymologia społeczna - Brunon Hołyst

Wiktymologia społeczna

eBook (epub, mobi)
179,10 zł 199,00 zł
Do koszyka
Wiktymologia społeczna - Brunon Hołyst

Wiktymologia społeczna

Wiktymologię interesują wszelkie zjawiska powodujące nierówności społeczne, pokrzywdzenie społeczeństw czy jednostki ludzkiej, w tym przedmiotem jej badań jest zarówno globalizacja, p...
179,10 zł 199,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji - Katarzyna Stasiuk

Psychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji

W czasach, w których ludzie dysponują niemal nieograniczonym dostępem do wiedzy, zmieniły się relacje między laikami i ekspertami, a także status tych ostatnich. Coraz częściej ich opinie ko...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Efekt obserwatora. Psychologia odwagi i bezczynności - Catherine A. Sanderson

Efekt obserwatora. Psychologia odwagi i bezczynności

Psychologia odwagi i bezczynności

Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robiliSłowa przypisywane Edmundowi Burke’owiW lutym 2010 roku Dylan Gifford Yount stał na występie na czwartym pię...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 62 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20