0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Psychologia społeczna

Wśród e-booków i audiobooków związanych z psychologią społeczną znajdą Państwo szeroki wybór książek na styku psychologii i socjologii. Książki o psychologii społecznej poruszają zagadnienia biorące pod uwagę wpływ grupy społecznej na jednostkę i jej procesy psychologiczne.

W naszej ofercie znajdą Państwo książki o psychologii społecznej przeznaczone dla studentów. Podręczniki w postaci e-booków z pewnością przydadzą się podczas nauki do egzaminów i kolokwiów. Podręcznik "Psychologia środowiskowa" to e-book przeznaczony dla osób kształcących się w zakresie pielęgniarstwa i interwencji środowiskowych. Omówiona została w nim struktura różnych środowisk społecznych oraz ich wpływ na psychologię jednostek. Szczególny nacisk położono na problemy zdrowotne i prowadzące do nich zjawiska, takie jak uzależnienia, przemoc w rodzinie.

Spośród książek o psychologii społecznej wiele pozycji przyda się pedagogom oraz socjologom. Środowisko społeczne w sposób szczególny wpływa na dzieci i młodzież. Na szczególną uwagę zasługują pozycje "Zdrowie psychiczne uczniów - różne konteksty i odniesienia" oraz "Skłonność emergencyjna dzieci i adolescentów", które poruszają kwestię odnajdywania się uczniów atypowych w środowisku szkolnym. Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci oraz sposoby na to, żeby zmniejszyć negatywne skutki dorastania w nastawionym na konsumpcjonizm społeczeństwie.

Wiele z książek o psychologii społecznej zaciekawi nie tylko osoby zajmujące się zawodowo psychologią, socjologią i interwencją środowiskową. Psychologia społeczna porusza tematy istotne dla nas wszystkich, takie jak relacje w rodzinie, w związkach partnerskich oraz w środowisku pracy. W naszej ofercie znajdą Państwo e-booki i audiobooki, dzięki którym lepiej zrozumieją Państwo stosunki panujące pomiędzy członkami różnych grup społecznych oraz ich wpływ na psychologię poszczególnych jednostek. Zapraszamy do zapoznania się z e-bookami i audiobookami z obszaru psychologii społecznej wszystkie osoby chcące dogłębniej zrozumieć relacje społeczne i lepiej sobie w nich radzić.

Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Psycholog w hospicjum. Procedury działania - Elżbieta Trylińska-Tekielska

Psycholog w hospicjum. Procedury działania

Procedury działania

Wydawca: Scholar
Książka przeznaczona jest dla psychologów, studentów psychologii bądź tych wszystkich terapeutów, którzy się stykają, pracują lub będą pracować z ludźmi będącymi w sytu...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia Społeczna nr 1(3)/2007

Psychologia Społeczna nr 1(3)/2007

Redaktor: Maria Lewicka
ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej ps...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia Społeczna nr 1(16)/2011

Psychologia Społeczna nr 1(16)/2011

Redaktor: Maria Lewicka
W numerze [Contents]: Krystyna Skarżyńska, Piotr Radkiewicz: Co wzmacnia/osłabia społeczny darwinizm? O roli doświadczeń z ludźmi, osobowości, wartości osobistych i przywią...
17,01 zł 18,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Drogi kariery. Jak wspomagać rozwój zawodowy dzieci i młodzieży - Aleksander Hauziński

Drogi kariery. Jak wspomagać rozwój zawodowy dzieci i młodzieży

Jak wspomagać rozwój zawodowy dzieci i młodzieży

Wydawca: Scholar
Książka wpisuje się znacząco w nurt dyskusji nad teoretycznymi, empirycznymi i praktycznymi problemami rozwoju zawodowego dzieci i młodzieży. Oprócz rzetelnego warsztatu i realistycznego pod...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia Społeczna nr 2(2)/2006

Psychologia Społeczna nr 2(2)/2006

Redaktor: Maria Lewicka
ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej ps...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009

Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009

Redaktor: Maria Lewicka
ISSN 1896-1800 Spis treści [Contents] Maria Lewicka: Psychologia kapitałów: słowo wstępne [Editorial: On the psychology of capitals], s. 7–11; Tomasz Zary...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

Redaktor: Maria Lewicka
ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use] J an M. Zając, Krzysztof Krejtz: In...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008

Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008

Redaktor: Maria Lewicka
ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Profesor Robert Zajonc – wspomnienie [Professor Robert Zajonc – in memoriam], s. 107–108; Aleksandra Fila-Jankowska, Konrad ...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dopasowanie człowiek-organizacja i tożsamość organizacyjna - Joanna Czarnota-Bojarska

Dopasowanie człowiek-organizacja i tożsamość organizacyjna

Wydawca: Scholar
Dopasowanie człowieka i środowiska, w którym on działa, a ściślej pracownika i zatrudniającej go organizacji ma podstawowe znaczenie dla powstania poczucia związku z firmą, czyli tożsamości ...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia Społeczna nr 3(26)/2013 - Maria Lewicka

Psychologia Społeczna nr 3(26)/2013

Autor: Maria Lewicka
Wydawca: Scholar
Numer specjalny: BLIŻEJ EMOCJI [Special issue: CLOSER TO EMOTIONS]Redaktorzy tomu: Agata Błachnio i Aneta Przepiórka [Editors: Agata Błachnio and Aneta Przepiórka]W ...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dorośli reklamują dzieci kupują - Aleksandra Jasielska

Dorośli reklamują dzieci kupują

Kindermarketing i psychologia

Wydawca: Scholar
Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20