0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 214 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Badania operacyjne - Marcin Anholcer

Badania operacyjne

Książka zawiera treści należące do programu przedmiotu badania operacyjne, zgodne ze standardami nauczania obowiązującymi na prowadzonym na UEP kierunku Informatyka i Ekonometria. Materiał został p...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie środowiskowe

Zarządzanie środowiskowe

Zrównoważony rozwój może być osiągnięty dzięki odpowiedniemu zarządzaniu środowiskowemu w organizacji, czyli dzięki działaniom służącym zapobieganiu negatywnemu wpływowi zanieczyszcze...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse przedsiębiorstw - Jarosław Kubiak

Finanse przedsiębiorstw

Skrypt rozpoczyna się od zagadnień związanych z celem działalności przedsiębiorstwa i relacji między jego interesariuszami. Następnie omawiane są podstawy dokonania wstępnej oceny sytuacji finansow...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowość

Bankowość

W kilku ostatnich dekadach w bankowości zaszło wiele zmian wywołanych wdrażaniem nowoczesnych technologii i związanymi z tym innowacjami produktowymi oraz reorganizacją działalności bankowej. Nastę...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Osoby młode na rynku pracy - Baha Kalinowska-Sufinowicz

Osoby młode na rynku pracy

Przedmiotem monografii jest sytuacja osób młodych na polskim rynku pracy na tle innych państw, a także możliwości udoskonalenia polityki państwa wobec tej grupy osób. Zakres czasowy p...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
How to Replicate Success and Avoid Failures - Ryszard Pieńkowski

How to Replicate Success and Avoid Failures

Redaktor: Infor Pl
Wydawca: Infor PL
"An Effective Manager: What Does It Mean?What knowledge is essential for achieving success?What pitfalls should you avoid?The answers to these and other questions are provide...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak kierując ludźmi unikać porażek i powielać sukcesy - Ryszard Pieńkowski

Jak kierując ludźmi unikać porażek i powielać sukcesy

Redaktor: Infor Pl
Wydawca: Infor PL
Czy jako menedżer chcesz mieć coraz więcej radości z kierowania ludźmi?Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces? Czego powinieneś się wystrzegać?Odpowiedzi m.in. na te pytani...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podejście kalibracyjne w badaniach społeczno-ekonomicznych - Marcin Szymkowiak

Podejście kalibracyjne w badaniach społeczno-ekonomicznych

Książka nawiązuje do dynamicznie rozwijającej się na całym świecie w badaniach reprezentacyjnych oraz spisach powszechnych metody kalibracji. Podjęta tematyka stanowi próbę wypełnienia dostr...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Polish your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca-część I - Infor Pl

Polish your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca-część I

Autor: Infor Pl
Wydawca: Infor PL
Polish your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca to książka, która z pewnością przyda się nie tylko osobom pracującym w dziale personalnym korporacji, ale wszystkim, którzy p...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Historia myśli o organizacji i zarządzaniu - Janusz Kraśniak

Historia myśli o organizacji i zarządzaniu

W podręczniku przedstawiono rozwój nauki organizacji i zarządzania od taylorowskiej koncepcji naukowej organizacji pracy jako pierwszego, kompleksowego podejścia do problemu zarządzania orga...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sprawozdawczość niefinansowa. Ujawnianie i atestacja informacji niefinansowych w świetle regulacji i standardów

Sprawozdawczość niefinansowa. Ujawnianie i atestacja informacji niefinansowych w świetle regulacji i standardów

Redaktor: Ewa Różańska
Książka jest poświęcona problematyce ujawniania i atestacji informacji niefinansowych w sprawozdawczości jednostek gospodarczych w świetle dyrektywy 2014/95/UE, ustawy o rachunkowości i Krajowego S...
43,20 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kształtowanie jakości żywności. Wybrane zagadnienia

Kształtowanie jakości żywności. Wybrane zagadnienia

Podręcznik stanowi oryginalne i kompleksowe opracowanie zagadnień istotnych w kształceniu menedżerów jakości żywności. W podręczniku zawarto szczegółową charakterystykę czynnikó...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Państwo jako właściciel przedsiębiorstw. Polityka, gospodarka, dziedzictwo historyczne - Katarzyna Szarzec

Państwo jako właściciel przedsiębiorstw. Polityka, gospodarka, dziedzictwo historyczne

Autorka podejmuje ważne zagadnienie roli państwa jako właściciela przedsiębiorstw w gospodarce kapitalistycznej z uwzględnieniem uwarunkowań politycznych, gospodarczych i historycznych. Przedstawi...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie biurem rachunkowym - Elżbieta Krywko

Zarządzanie biurem rachunkowym

Redaktor: Infor Pl
Wydawca: Infor PL
W dobie obecnych transformacji w polskim prawie czy systemie podatkowym zarządzanie biurem rachunkowym staje się coraz trudniejsze. Dodatkowo postępująca cyfryzacja usług księgowych sprawia, że prz...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wpływ religii na rozwój rachunkowości w wybranych krajach azjatyckich - Małgorzata Czerny

Wpływ religii na rozwój rachunkowości w wybranych krajach azjatyckich

Jest to pierwsza w Polsce publikacja kompleksowo opisująca wpływ religii na rachunkowość. Znajomość różnic kulturowych, w tym religijnych, oraz ich oddziaływania na prowadzenie biznesu ma co...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sprawozdawczość budżetowa w praktyce - Krystyna Gąsiorek

Sprawozdawczość budżetowa w praktyce

Redaktor: Infor Pl
Wydawca: Infor PL
"Książka jest praktycznym kompendium, niezbędnym w codziennej pracy każdego księgowego jednostek sektora finansów publicznych, głównych księgowych, skarbników, a także kie...
134,10 zł 149,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing. Podręcznik akademicki

Marketing. Podręcznik akademicki

Redaktor: Zygmunt Waśkowski
"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współcz...
51,30 zł 57,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka cyfrowa - rozwój regionalny - odporność - Ewa Łaźniewska

Gospodarka cyfrowa - rozwój regionalny - odporność

Pandemia Covid-19 jest ostatnim kryzysem, który ujawnił i nasilił problem nierówności społecznych i regionalnych. Coraz częściej pojawiają się wezwania do „lepszej odbudowy&rdq...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne - Jan Polowczyk

Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne

Autor: Jan Polowczyk
Paradoks stał się symbolem początku XXI wieku. Paradoksy pojawiły się już nie tylko w wypowiedziach polityków i menedżerów, a także badaczy z różnych dyscyplin naukowych, a szc...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dochody własne w systemie finansowania gmin. Determinanty i implikacje - Monika Banaszewska

Dochody własne w systemie finansowania gmin. Determinanty i implikacje

W monografii przeprowadzono diagnozę i ocenę systemu wyposażenia gmin w Polsce w dochody własne. Wytypowano i zoperacjonalizowano płaszczyzny tej oceny, a następnie przeprowadzono badania empiryczn...
33,75 zł 37,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 214 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20