0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 100 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Druga twarz trzeciego sektora. Współczesne wyzwania zarządzania organizacjami pozarządowymi - Ewa Bogacz-Wojtanowska

Druga twarz trzeciego sektora. Współczesne wyzwania zarządzania organizacjami pozarządowymi

Wydawca: PWE
Książka składa się z pięciu rozdziałów. W każdym, oprócz osadzenia w różnorodnych ramach koncepcyjnych i teoretycznych, autorka pokazuje wyniki badań zarówno światowych,...
89,91 zł 99,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zmiana własnościowa polskiej gospodarki 1989-2013 - Maciej Bałtowski

Zmiana własnościowa polskiej gospodarki 1989-2013

Wydawca: PWE
Zmiany własnościowe, które zaszły w polskiej gospodarce w latach 1989-2013, były zasadniczym elementem transformacji ustrojowej. Zmiany te były realizowane jako prywatyzacja przedsiębiorstw ...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Zdzisława Janowska

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wydawca: PWE
Zasoby ludzkie są najcenniejszym kapitałem każdej firmy, natomiast prawidłowe zarządzanie nimi może być źródłem rynkowego sukcesu firmy albo jej spektakularnej porażki. Wiele miejsca autorka...
50,94 zł 56,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów

Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów

Wydawca: PWE
Psychologia to dyscyplina naukowa, której dorobek wykorzystuje się w wielu dziedzinach życia, również w ekonomii. Dobrym przykładem jej przydatności jest przyznanie Nagrody Nobla w dz...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przedsiębiorstwo - Bogdan Godziszewski

Przedsiębiorstwo

Teoria i praktyka zarządzania

Wydawca: PWE
Podręcznik obejmuje wiedzę o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz o zarządzaniu nim. Autorzy omówili: • istotę przedsiębiorstwa oraz rolę przedsiębiorcy i...
56,61 zł 62,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy wspomagania decyzji - Katarzyna Rostek

Systemy wspomagania decyzji

Wydawca: PWE
Celem podręcznika jest zarys problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspektów metod ic...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie innowacjami - Aleksander Moczała

Zarządzanie innowacjami

Wydawca: PWE
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W pod...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Polityka wsparcia konkurencyjności gospodarki.

Polityka wsparcia konkurencyjności gospodarki.

Wybrane aspekty

Redaktor: Tomasz Geodecki
Wydawca: PWE
Książka jest poświęcona czynnikom kształtującym zdolność konkurencyjną gospodarek narodowych. Autorzy przedstawili: istotę konkurencyjności gospodarki i polityki na rzecz konkurencyjności, ekonomię...
52,65 zł 58,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie ryzykiem prawnym w bankowości - Agnieszka Modras

Zarządzanie ryzykiem prawnym w bankowości

Wydawca: PWE
Tematyka ryzyka prawnego jest rzadko poruszana w literaturze naukowej i fachowej. Wynika to w dużym stopniu z konieczności połączenia przy jego analizie zagadnień z różnych dyscyplin. Proble...
62,91 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Crowdsourcing naukowy. - Regina Lenart-Gansiniec

Crowdsourcing naukowy.

Perspektywa mikro

Wydawca: PWE
Crowdsourcing naukowy odnosi się do współpracy online za pośrednictwem platform internetowych, w której naukowcy angażują grupę osób o zróżnicowanej wiedzy i umiejętnośc...
62,91 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków - Aneta Hryckiewicz-Gontarczyk

Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków

Wydawca: Poltext
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez wiele lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na p...
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metawersum: nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej - Włodzimierz Szpringer

Metawersum: nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej

Wydawca: Poltext
NOWE TECHNOLOGIE ● BIZNESMetawersum powinno znajdować się na mapie innowacji większości firm, ponieważ może wpływać na wiele linii biznesowych, sektorów przemysłu i regionó...
62,91 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rola finansjalizacji w funkcjonowaniu gospodarki - Agata Gemzik-Salwach

Rola finansjalizacji w funkcjonowaniu gospodarki

Wydawca: PWE
Finansjalizacja jest rozumiana jako wzrost znaczenia motywów finansowych, rynków finansowych oraz uczestników sceny finansowej i instytucji finansowych, które powodują k...
71,91 zł 79,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy gastronomii - Andrzej Stasiak

Podstawy gastronomii

Wydawca: PWE
Książka stanowi kompendium wiedzy dotyczącej gastronomii. Zawiera on: historię gastronomii w Polsce i na świecie, podstawowe pojęcia stosowane w gastronomii, opis produktu gastronomicznego, prezent...
50,94 zł 56,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing usług hotelarskich - Marek Turkowski

Marketing usług hotelarskich

Wydawca: PWE
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać lic...
50,13 zł 55,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem - Anna Bruska

Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem

Relacje i kierunki zmian

Wydawca: PWE
Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego pa...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowość w gospodarce cyfrowej - Anna Szelągowska

Bankowość w gospodarce cyfrowej

Wydawca: Poltext
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowośc...
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy - Lechosław Garbarski

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Wydawca: Poltext
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarząd...
80,91 zł 89,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kapitał wysokiego ryzyka - Marek Mozalewski

Kapitał wysokiego ryzyka

Wydawca: PWE
Książka obejmuje kompendium wiedzy o funduszach wysokiego ryzyka — Venture Capital/Private Equity. Autorzy: pokazali istotę Venture Capital i Private Equity oraz zalety i wady finansowania in...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kapitał ludzki w rozwoju innowacyjnej gospodarki i zarządzaniu innowacyjnością przedsiębiorstwa - Dariusz Firszt

Kapitał ludzki w rozwoju innowacyjnej gospodarki i zarządzaniu innowacyjnością przedsiębiorstwa

Wydawca: PWE
Praca wieloaspektowa, ukazująca zagadnienia kapitału ludzkiego i innowacyjności z punktu widzenia ich efektywnego wykorzystania w gospodarce i zarządzania przedsiębiorstwami. Autorzy omawiają te za...
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 100 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20