0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 94 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Badanie sprawozdań finansowych. Kompendium zagadnień z rewizji sprawozdań finansowych - Małgorzata Garstka

Badanie sprawozdań finansowych. Kompendium zagadnień z rewizji sprawozdań finansowych

Książka ma charakter uniwersalnego zbioru podstawowych i najważniejszych zagadnień rewizji. Nie odnosi się do przepisów aktualnie obowiązujących, co nadaje jej walor ponadczasowości. Spos&oa...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Atrakcyjność miast i gmin województwa świętokrzyskiego - Andrzej Pawlik

Atrakcyjność miast i gmin województwa świętokrzyskiego

Głównym celem prezentowanej pracy jest identyfikacja przestrzennego zróżnicowania rozwoju społeczno-gospodarczego i na jej podstawie ocena atrakcyjności miast i gmin województw...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
E-biznes - Bober Tomasz

E-biznes

Modele i tendencje

Autor: Bober Tomasz
Wydawca: Scholar
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi kon...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Katolicka nauka społeczna o ekonomicznej roli państwa w Polsce w okresie II Rzeczypospolitej - Beata Rogowska

Katolicka nauka społeczna o ekonomicznej roli państwa w Polsce w okresie II Rzeczypospolitej

Głównym celem pracy jest analiza ekonomicznej roli państwa w świetle zasad katolickiej nauki społecznej (KNS) z perspektywy życia społecznego i gospodarczego w okresie II Rzeczypospolitej.
13,23 zł 14,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Unia Europejska w koncepcjach Grupy Europejskiej Partii Ludowej (Chrześcijańskich Demokratów) - Magdalena Molendowska

Unia Europejska w koncepcjach Grupy Europejskiej Partii Ludowej (Chrześcijańskich Demokratów)

Przyszłość Unii Europejskiej, zdaniem chadeków, opiera się na współpracy politycznej i gospodarczej. Jednym z najważniejszych celów niniejszej publikacji było ukazanie wpływ&oa...
18,42 zł 20,47 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne problemy i zjawiska w makroekonomii - Piotr Misztal

Współczesne problemy i zjawiska w makroekonomii

Autor: Piotr Misztal
Podjęta w niniejszej książce problematyka ma charakter interdyscyplinarny. Poza osadzeniem jej na gruncie nauk ekonomicznych uwzględniono tutaj również aspekty społeczne, socjologiczne czy t...
11,34 zł 12,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zrównoważony rozwój regionu Morza Bałtyckiego - Magdalena Tomala

Zrównoważony rozwój regionu Morza Bałtyckiego

Przekształcenie regionu Morza Bałtyckiego w obszar zrównoważony jest najważniejszym celem współpracy państw tego obszaru oraz Unii Europejskiej. Świadczy o tym przyjęcie „Strate...
17,01 zł 18,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Studia strategiczne w kreowaniu bezpieczeństwa do końca pierwszej połowy XXI wieku - Adrian Mitręga

Studia strategiczne w kreowaniu bezpieczeństwa do końca pierwszej połowy XXI wieku

Niniejsza publikacja powstała w ramach projektu badawczego zatytułowanego Studia strategiczne w kreowaniu bezpieczeństwa do końca pierwszej połowy XXI wieku. Celem zespołu badawczego było przedstaw...
16,07 zł 17,85 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Obraz społeczno-gospodarczy gmin województwa świętokrzyskiego - Andrzej Pawlik

Obraz społeczno-gospodarczy gmin województwa świętokrzyskiego

Celem publikacji jest włączenie się w dyskurs naukowy związany z problematyką oceny działalności gmin za pomocą miar ekonomicznych i przedstawienie rankingu ich rozwoju.Książka składa się z ...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zanim pojawił się Always. Reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957–1989 - Judyta Ewa Perczak

Zanim pojawił się Always. Reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957–1989

Celem publikacji jest ukazanie działalności reklamowej Telewizji Polskiej w latach PRL. Politycznie były to czasy trudne dla reklamy, ponieważ socjalizm wykluczał konkurencję we wszystkich sektorac...
17,01 zł 18,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Działalność gospodarcza wymiar krajowy i międzynarodowy

Działalność gospodarcza wymiar krajowy i międzynarodowy

Niniejsza publikacja analizuje problematykę działalności gospodarczej w wymiarze prawnym i ekonomicznym. W sposób szczególny zwraca uwagę na szczegółowe aspekty prowadzenia dzi...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Komisje jednostek samorządu terytorialnego - Tomasz Moll

Komisje jednostek samorządu terytorialnego

Autor: Tomasz Moll
Niniejsza monografia przedstawia analizę przepisów prawnych, które regulują ustrój, zadania i formy działania struktur kolegialnych wspierających organy jednostek samorządu ter...
10,40 zł 11,55 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Advanced microeconomics: Learning materials for Ph.D. students - Karolina Sobczak

Advanced microeconomics: Learning materials for Ph.D. students

The content of the learning materials is strongly related to the neoclassical synthesis trend, referring to the research results of the following Nobel laureates in economics: Paul Samuelson (1970)...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing mix of food industry enterprises. - Tomasz Trojanowski

Marketing mix of food industry enterprises.

Współczesne przedsiębiorstwa spożywcze stoją przed wieloma wyzwaniami, jakie występują na rynku dóbr konsumpcyjnych. Narzędziem w pokonywaniu pojawiających się trudności jest właściw...
10,35 zł 11,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Determinanty wyboru źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw w województwie łódzkim. - Magdalena Dąbkowska-Dworniak

Determinanty wyboru źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw w województwie łódzkim.

Książka poświęcona jest problematyce finansowania mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie łódzkim. Zagadnienia związane z finansowaniem MSP mają charakter wieloaspekto...
14,64 zł 16,27 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Od dochodu społecznego po dobro wspólne. Rozważania Michała Kaleckiego w odniesieniu do szkoły szwedzkiej i Johna M. Keynesa - Beata Rogowska

Od dochodu społecznego po dobro wspólne. Rozważania Michała Kaleckiego w odniesieniu do szkoły szwedzkiej i Johna M. Keynesa

W 2020 roku mija 50 lat od śmierci Michała Kaleckiego – twórcy Kaleckian school, ekonomisty dla którego nauka zawsze służyła potrzebom społecznym. Niniejsza publikacja jest zate...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sto lat władzy lokalnej na polskiej wsi - Andrzej Piasecki

Sto lat władzy lokalnej na polskiej wsi

1918-2018

Wydawca: Scholar
Problematyka władzy lokalnej jest z natury rzeczy bardzo szeroka i podejmowana przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Każda z nich koncentruje się na nieco innym aspekcie funkcjo...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Koncepcje zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie innowacyjnym - Kamil Wiśniewski

Koncepcje zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie innowacyjnym

Monografia posiada charakter teoretyczno-empiryczny i składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale wyjaśniono różnice pomiędzy takimi pojęciami, jak: dane, informacje, wied...
16,53 zł 18,37 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategie rozwoju regionalnego i lokalnego. Główne składowe i proces tworzenia

Strategie rozwoju regionalnego i lokalnego. Główne składowe i proces tworzenia

Niniejsza publikacja w sposób syntetyczny przedstawia podstawowe narzędzia stosowane w analizie strategicznej uwarunkowań rozwoju lokalnego i regionalnego – strategii. Podzielono ją na...
10,40 zł 11,55 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 94 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20