0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Instytucje w teorii i praktyce. Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość

Instytucje w teorii i praktyce. Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość

Dyskusja między przedstawicielami neoklasycznej wizji funkcjonowania gospodarki a ich oponentami reprezentującymi nurt instytucjonalny nie słabnie. Fundament tej dyskusji stanowi przekonanie ekonom...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dynamic capabilities and their strategic dimension. Aspects of imitation and innovation

Dynamic capabilities and their strategic dimension. Aspects of imitation and innovation

Imitation and innovation are rarely the subject of deeper analysis in the existing literature on the dynamic capabilities construct. Given the potential both imitation and innovation have, this sit...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
New media in the marketing communication of enterprises in the international market - Małgorzata Bartosik-Purgat

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the develo...
84,60 zł 94,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public finances and the new economic governance in the European Union - Stanisław Owsiak

Public finances and the new economic governance in the European Union

This work is an attempt to assess to what extent the new economic governance of the EU helped to discipline public finances in the member states.The poor institutional design of the EU, the a...
107,10 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing Automation Revolution - Grzegorz Błażewicz

Marketing Automation Revolution

Using the potential of Big Data

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007) - Aleksandra  Kulawik

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of ...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innovations and Emerging Technologies for the Prosperity and Quality of Life - Małgorzata Runiewicz-Wardyn

Innovations and Emerging Technologies for the Prosperity and Quality of Life

Książka ma na celu zdefiniowanie wpływu nowych technologii i innowacji technologicznych na rozwój społeczno-gospodarczy i jakość życia w Polsce i UE oraz wskazanie głównych, obecnych ...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20