0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 33 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Monstruarium nowoczesne - Mikołaj Marcela

Monstruarium nowoczesne

Książka "Monstruarium nowoczesne" podejmuje temat potworności we współczesnej kulturze. Za cel bierze sobie analizę pięciu najpopularniejszych monstrów kultury nowoczesnej: ...
41,58 zł 46,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 16

Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 16

16

Redaktor: Jan IwanekRafał Glajcar
Dziewięć artykułów będących efektem badawczych prac politologów z katowickiego ośrodka naukowego i przedstawicieli innych krajowych jednostek naukowo-badawczych to zawartość 16. tomu ...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Stosunki Polski z sąsiadami w pierwszej dekadzie XXI wieku

Stosunki Polski z sąsiadami w pierwszej dekadzie XXI wieku

Przedmiotem prezentowanych w zbiorze szkiców jest analiza stanu przede wszystkim politycznych stosunków Polski z sąsiadami w pierwszej dekadzie XXI wieku. Zdecydowanie mniej miejsca z...
34,02 zł 37,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej - Olaf Flak

Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej

Autor: Olaf Flak
Publikacja przedstawia projekt koncepcji metodologicznej w naukach o zarządzaniu, nazwanej układem wielkości organizacyjnych. Projekt ten ma 3 główne cele. Po pierwsze, układ wielkości organ...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Uwarunkowania rozwoju lokalnego na obszarach przygranicznych - Sławomir Sitek

Uwarunkowania rozwoju lokalnego na obszarach przygranicznych

Seria: Nauki o Ziemi
Monografia przeznaczona jest dla specjalistów zajmujących się rozwojem lokalnym ze szczególnym uwzględnieniem obszarów przygranicznych. Praca ma charakter interdyscyplinarny i...
30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Europa XX-XXI wieku. Społeczno-polityczne konsekwencje kryzysów

Europa XX-XXI wieku. Społeczno-polityczne konsekwencje kryzysów

Seria: HISTORIA
Publikacja adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców, w skład którego wchodzą zarówno badacze historii najnowszej, osoby zajmujące się problemami polityki i ekonomii, jak ...
32,13 zł 35,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców - Łukasz Trembaczowski

Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców

Problemy zaufania i ryzyka znalazły się w ostatnim okresie w obszarze zainteresowania socjologów. Przyglądając się koncepcjom teoretycznym w naukach społecznych, poświęconym problematyce ryz...
20,79 zł 23,10 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Praca – konsumpcja – przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia

Praca – konsumpcja – przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia

Poziom a także przebieg rozwoju gospodarczego i społecznego jest determinowany wieloma różnorakimi czynnikami, m.in. stanem rozwoju technologicznego czy też świadomością społeczną, któ...
43,47 zł 48,30 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Spotkanie kultur - Urszula Żydek-Bednarczuk

Spotkanie kultur

Komunikacja i edukacja międzykulturowa w glottodydaktyce

Książka Spotkanie kultur. Komunikacja i edukacja międzykulturowa w glottodydaktyce odpowiada na potrzeby dzisiejszych czasów, procesu globalizacji i społeczeństwa informacyjnego. Wskazuje na...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Geographia. Studia et Dissertationes. T. 33

Geographia. Studia et Dissertationes. T. 33

33

Redaktor: Tadeusz Szczypek
Autorzy kolejnego tomu niniejszego wydawnictwa ciągłego podejmują następujące zagadnienia: rozwój pokrywy roślinnej i glebowej na wyrobiskach po eksploatacji piasku; wydmy krawędziowe na obs...
17,01 zł 18,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ku afirmacji życia - Alicja Żywczok

Ku afirmacji życia

Pedagogiczne podstawy pomyślnej egzystencji

Książka zatytułowana Ku afirmacji życia. Pedagogiczne podstawy pomyślnej egzystencji wyraża troskę autorki o zachowanie miłości życia i sympatii dla świata w trudnych warunkach rozwoju neoutylitarn...
62,37 zł 69,30 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Koncepcje teoretyczne rozwoju regionalnego - Alicja Szajnowska-Wysocka

Koncepcje teoretyczne rozwoju regionalnego

Monografia poświęcona jest kwestiom rozwoju regionalnego w ujęciu teoretycznym. Porządkuje zakres terminologiczny pojęcia rozwoju oraz naświetla metody jego badania. Praca rozważa wpływ globalizacj...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Filozoficzna refleksja nad kulturą jako próba odpowiedzi na problemy współczesności

Filozoficzna refleksja nad kulturą jako próba odpowiedzi na problemy współczesności

Kultura, rozumiana szeroko, jako całokształt ludzkich działań, obnaża duchową rzeczywistość człowieka. Jest ona bowiem we wszystkich swych przejawach sposobem jego bytowania, wyznacza także możliwo...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Język uwikłany w ponowoczesność - Izabela Łuc

Język uwikłany w ponowoczesność

Analizy, wnioski i interpretacje wieloznakowych komunikatów reklamowych (werbalnych i graficznych) dotyczących różnych sfer aktywności ludzkiej (m.in. aktywność kulinarna, szeroko roz...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Miejskość i duch innowacyjności

Miejskość i duch innowacyjności

Książka Miejskość i duch innowacyjności zawiera autorskie artykuły analizujące współczesne zjawiska społeczne, kulturowe i gospodarcze związane z miastem i szeroko rozumianą innowacyjnością....
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Uczyć z pasją

Uczyć z pasją

Wskazówki dla nauczycieli akademickich

Tradycją w polskich uczelniach jest, że kadra akademicka nie jest w sposób celowy i zorganizowany przygotowywana do prowadzenia zajęć dydaktycznych. Jeśli, po ukończeniu studiów, ambi...
49,14 zł 54,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji - Piotr Ślęzak

Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustaw...
Kapitał kariery ludzi młodych - Elżbieta Turska

Kapitał kariery ludzi młodych

Uwarunkowania i konsekwencje

Książka przedstawia problematykę kariery ludzi młodych. W części teoretycznej analizuje przemiany, które dokonały się w tym obszarze w konsekwencji procesów globalizacyjno-restruktury...
75,60 zł 84,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Doświadczenia transformacji systemowej w państwach Europy Środkowej i Wschodniej

Doświadczenia transformacji systemowej w państwach Europy Środkowej i Wschodniej

Kraje Europy Środkowej i Wschodniej przebyły długą drogę reform mających na celu przede wszystkim demokratyzację władzy państwowej, urynkowienie i prywatyzację gospodarki oraz rozwój społecz...
32,13 zł 35,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 33 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20