0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 27 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Ekonomiczno-prawne uwarunkowania funkcjonowania państwa i przedsiębiorstw - Dominika Żak

Ekonomiczno-prawne uwarunkowania funkcjonowania państwa i przedsiębiorstw

Wydawca: Edu-Libri
Bieżące wyzwania gospodarcze i społeczne stanowią konsekwencję doświadczeń z ostatnich trzech lat i choć stworzono środki zaradcze, to często wciąż są one niedopracowane lub wręcz chybione. Obok do...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Organizacyjne wyzwania wobec zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi - Małgorzata Tyrańska

Organizacyjne wyzwania wobec zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi

Wybrane aspekty

Wydawca: Edu-Libri
Celem opracowania jest przedstawienie wybranych organizacyjnych aspektów, potraktowanych jako wyzwania wymagające dodatkowego wysiłku w celu wdrożenia do praktyki przedsiębiorstw zasad złożo...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przewodnik opracowywania rozprawy doktorskiej w naukach o zarządzaniu - Janusz Zawiła-Niedźwiecki

Przewodnik opracowywania rozprawy doktorskiej w naukach o zarządzaniu

Wydawca: Edu-Libri
Przewodnik ma być przydatny wszystkim kandydatom przygotowującym rozprawy doktorskie w dyscyplinie nauk o zarządzaniu oraz początkującym promotorom rozpraw. W Polsce wszystkie doktoraty mają taką s...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków - Aneta Hryckiewicz-Gontarczyk

Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków

Wydawca: Poltext
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez wiele lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na p...
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metawersum: nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej - Włodzimierz Szpringer

Metawersum: nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej

Wydawca: Poltext
NOWE TECHNOLOGIE ● BIZNESMetawersum powinno znajdować się na mapie innowacji większości firm, ponieważ może wpływać na wiele linii biznesowych, sektorów przemysłu i regionó...
62,91 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowość w gospodarce cyfrowej - Anna Szelągowska

Bankowość w gospodarce cyfrowej

Wydawca: Poltext
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowośc...
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy - Lechosław Garbarski

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Wydawca: Poltext
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarząd...
80,91 zł 89,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka - Grzegorz Mazurek

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

Wydawca: Poltext
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od ...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja. - Włodzimierz Szpringer

Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja.

Wydawca: Poltext
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym wiele pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie...
71,91 zł 79,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Smart City - Blanka Tundys

Smart City

modele, generacje, pomiar i kierunki rozwoju

Wydawca: Edu-Libri
Monografia przybliża Czytelnikom problematykę związaną z inteligentnymi miastami. Zawarto w niej szerokie spektrum zagadnień teoretycznych dotyczących samych miast i rozwoju miast inteligentnych, c...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sprawozdawczość i rewizja finansowa – kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii - Ewa Grabowska-Kaczmarczyk

Sprawozdawczość i rewizja finansowa – kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii

Wydawca: Poltext
Pandemia koronawirusa dokonała dużych zmian w wielu sferach życia społecznego i gospodarczego. Problemy, które ze sobą przyniosła, nie ominęły również rachunkowości, w tym także spraw...
80,91 zł 89,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Problemy rachunkowości w dobie pandemii - Dawid Obrzeżgiewicz

Problemy rachunkowości w dobie pandemii

Wydawca: Poltext
Pandemia COVID-19 wywiera wpływ na każdą sferę życia gospodarczego. Rachunkowość cały czas ewoluuje, dostosowując się do zmian otoczenia, nowych regulacji prawnych i potrzeb użytkowników inf...
65,61 zł 72,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego - Adam Noga

Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego

Autor: Adam Noga
Wydawca: Poltext
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego ...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Platformizacja gospodarki cyfrowej. Nowe wyzwania dla regulacji - Włodzimierz Szpringer

Platformizacja gospodarki cyfrowej. Nowe wyzwania dla regulacji

Wydawca: Poltext
Biznes Nowe technologie PrawoRozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i opty...
67,41 zł 74,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych - Michał Rogatko

Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych

Wydawca: Poltext
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istot...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu - Robert Sroka

Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu

Autor: Robert Sroka
Wydawca: Poltext
Sztuczna inteligencja, przemysł 4.0, gospodarka cyrkularna, powstające i znikające zawody, innowacyjne modele biznesowe, nowe produkty inwestycyjne, media społecznościowe oraz inne trendy gospodarc...
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji - Krzysztof Kałucki

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Wydawca: Poltext
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą wspó...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje - Peter H. Diamandis

Przyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje

Wydawca: Poltext
W jaki sposób technologia rozszerzy granice tego, co możliwe, i przekształci świat, który znamy dziś?Tempo, w jakim rozwija się technologia, jest znacznie szybsze, niż ktokolwie...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia - Włodzimierz Szpringer

Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia

Wydawca: Poltext
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat nowoczesnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji prze...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 27 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20