0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

E-marketing terytorialny

(Miękka)

Teoria i praktyka

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

E-marketing terytorialny

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377849194
  • EAN: 9788377849194
  • Liczba stron: 382
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.71kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

59,29 zł 64,90 zł
Do koszyka

Marketing sportu

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ...
134,21 zł
Do koszyka

Social Media Marketing 2019

Market your business to millions of potential customers with this strategy. A proper strategy for marketing is essential in this current age. There are a lot of routes to take in marketing your business to the unlimited market th...
683,02 zł
Do koszyka

WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA MARKETINGIEM

Marketing był różnie postrzegany przez różnych ludzi. Jest on oparty na indywidualnychPostrzeganie. Marketing jest kluczową działalnością ludzką. Obejmuje on działania, które podejmujemy w celuzaspokojenia potrzeb i pragnień ekonomicznych.Ludzie decydu...
377,60 zł
Do koszyka

Marketing magnetyczny

Zrozumienie tajemnicy sprzedaży jest książką o praktycznym wpływie umysłowym i osobistymmagnetyzmu. Mówi ona o tradycyjnym i nowoczesnym marketingu i reklamie. GłównyGłównym celem tej książki jest ezoteryczna tajemnica osobistego magnetyzmu i praktyczn...
272,54 zł
Do koszyka

MARKETING GLOBALNY

Przez resztę czasu marketing nigdy nie miał uniwersalnej definicji ze względu na swoją złożoność i nieprecyzyjność na danym poziomie. Postaramy się jednak przedstawić kilka definicji pojęcia marketingu, aby pomóc nam zrozumieć, o co w tym wszystkim cho...
39,85 zł 59,90 zł
Do koszyka

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Kurs jęz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!