0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA MARKETINGIEM

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
683,02 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA MARKETINGIEM

Marketing był różnie postrzegany przez różnych ludzi. Jest on oparty na indywidualnychPostrzeganie. Marketing jest kluczową działalnością ludzką. Obejmuje on działania, które podejmujemy w celuzaspokojenia potrzeb i pragnień ekonomicznych.Ludzie decydują się na naukę marketingu z różnych powodów. Jednak marketing, jak się wkrótce przekonasz,jest ważny bez względu na to, czy zajmujesz się marketingiem, czy jakąś inną funkcją w biznesie. Pozatym, marketing jest bardzo ekscytującą dziedziną, która wymaga dużej kreatywności, abyodnieśćw niej sukces. Kurs ten został zaprojektowany przede wszystkim po to, aby rozwinąć Twoją świadomośćorientacji marketingowej. Zakłada się,że taka wiedza o decyzjach iprocesachmarketingowychnie tylko podniesie Twoje kompetencje, ale także pomożew osiągnięciucelów organizacyjnych.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786202587198
  • Liczba stron: 608
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

49,18 zł 59,00 zł
Do koszyka

Kompendium metod i technik zarządzania

Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybrane...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do elektroniki i elektrotechniki. Tom 2. Systemy cyfrowe

Druga część tej kultowej pozycji z zakresu elektrotechniki, elektroniki oraz obwodów magnetycznych i maszyn elektrycznychdotyczy systemów cyfrowych i obejmuje takie zagadnienia jak: układy logiczne, komputery, mikrokontrolery oraz komputerowe systemy p...
38,98 zł 48,00 zł
Do koszyka

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo jako element syste...
50,30 zł 69,90 zł
Do koszyka

Współczesne wprowadzenie do metafizyki

Stanowisko wyrażone w niniejszej monografii można streścić następująco:metafizyka stanowi niezbywalną część filozofii,obecną od samego jej początku.Punktem wyjścia rozstrzygnięć wypracowanych przez nią są podstawowe intuicje zawarte w myśleniu przedfil...
85,37 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do gramatyki języka perskiego

Podręcznik przeznaczony dla studentów orientalistyki, przede wszystkim iranistyki. Całościowy opis języka perskiego: pisma, fonetyki, morfologii i składni. To obowiązkowy materiał dla każdego, kto chce zdobyć lub uporządkować wiedzę z zakresu pe...
36,98 zł 45,00 zł
Do koszyka

Podstawy organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie

Podręcznik dotyczy podstaw organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, jest to swoiste kompendium wiedzy na ten temat. Zakres przedmiotowy opracowania podzielony jest na pięć rozdziałów: Wprowa­dzenie, Organizacja produkcj...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!